Burberry fall 2021 collection | Οι άνδρες επιστρέφουν δυναμικά

Η νέα συλλογή της Burberry είναι ανδρική και έχει μια ιστορία πίσω από αυτήν.

Όπως έχουμε παρατηρήσει η καραντίνα και η κατάσταση του ιού έχει αλλάξει κάθε τομέα της ζωής μας και την μόδα ακόμη παραπάνω. Η συγκεκριμένη συλλογή λοιπόν εμπνεύστηκε από την κατάσταση που βιώνουμε και σκοπό έχει να ταυτιστούν όλο και περισσότεροι νέοι να την δοκιμάσουν και να την κάνουν μέρος της καθημερινότητάς τους.

Όπως όλες οι συλλογές που είδαμε φέτος, έτσι και αυτή έκανε την εμφάνιση της μέσω διαδικτυακής παρουσίασης και πασαρέλας. Ενώ η δημιουργικότητα της πρόσκλησης, η οποία ήταν μια καρέκλα, δείχνει την ανάγκη του Riccardo Tisci να επικοινωνήσει με τον κόσμο και να του δώσει μια αίσθηση κανονικότητας. Η συλλογή του λοιπόν έγινε έπειτα από έρευνα που έγινε, έδειξε ότι το 40 % των Λονδρέζων επιθυμούν να μετακομίσουν στην ενδοχώρα και πιο κοντά στην φύση μετά την καραντίνα.

Παρομοιάζει την κατάσταση του ιού με τον πόλεμο, όπου όλοι οι άνθρωποι είναι άρρωστοι. Αυτό το επιβεβαίωσαν άνθρωποι όπως, γονείς που έζησαν τον πόλεμο, ότι αυτή η κατάσταση που ζούμε ταιριάζει με προηγούμενες εμπειρίες τους που είχαν από τον πόλεμο. Το ερώτημα λοιπόν, τι έκαναν οι άνθρωποι μετά τον πόλεμο, το απαντάει και η παραπάνω έρευνα. Οι νέοι μετακόμισαν κοντά στην φύση όπου μπορούσαν να δουν πράσινο και θάλασσα μακριά από το τσιμέντο της πόλης.

Βλέπουμε λοιπόν ότι η συλλογή του δείχνει παραπάνω country look, όπως βλέπουμε και το παλτό το οποίο άνοιξε την πασαρέλα, έχει ένα απαλό μπεζ μαλλί και στο πίσω μέρος η πλάτη κόβεται προκλητικά.Ακόμα τα παντελόνια κοστουμιών έχουν μεγάλες πλατειές τσέπες ενώ τα γιλέκα μοιάζουν με εκείνα του κυνηγού τα οποία έχουν. Ο σχεδιαστής προσπάθησε όπως βλέπουμε, να περάσει την συμπεριφορά των Βρετανών την οποία έχουμε στο μυαλό μας ως μια συμπεριφορά που κατακλύζεται από ελευθερία κινήσεων.

Με λίγα λόγια η συλλογή του έχει σκοπό να δώσει άνεση σε αυτούς που φορούν τα ρούχα του. Ενώ ακόμα δίνει την αίσθηση της σύνδεσης με την φύση εξαιτίας των γουνών που χρησιμοποιεί, των καπέλων και τον γήινων χρωμάτων των υφασμάτων του. Μπορούμε να δούμε λοιπόν ότι δεν δίνει τόσο προσοχή στα νούμερα, αλλά στην προσαρμογή των νέων δεδομένων και στην αλλαγή της μόδας με κίνητρο την ταύτιση των νέων.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)

Follow me στο facebook

 

 

 

Ειρήνη Ρισσάκη

Μου αρέσουν τα ταξίδια και η μόδα. Στο μέλλον θα ήθελα να δουλέψω σε κάποιο οίκο μόδας, στο κομμάτι του marketing. Είμαι τελειομανής και μου αρέσουν οι αυθόρμητες αποφάσεις καθώς έτσι ζεις τις ωραιότερες περιπέτειες.  

RECENT

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue