6 Συμβουλές Για Να Περνάς Όσο Πιο Ανώδυνα Γίνεται Τις Δύσκολες Μέρες Του Μήνα

Κράμπες; Έντονο πρήξιμο; Πόνος; Κακοκεφιά; Όλα αυτά είναι απλώς και μόνο η μηνιαία σου υπενθύμιση για το πόσο υπέροχο πράγμα είναι να είσαι κορίτσι.  Εδώ, οι καλύτεροι επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να επιβιώσεις αυτές τις δύσκολες μέρες του μήνα.
 
 
1. Αντί να προσποιείσαι ότι δεν συμβαίνει, αντιμετωπίστε το.
 
Ζώντας στην άρνηση είναι μια σωστή τακτική όταν πρόκειται για πράγματα που είναι ήδη έξω από τον έλεγχό σου. Αλλά διατηρώντας καρτέλες για την περίοδό σου με δωρεάν εφαρμογές, όπως το Period Tracker Lite, σημαίνει ότι δεν πρόκειται να βρεθείε ποτέ χωρίς ταμπόν στην τσάντα σου , όταν το χρειάζεσαι – και αισθάνεσαι καλύτερα γνωρίζοντας πότε ακριβώς θα έρθει. «Όταν είσαι κουρασμένη ή πρησμένη, μερικές φορές βοηθά απλά να ξέρεις ότι δεν είσαι τρελή – είναι η περίοδός σου που προκαλεί αυτά τα συναισθήματα», λέει η Jennifer Ashton , MD, γυναικολόγος και συγγραφέας του TheBodyScoopforGirls. Πλέον, τα ντοκουμέντα αποδεικνύουν ότι η λήψη φαρμάκων OTC έως και 48 ώρες πριν την περίοδο (ναι, είναι αρκετά έγκαιρα) θα κάνει τις κράμπες πολύ λιγότερο επώδυνες.
 
2. Δίπλωσε το σώμα σου σαν σε μια μπάλα 
 
Κοίτα, κανείς δεν λέει ότι θα πρέπει να τρέξεις μια απόσταση 5χλμ. όταν η περίοδός σε κάνει να νιώθεις σαν κάποιος να έχει ρουφήξει όλη την ενέργεια από το σώμα σου. Αλλά υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία ότι η άσκηση στο σημείο όπου να λαχανιάζεις ελάχιστα (σκέψου: το ρυθμικό περπάτημα σε ένα διάδρομο) θα σε κάνει να αισθανθείς απίστευτα καλύτερα. «Η άσκηση ενεργοποιεί τον εγκέφαλό σου να απελευθερώσει ενδορφίνες, οι οποίες είναι φυσικά παυσίπονα του οργανισμού σου», εξηγεί η Melisa Holmes , M.D., Μαιευτικής και Γυναικολογίας και ιδρυτής της Girlogy.com. Ένα άλλο ύπουλο τέχνασμα, αν οι κράμπες σε κάνουν να νιώθετε σαν: 
 
Κάνε άσκηση μία ώρα μετά τη λήψη των φαρμάκων, λέει η Δρ. Ashton – όταν δηλ. τα φάρμακα θα έχουν απορροφηθεί από τον οργανισμό και θα αρχίσουν να ενεργούν ούτως ώστε να χτυπήσουν το γλυκό σημείο σου για την ανακούφιση του πόνου.
 
3. Αντί να καταβροχθίζεις σοκολάτες και τηγανιτές πατάτες, αναζήτησε πιο υγιεινούς υδατάνθρακες
 
Θα μπορούσες να «σαρώσεις» οτιδήποτε βρίσκεται ανάμεσα σε σένα και ένα πιάτο πατάτες με τυρί στη στιγμή, ναι; Ο “αγώνας” είναι πραγματικός και δείτε εδώ το γιατί: Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πριν από την περίοδό σου , το μυαλό σου βιώνει μια βουτιά στη σεροτονίνη, χημική ουσία που σε κάνει να νιώθεις χαρούμενη. Η φυσική αντίδραση του σώματός σου είναι να ποθεί τα τρόφιμα που προκαλούν στιγμιαία ευτυχία – γνωστά για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη, υδατάνθρακες, τα πάντα ΟΛΑ. Το πρόβλημα; Αυτή η τάση είναι πολύ, πολύ προσωρινή… και η κατάπτωση είναι ακόμη χειρότερη. 
«Είναι εντάξει να αφεθείς για λίγο σε αυτό αλλά αυτό που θα ικανοποιήσει πραγματικά αυτές τις λιγούρες καλύτερα να είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως ή οι σύνθετοι υδατάνθρακες», λέει η Δρ. Ashton 
 
Συμβουλή: Επέλεξε κατά προτίμηση ψημένες γλυκοπατάτες σε σχέση με τις κλασσικές πατάτες ή απλώστε μια στρώση Nutella σε μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
 
4. Αντιστάσου στον πειρασμό να δοκιμάσεις ένα τρελό θαυματουργό παυσίπονο περιόδου
 
Να αποφύγεις τα «θαυματουργά» PMS φάρμακα – ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, λέει η Δρ. Ashton. «Τα «εξειδικευμένα – υπέρ το δέον» φάρμακα περιόδου περιέχουν ένα παυσίπονο που δεν κάνει καν δουλειά ενάντια στα αίτια που προκαλούν τις κράμπες», εξηγεί. Αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι: ένα παλιό κλασσικό Ibuprofen, γνωστό και ως Advil ή Motrin. Μπορείς να λάβεις έως και 600mg μαζί με ένα μικρό σνακ κάθε έξι ώρες και θα αισθανθείς πραγματική ανακούφιση.
 
5. Απόφυγε την καφεΐνη 
 
Οκτώ εκατομμύρια τόνοι μόλυβδου στα άκρα σου με έναν εγκέφαλο μονίμως θολωμένο που με τίποτα δεν μπορεί να «σηκώσει» είναι το πώς αισθάνεσαι όλη την ημέρα / καθημερινά όταν βρίσκεσαι στις δύσκολες μέρες του μήνα. Αλλά πριν φτάσεις σε ένα ενεργειακό ποτό ή έναν καφέ με έξτρα καραμέλα – κακές συνήθειες που συνδυάζουν την ανάγκη σου για την καφεΐνη με την προαναφερθείσα επιθυμία σπθ για κάτι γλυκό – θυμήσου αυτό: Όλη αυτή η ζάχαρη θα σου κάνει το πρόβλημα εντονότερο, καθώς η καφεΐνη μπορεί να δημιουργήσει συχνοουρία. Αντ ‘αυτού, η Δρ. Ashton συνιστά πράσινο τσάι ή καφέ με ένα απλό άγγιγμα της ζάχαρης, αν χρειάζεται (καλύτερα να το πιεις πριν τις 4μ.μ. ώστε να μην προκαλέσει αυπνία – ένας καλός βραδινός ύπνος είναι το #1 όταν πρόκειται για την αντιμετώπιση της εξάντλησης). 
 
6. Θεράπευσαι τον εαυτό σου – είναι η καλύτερη μέθοδος αντί να παραπονιέσαι συνεχώς
 
Έχεις 35 χρόνια περιόδου μπροστά σου, περίπου. Είναι πάρα πολύς χρόνος να τον χαραμίζεις κάνοντας «σαν λιοντάρι σε κλουβί» κάθε μήνα. Αντί για αυτό, προσπάθησε να βρείς έναν τρόπο να το περνάς όσο πιο ανώδυνα γίνεται. Χρησιμοποίησε αυτές τις ημέρες ως δικαιολογία για να κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου.
 

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RECENT

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue