Change Makers: Η Anna Wintour Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Για Το Συνέδριο Της Vogue Greece

Ηθική μόδα, ευσυνείδητη κατανάλωση και ενίσχυση της γυναικείας ενσωμάτωσης. Τους παραπάνω τρεις τομείς κάλυψε το πρώτο συνέδριο της Vogue Greece και της Καθημερινής, με κεντρική προσκεκλημένη την Editor-In-Chief της αμερικανικής Vogue, Anna Wintour, που έλαβε χώρα στο κατάμεστο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Η Άννα Γουίντουρ συζήτησε για τον ρόλο της Vogue στο μέλλον και τις πρωτοβουλίες στην ηθική της μόδας και στην ευσυνείδητη κατανάλωση, πλαισιωμένη από τη Μαρέβα Γκραμπόβσκι, συνιδρύτρια της εταιρίας Zeus+Dione και προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας όπως η Κάρα Σμιθ και η Ντάνα Τόμας, μαζί με την επικεφαλής του Vogue Greece Θάλεια Καραφυλίδου.

Οι καλεσμένοι που βρέθηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις τοποθετήσεις σημαντικών ομιλητών από τον διεθνή χώρο της μόδας και να θέσουν τις δικές τους ερωτήσεις, ανοίγοντας έναν ουσιαστικό διάλογο για το πως η βιομηχανία μπορεί να γίνει περισσότερο φιλική προς το περιβάλλον, πιο ανοικτή στη διαφορετικότητα και πιο υποστηρικτική προς τη γυναικεία παρουσία. 

Όπως ήταν φυσικό, το κοινό, υποδέχθηκε την Άννα Γουίντορ με ένα συνεχόμενο χειροκρότημα, μιας και χωρίς αμφιβολία πρόκειται για την σημαντικότερη προσωπικότητα στο χώρο της παγκόσμιας μόδας και των media για πάνω από 30 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή είναι η πρώτη εμφάνισή της στην Ελλάδα και σε ένα τέτοιο συνέδριο, ενώ έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα για την επιστροφή της Ελλάδας στον χάρτη της παγκόσμιας μόδας, ενώ παράλληλα δέχτηκε τις ερωτήσεις του κοινού με συντόνιστρια την Θάλεια Καραφυλλίδου.

 Ποιά ήταν όμως τα σημεία στα οποία στάθηκε ο μύθος Γουίντορ; Ας διαβάσουμε μαζί μερικές φράσεις που αξίζει να θυμόμαστε:

“Η αληθινή μόδα είναι οι ιδέες με διάρκεια.  Ο στόχος μας είναι να επαναφέρουμε τη μόδα στην αληθινή της διάσταση.”

*

“Η βιωσιμότητα ξεκινάει από το σήμερα. Σημαίνει να ξεκινάμε σήμερα με έναν τρόπο ζωής, με ένα κώδικα αξιών και να δουλεύουμε ακόμη παραπέρα για αυτό.”

*

“Η μόδα, στα μάτια των περισσότερων ανθρώπων, αντιμετωπίζεται ως κάτι αναλώσιμο και κάτι που εστιάζει στο εδώ και τώρα: είναι σπατάλη, είναι υπερβολή, είναι το να μη φοράς ποτέ το ίδιο ρούχο δεύτερη φορά δημόσια. Δικαίως έχει μπει η βιομηχανία μόδας στο στόχαστρο για αυτή τη συμπεριφορά.”

*

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue