4 Κυριακάτικες διατροφικές συμβουλές που θα βοηθήσουν να χάσετε βάρος όλη την εβδομάδα


3 Ιούλ 2021

Είναι η εποχή που όλες σκεφτόσαστε τα ένα, δύο ή περισσότερα κιλά που έχετε πάρει κατά την διάρκεια του χειμώνα. Όλες σας έχετε πέσει με τα μούτρα να ψάχνετε τις παλιές σας δίαιτες ή να κάνετε καινούργιο ραντεβού με την/τον διατροφολόγο σας. Μην σας φαίνονται όμως όλα βουνό γιατί τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

Το μόνο που χρειάζεστε για να τα καταφέρετε είναι ένας καλός προγραμματισμός. 

Μπορεί να σας αρέσει να τρώτε υγιεινά και να γυμνάζεστε αλλά πολλές φορές η επιθυμία σας να φάτε κάτι παχυντικό και να βουλιάξετε στον καναπέ χωρίς να κάνετε τίποτα υπερνικάει την επιθυμία σας να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας.

Κάντε, λοιπόν, αυτά τα 4 πράγματα κάθε Κυριακή που σας προτείνει ο Σπύρος Σούλης και πολύ σύντομα θα έχετε καταφέρει να χάσετε όλα τα περιττά κιλά χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Προετοιμαστείτε σαν επαγγελματίες και γεμίστε τα ντουλάπια της κουζίνας σας

Μπορεί να μην είναι τόσο ευχάριστο αλλά κάθε Κυριακή καθίστε και γράψτε όλα όσα θα φάτε κάθε βράδυ της εβδομάδας που έρχεται. Αυτό παίρνει το άγχος του “τι θα φάω” από πάνω σας και σας επιτρέπει να οργανωθείτε τέλεια σε ό,τι αφορά τα ψώνια σας. Η καλή προετοιμασία είναι το κλειδί σε μια δίαιτα. Πηγαίντε στο σούπερ μάρκετ και ψωνίστε αρκετά λαχανικά που σας αρέσουν, κονσέρβες τόνου για γευστικές τονοσαλάτες, φακές ή ρεβύθια και υλικά για να φτιάχνετε απλές, γευστικές και με λίγες θερμίδες σως για τις σαλάτες σας. Ψήστε λίγο κοτόπουλου και μερικά μπιφτέκια, ψήστε και μερικά λαχανικά και γλυκοπατάτες καθώς και λίγο κους κους και ρύζι.

Για το πρωινό σας φροντίστε να έχετε επιλογές όπως είναι η βρώμη, το γάλα αμυγδάλου, γιαούρτι, κατεψυγμένα βατόμουρα, μήλα και κανέλα. Επίσης, για πρωινό μπορείτε να φάτε μια ομελέτα ή 2-3 βραστά αυγά.

Αν αγαπάτε τα γλυκά ένα μπολ γάλα με δημητριακά θα σας σώσει όπως επίσης και μερικά κατεψυγμένα βατόμουρα ανακατεμένα με λίγο γιαούρτι.

Η απόκτηση ωραίου και υγιούς σώματος θέλει πρόγραμμα!

Οργανώστε το “cheat meal” της εβδομάδας

Μια φορά την εβδομάδα πρέπει να έχετε ένα “cheat meal”, ένα γεύμα της επιλογής σας που θα σας δώσει την ώθηση να συνεχίσετε. Σχεδιάστε μια έξοδο στο αγαπημένο σας εστιατόριο ή παραγγείλτε από το delivery που αγαπάτε. Φάτε μόνο ένα τέτοιο γεύμα μέσα σε μια μέρα και μην μετατρέψετε το ένα γεύμα σε μια ολόκληρη μέρα γεμάτη “αμαρτωλά” φαγητά.

Αποφασίστε πότε θα γυμναστείτε

Καθίστε κάθε Κυριακή και οργανώστε τις προπονήσεις της εβδομάδας. Δείτε το πρόγραμμά σας και αποφασίστε ποιες μέρες θα γυμναστείτε μέσα στην εβδομάδα που ξεκινάει. Αν σας αρέσει να γυμνάζεστε με παρέα κανονίστε από την Κυριακή με κάποια φίλη σας πότε θα γυμναστείτε μαζί μέσα στην εβδομάδα. Έτσι θα σας είναι πολύ πιο δύσκολο να το ακυρώσετε.

Κάντε ένα μπάνιο και κοιμηθείτε νωρίς το βράδυ

Όσο πιο πολύ μένετε ξύπνιοι τόσο πιο πολύ χρόνο έχετε για να φάτε. Έτσι, καλό είναι να ξεκινήσετε από την Κυριακή δίνοντας το καλό παράδειγμα και στις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας. Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο και μπείτε σε διαδικασία ύπνου νωρίς την Κυριακή. Έτσι θα ξυπνήσετε τη Δευτέρα γεμάτοι ενέργεια και έτοιμοι για την εβδομάδα που ξεκινάει. Κάντε το ίδιο και όλες τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue