Ασκήσεις για χέρια και κοιλιά για γυναίκες +50

Συνεχίζουμε δυναμικά με τις ασκήσεις της ημέρας.
Σήμερα το πρόγραμμα είναι ειδικά για γυναίκες 50 plus  και όχι μόνο. Θα χρειαστείτε μια μικρή μπάλα και ένα λάστιχο. Θα γυμνάσουμε χέρια και κοιλιά
Πατήστε το play  και ας ξεκινήσουμε.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue