Αν Ξυπνάτε Την Ίδια Ακριβώς Ώρα Κάθε Βράδυ, Αυτό Μπορεί Να Συμβαίνει Για Αυτούς Τους 5 Λόγους!


11 Απρ 2020

«Η παρατήρηση μιας κιρκαδικής ή ημερήσιας διαδικασίας στους ανθρώπους αναφέρεται σε κινέζικα ιατρικά κείμενα που χρονολογούνται γύρω στον 13ο αιώνα.» – Gwei-Djen, L. (2002)

Το ξύπνημα στη μέση της νύχτας δεν είναι και μεγάλη υπόθεση. Όλοι το παθαίνουμε από καιρό σε καιρό. Είναι ενοχλητικό; Εντελώς. Όλοι χρειαζόμαστε έναν ποιοτικό ύπνο 7-8 ωρών. Αλλά, αν τα μάτια σας βρεθούν να είναι ανοιχτά γύρω στα μεσάνυχτα, στις 2πμ, στις 3πμ, κ.λπ., αυτό δεν δηλώνει απαραίτητα κάτι αρνητικό σχετικά με την υγεία. Μερικοί από εμάς, ωστόσο, φαίνεται να ξυπνούν ακριβώς την ίδια ώρα, κάθε βράδυ. Σύμπτωση; Ίσως. Πέραν όλων των άλλων, ο εγκέφαλος έχει συχνά τη δική του μνήμη και μετρά τα «τικ-τακ» καθώς θέτει σε λειτουργία τον εσωτερικό του συναγερμό, πράγμα που δεν είναι παράξενο. 

Όταν έχουμε μια καθιερωμένη ρουτίνα, το μυαλό μας θα προσαρμοστεί και θα μας θυμίζει τι πρέπει να γίνει και πότε. Αυτό είναι ένα επιστημονικά αποδεδειγμένο γεγονός. Είναι όταν το μυαλό και το σώμα μας προσπαθεί ξαφνικά να αποτινάξει την πορεία που έχουμε πάρει. Αυτό περιλαμβάνει έναν αινιγματικό κύκλο ύπνου / ξύπνιου. 

Στα κινέζικα ιατρικά κείμενα που χρονολογούνται από τον 13ο αιώνα, παρατηρούνται οι κιρκαδικοί ρυθμοί πολύ πριν την εμφάνιση της Δυτικής ιατρικής. Η βασική διαφορά είναι η προϋπόθεσή της – ότι η εσωτερική μας ενέργεια (που ονομάζεται chi ή qi) κινείται μέσα από διάφορα σημεία του σώματος σε διαφορετικές χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια του κιρκαδιανού κύκλου των 24 ωρών.

Η διατάραξη της εσωτερικής ενέργειας σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του κιρκαδικού κύκλου μπορεί να εκδηλωθεί με συναισθηματικά, ψυχικά ή σωματικά προβλήματα υγείας.Αυτό είναι ένα πιθανό πρόβλημα υγείας, καθώς κάθε σύστημα μέσα στο σώμα μας πρέπει να έχει την ικανότητα να ανακτάται και να αναγεννιέται.

 Εδώ, θα επικεντρωθούμε στις κιρκαδικές θεωρίες, όπως προτείνονται από την Κινέζικη ιατρική. Πιο συγκεκριμένα, το Παραδοσιακό Κινέζικο Οργανικό Ρολόι του Σώματος. Θα συζητήσουμε μερικά μη-φυσιολογικά μοτίβα ύπνου μαζί με το σκεπτικό για το καθένα. 

ce2c49b20662039866264343f01db92b

Αν ξυπνάτε την ίδια ακριβώς ώρα κάθε βράδυ, αυτό μπορεί να συμβαίνει διότι….

«Ένας κιρκαδικός ρυθμός είναι μια οποιαδήποτε βιολογική διαδικασία η οποία εμφανίζει μια (ταλάντωση) περίπου 24 ωρών… Αυτοί οι 24ωροι ρυθμοί οδηγούνται από ένα κιρκαδικό ρολόι και έχουν παρατηρηθεί ευρέως …» – Edgar, R. & al (2012)

1. Προβλήματα ύπνου μεταξύ 9-11 μμ

Κατά τη διάρκεια αυτού του 2ωρου, οι αρτηρίες και τα αιμοφόρα αγγεία είναι ιδιαίτερα ενεργά. Προβλήματα είτε με τις αρτηρίες είτε με τα αιμοφόρα αγγεία μπορεί να υποδεικνύουν μια μυριάδα θεμάτων υγείας. Προβλήματα με τα επινεφρίδια, τη μεταβολική λειτουργία, το ανοσοποιητικό σύστημα, ή τον θυρεοειδή θα μπορούσε να είναι η υποκείμενη αιτία. Ψυχολογικά αίτια, υψηλά επίπεδα άγχους, σύγχυση ή παράνοια, μπορούν επίσης να σας αποτρέψουν από έναν καλό ύπνο.

Οι λύσεις περιλαμβάνουν διαλογισμό, βαθιές εισπνοές ή κάποιο άλλο είδος χαλάρωσης.

2. Ξύπνημα μεταξύ 11μμ και 1πμ

Οι περισσότεροι άνθρωποι με προχωρημένη γνώση της ανατομίας και της φυσιολογίας (π.χ. παθολόγοι) γνωρίζουν ότι η χοληδόχος κύστη είναι πιο δραστήρια τη νύχτα, ειδικά κατά τη διάρκεια αυτού του 2ωρου. Μεταξύ 11μμ και 1πμ, η χοληδόχος κύστη είναι ενεργή προσπαθώντας να «μεταβολίσει» τα λίπη που έχουν καταναλωθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ψυχολογικά, επικριτικά συναισθήματα προς τον εαυτό σας ή τους άλλους; μια αίσθηση δυσαρέσκειας; και μια παρατεταμένη αδυναμία να συγχωρήσουμε κάποιον μπορεί να προκαλέσει εγρήγορση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Οι λύσεις περιλαμβάνουν μια πιο λιτή διατροφή, διαλογισμό και την πρακτική της αποδοχής και της συγχώρεσης – τόσο του εαυτού σας όσο και των άλλων.

9dc62ef5eb6252c7d49e95582cc5cb8a

3. Ξύπνημα μεταξύ 1πμ και 3πμ

Μεταξύ των ωρών 1 και 3 τα ξημερώματα, το συκώτι είναι απασχολημένο προσπαθώντας να εξαλείψει από τον οργανισμό τις βλαβερές τοξίνες (π.χ. το αλκοόλ). Ορισμένα φάρμακα μπορούν επίσης να αναγκάσουν το συκώτι σε υπερ-λειτουργία, γεγονός που καθιστά δύσκολο να παραμείνουμε κοιμισμένοι. Η διατροφή και οι διατροφικές συνήθειες είναι επιτακτική ανάγκη.

Μερικοί λένε ότι αυτό το χρονικό διάστημα σχετίζεται με υποκειμενικά συναισθήματα θυμού και ενοχής. Όταν το μυαλό και το σώμα μας βιώνουν την εμπειρία των αισθημάτων θυμού και ενοχής, είναι πολύ δύσκολο να παραμείνουμε κοιμισμένοι.

4. Ξύπνημα μεταξύ 3πμ και 5πμ

Οι πνεύμονες είναι απασχολημένοι με τη διανομή οξυγόνου στα άλλα συστήματα στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα. Όπως και το συκώτι, οι πνεύμονες επίσης εργάζονται για να αποβάλουν τυχόν συσσωρευμένες τοξίνες. Τα άτομα με προβλήματα στους πνεύμονες είναι επιρρεπείς σε βήχα και συριγμό κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού παραθύρου.

Τα συναισθήματα που μπορεί να εμπλέκονται περιλαμβάνουν τη μελαγχολία και τη θλίψη. Τα συμπτώματα κατάθλιψης μπορεί επίσης να προκληθούν κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου.

Οι λύσεις περιλαμβάνουν μια πιο υγιεινή διατροφή (κατανάλωση τροφίμων που προάγουν την υγεία των πνευμόνων), διακοπή του καπνίσματος και εύρεση μιας υγιεινούς διεξόδου για οποιαδήποτε υποκειμενικά συναισθήματα θλίψης ή κατάθλιψης.

5. Ξύπνημα μεταξύ 5πμ και 7πμ

Μεταξύ των ωρών 5 και 7 το πρωί, τα έντερά μας είναι σε κατάσταση καθαρισμού. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί πάτε κατευθείαν στην τουαλέτα αμέσως μετά το ξύπνημα; Εντάξει, είναι και το γεγονός ότι δεν έχετε «πάει» για 8 ώρες – αλλά, τελοσπάντων …

Είναι κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού περιθωρίου που το μυαλό μας μπαίνει σε κατάσταση «εργασιών». Σκέψεις ή συναισθήματα σχετικά με την έλλειψη κάποιας προόδου, ή άγχος για την επερχόμενη ημέρα εργασίας, μπορεί να προκαλέσει εγρήγορση.

Βεβαιωθείτε ότι πίνετε άφθονο νερό, καθώς αυτό βοηθά στον εντερικό καθαρισμό. Βεβαιωθείτε ότι οι διατροφικές σας προτεραιότητες είναι σε τάξη, επίσης. Όσον αφορά στις αρνητικές σκέψεις, εξάσκηση στιγμή-προς-στιγμή της επίγνωσης και της ευγνωμοσύνης θα βοηθήσουν στις διάφορες ανησυχίες.ypnos orario

Οι λύσεις περιλαμβάνουν μια πιο υγιεινή διατροφή (απαλλαγή από τα περίσσεια λίπη και τους απλούς υδατάνθρακες), μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ, ειδικά πριν από τον ύπνο και την πρακτική της επίγνωσης.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue