6 Λόγοι που πρέπει να αρχίσετε να τρώτε τις μελιτζάνες

Οι μελιτζάνες οι πεντανόστιμες!

Ελληνίδες μάνες, νοικοκυρές, γυναίκες, σίγουρα δεν λείπει από το τραπέζι σας η αγαπημένη σε όλους μελιτζάνα. Εκτός από νοστιμιά δείτε όλα αυτά τα καλά που περιέχει και γιατί δεν πρέπει να την παραλλείπετε από την εβδομαδιαία διατροφή σας. Επίσης, το ξέρατε ότι η φλούδα της έχει πολλά αντιοξειδωτικά; Αυτό ισχύει περισσότερο για τις ποικιλίες μελιτζάνας που είναι πιο σκουρόχρωμες. Όπως οι μωβ ποικιλίες έχουν περισσότερες θρεπτικές ουσίες από τις άσπρες ποικιλίες.

ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ : σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο,νάτριο, βιταμίνη A & C, φυτικές ίνες και έχουν λίγες θερμίδες!

ΟΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

– Προστασία του καρδιαγγειακού μας συστήματος.
– Καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών.
– Ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου.
– Ομαλή λειτουργία του εντέρου.
– Πρόληψη απο την αναιμία.
– Υγεία των οστών!
– Καταπολεμά την κατακράτηση υγρών!

ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΤΕ :

-Μπριάμ με καρότα, κοκολυθάκια, φρέσκια ντομάτα, κρεμμύδι και λίγο σκόρδο
-Ρολάκια μελιτζάνας στο φούρνο με κιμά και φρέσκια σάλτσα ντομάτας
-Μελιτζάνες ογκρατέν με φρέσκια ντομάτα, βασιλικό και τυρί
photo 1518779578993 ec3579fee39f
*το παραπάνω κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα

Ακολουθήστε με στην σελίδα μου στο facebook και στείλτε μου με μήνυμα όλες σας τις απορίες, ερωτήσεις που έχετε ή ότι άλλο θέλετε να συζητήσουμε. Είμαι στην διάθεσή σας!

cover photo unsplash

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue