3 πράγματα που μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε τώρα από το σπίτι!

Οι καλές συνήθειες είναι τόσο εθιστικές όσο και οι κακές συνήθειες, όμως οι πρώτες είναι πολύ πιο δυνατές & ωφέλιμες.

Όλοι αναζητούμε αυτή την περίοδο ιδέες για να ζούμε καλύτερα μέσα στο σπίτι. Έχοντας περισσότερο χρόνο διαθέσιμο καλό θα ήταν να τον αξιοποιήσουμε όσο πιο εποικοδομητικά μπορούμε.

Τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος να βάλουμε τις παρακάτω συνήθειες στη ζωή μας και να νιώσουμε καλύτερα!

Ξεκινάμε;

  1. Γράψιμο / Διάβασμα:

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα επαγγελματικά ή χρησιμοποιώντας δύσκολο λεξιλόγιο, αλλά απλώς βάζοντας τις σκέψεις σας σε ένα χαρτί ή μια σελίδα word στον υπολογιστή. Θα σας προσφέρει μια καλύτερη εικόνα για τον εαυτό σας, τις σκέψεις σας, θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα και επίσης δρα θεραπευτικά. Νιώθω ευγνώμων που ξεκίνησα να ξανα-γράφω στο likewoman.gr μετά και την παρότρυνση των Τάνια Νικολοπούλου & Τζένη Οικονόμου.

Διαβάζοντας μπορείτε να ταξιδέψετε νοητά. Το να διαβάζεις σε βοηθά να γνωρίζεις νέα  πράγματα και οξύνει την φαντασία. Ξεκινήστε την ανάγνωση με μικρά και πιο ελαφριά βιβλία, ίσως 2 σελίδες ανάγνωση την ημέρα για αρχή.

  1. Γυμναστική / Διατροφή

Η ισορροπημένη διατροφή καθώς και η άσκηση είναι εφικτό να γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας όσο παραμένουμε στο σπίτι. Για το σκοπό αυτό, μην παραλείπετε το πρωινό, στοχεύστε σε γεύματα και σνακ ανά 3-4 ώρες, συν δραστηριότητες και άσκηση εντός σπιτιού. Υπάρχουν πολλά remote fitness προγράμματα που μπορείτε να παρακολουθήσετε από τον υπολογιστή σας ή ακόμη και μέσα από το κινητό σας, για να ασκηθείτε μέσα στο σπίτι σας. Αποφύγετε το delivery και μαγειρέψτε ποικίλα αγαπημένα σπιτικά φαγητά που μπορούν να εναλλάσσονται διαρκώς.

Είναι κρίμα να εγκαταλείψετε τον διατροφικό σας στόχο λόγω καραντίνας, είτε αυτός αφορά το νούμερο της ζυγαριάς, είτε θέματα υγείας, είτε διατροφικές ανάγκες στην εγκυμοσύνη και την γαλουχία. Μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο – διατροφολόγο με διατροφικές συνεδρίες εξ’ αποστάσεως, για εξατομικευμένες διατροφικές συστάσεις και επιλογές άσκησης το ιδιαίτερο αυτό διάστημα της παραμονής στο σπίτι.

  1. Σεμινάρια / On Line Εκπαίδευση

Κάντε up grade στις γνώσεις σας! Αν θέλετε ν’ ασχοληθείτε επαγγελματικά με κάτι καινούργιο, όπως είναι η περιποίηση των άκρων, τώρα έχετε το χρόνο να εκπαιδευτείτε on line. Αν πάλι είστε ήδη επαγγελματίας τεχνίτης ή θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ειδικευτείτε σε όλες τις νέες τεχνικές που κυκλοφορούν, μπορείτε να εκπαιδευτείτε μέσα από διαδικτυακά σεμινάρια, επιλέγοντας εκείνο που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.

Back to Top

Οι περισσότερες σχολές άλλωστε, συνεχίζουν την παροχή εκπαίδευσης μέσα από on line seminars ονυχοπλαστικής για όλες τις τεχνικές. Προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα να τα παρακολουθήσει όποιος ενδιαφέρεται από την ασφάλεια του σπιτιού του, σε ώρες που επιθυμεί, χωρίς να χρειαστεί να διακινδυνεύσει η υγεία του. Διαθέτοντας πλούσια θεματολογία και με αναλυτικές οδηγίες που βοηθούν όποιον επιθυμεί να μάθει την τέχνη αυτή βήμα, βήμα!

Μπορεί να #μένουμεσπίτι όμως παραμένουμε δημιουργικοί!

Ευχαριστώ θερμά για τις πληροφορίες:

Μαρία Γεωργούλα Personal Trainer – Diet & Nutrition Advisor

Σοφία Κούση Nailmaster Εκπαιδεύτρια – ιδιοκτήτρια της Σχολής Ονυχοπλαστικής Koussi Sofia Nailmaster Nails Academy & δημιουργός της δικής της σειράς επαγγελματικών προϊόντων MOCCA professional nail system. www.thenailmasters.com

Stay tuned!

Για οτιδήποτε θέλετε να μοιραστούμε θα με βρείτε:

linktr.ee/gkstories
Instagram 

 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© 2020, LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue