Skip to main content
likewomangr online shopping e6c87c92

Αυτά είναι τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στο online shopping

Online shopping  μια αγαπημένη συνήθεια που τα τελευταία χρόνια έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας.

Και ποιος δεν λατρεύει εξάλλου να ψωνίζει από την ζεστασιά του σπιτιού του ή την άνεση του καναπέ του;

Το online shopping μπορεί από την μια να μας λύση κυριολεκτικά τα χεριά και από την άλλη να εξελιχθεί σε πραγματικό εφιάλτη.

Αναμονή, χάσιμο χρόνου  και χρημάτων, επιστροφές, λάθος νούμερο, κακή επιλογή υφάσματος, αγορές που δεν χρησιμοποιήσαμε ποτέ και ένα σωρό άλλα προβλήματα …

Αλήθεια γιατί μας συμβαίνει αυτό;

Τις περισσότερες φορές κατά τις online αγορές μας, δεν δίνουμε την απαιτούμενη σημασία σε κάποιες μικρές  αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες,  οι οποίες  θα μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε εάν το προϊόν το οποίο μας ενδιαφέρει είναι το κατάλληλο για εμάς!

Και επειδή, ως γνωστόν,  μαθαίνουμε μέσα από τα λάθη μας δείτε ποια είναι τα τέσσερα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε κατά την διάρκεια του online shopping  και αφαιρέστε τα μια για πάντα από τις συνήθειες σας και την ζωή σας!

likewomangr WHO HEARTS YOU 2 1

1| Μοντέλο vs Real Life

Κάθε φορά πριν κάνουμε μία αγορά χρειάζεται να τσεκάρουμε τις προσωπικές μας μετρήσεις με εκείνες που σας δίνει το κάθε brand.

Συμβαίνει συχνά, παρασυρόμενες από το Size του μοντέλου που βλέπουμε στην φωτογραφία, το οποίο μπορεί να έχει π.χ. το ίδιο ύψος με εμάς, να καταλήγουμε στο ίδιο νούμερο με το μοντέλο.

Με τις υπόλοιπες όμως μετρήσεις μας τί γίνεται; Το έχετε σκεφτεί;

75 e1666791450499

2| Είναι πάντα το νούμερο σου (;)

Το ότι ανήκουμε στο ένα ή στο άλλο νούμερο (s,m,l,xl κτλ) δεν πρέπει να αποτελεί «ευαγγέλιο».

Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε εταιρεία ακολουθεί διαφορετικά πατρόν και νουμερολόγιο. Χρήσιμο είναι να τσεκάρουμε απαραίτητα τον οδηγών μεγεθών πριν αποφασίσουμε πιο νούμερο είναι για εμάς το κατάλληλο.

76 e1666791490274

3| Πολιτική Επιστροφής

Πριν πραγματοποιήσουμε μία παραγγελία πρέπει να τσεκάρουμε την πολιτική επιστροφής της κάθε εταιρείας, ιδιαίτερα για site του εξωτερικού.

Πολλές φορές η χρέωση επιστροφής ενός προϊόντος είναι τόσο μεγάλη ή ακόμα και η διαδικασία επιστροφής τόσο περίπλοκή, που μάλλον θα μας κάνει να το ξανασκεφτούμε.

77 e1666791527433

4| Δεν είναι αυτό που αγόρασα!

Διαβάζουμε τις λεπτομέρειες της σύνθεσης του προϊόντος που θέλουμε να αγοράσουμε!

78 e1666791578576
Το να βλέπουμε απλά στην περιγραφή “βαμβακερό πουκάμισο” δεν είναι αρκετό. Ρίξτε μία ματιά στις λεπτομέρειες του προϊόντος, εκεί θα βρείτε την ακριβή σύνθεσή του!

Άλλο είναι ένα πουκάμισο 100% βαμβακερό και άλλο ένα πουκάμισο 40% βαμβακερό, 20 πολυεστέρ κτλ.

Είμαι η Μαρίνα Personal Stylist & Shopper και περιμένω τις δικές σας απορίες γύρω από τη μόδα & το στυλ στο info@likewoman.gr.

Instagram: huginfsn Facebook: Hugin Fashion  | YouTubeHugIn Fashion  | Site/Bloghugin-fashion.gr

Εδώ μπορείς να βρείς όλα μου τα άρθρα εάν θέλεις περισσότερες στυλιστικές συμβουλές και ιδέες!

 

141 1

Μαρίνα Κουζούλογλου – Personal Stylist & Shopper

Νιώθω πολύ ενθουσιασμένη που μπορώ να δουλέψω μαζί σας! Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να αποκτήσετε την αίσθηση του προσωπικού σας στιλ! Δεν είσαι απλά μία απομίμηση τη μόδας και των τάσεων είσαι μία γυναίκα ξεχωριστή!

RECENT

RELATED