Το Chanel Factory 5 δημιουργεί τα απόλυτα συλλεκτικά iconic αντικείμενα


15 Ιούλ 2021

Ο οίκος Channel πάντα πρωτοποριακός και μοναδικός έχει δημιουργήσεις items μοναδικά που έχουν μείνει αξέχαστα για το στυλ τους όπως η mini bag σε σχήμα κουτί γάλατος το 2014 και τη τσάντα hula-hoop άνοιξη-καλοκαίρι 2013.

Ο οίκος γιορτάζοντας τα 100 χρόνια του πιο iconic αρώματος chanel N°5, ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας limited edition σειράς, την Chanel Factory 5.

Η συγκεκριμένη σειρά περιλαμβάνει 17 προϊόντα περιορισμένης έκδοσης που παρουσιάζουν το διάσημο άρωμα με μια νέα απροσδόκητη μορφή. Το αρωματικό αφρόλουτρο είναι σε συσκευασία δοχείου χρώματος και το λάδι σώματος είναι σε ένα μπουκάλι δοχείου λαδιού αυτοκινήτου. Μπορεί το σχήμα του πολύπλευρου αρώματος  να είναι iconic , όμως είναι το περιεχόμενο του αρώματος που μιλάει από μόνο του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial)

«Λαμβάνοντας δημοφιλή καταναλωτικά αντικείμενα εκτός του πλαισίου τους και ντυμένα με την αισθητική του Νο5, επιστρέφουμε στην πρώτη δημιουργική χειρονομία της Chanel: αυτή της μετατροπής ενός λειτουργικού αντικειμένου σε ένα επιθυμητό πολυτελές αντικείμενο», λέει ο Thomas du Pré de Saint Maur, επικεφαλής της Chanel στο τμήμα παγκόσμιων δημιουργικών πόρων, αρώματος και ομορφιάς. «Αυτό είναι το Chanel Factory 5: προσφέροντας την εμπειρία της πολυτέλειας στην καθημερινή ζωή.»

Με ένα νεύμα στο Pop Art έργο του Andy Warhol, το Chanel Factory έρχεται για να ανατρέψει τη λειτουργία των καθημερινών beauty αντικειμένων, αμφισβητώντας την ιδέα ότι η πολυτέλεια πρέπει να προορίζεται αποκλειστικά για ειδικές περιστάσεις.

«Ντύνοντας αυτά τα αντικείμενα με την ταυτότητα Νο5, γίνονται πολυτελή, iconic προϊόντα, διατηρώντας παράλληλα τα δικά τους σχέδια. Η λήψη καθημερινών προϊόντων επιτρέπει μια λιγότερο εκφοβιστική προσέγγιση και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για καθημερινή έκθεση στο απόλυτο θαύμα που είναι το Νο5. Είτε πρόκειται για ένα σωληνάριο βαφής, κασσίτερου τσαγιού ή μπόρετ, όλα είναι καθολικά, διαχρονικά αντικείμενα που έχουμε ντύσει με τους οπτικούς κώδικες του Νο5 για να τους μεταμορφώσουμε », συνεχίζει ο Thomas du Pré de Saint Maur.

Εάν επιθυμείτε να πάρετε σπίτι ένα «κουτί» αφρόλουτρο No5 ή ένα «σωληνάριο βαφής» κρέμας σώματος, η συλλογή είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο τώρα στα Chanel και Selfridges. Για να έχετε όλη την εμπειρία, ένα βρεθείτε κοντά στο Selfridges το Factory έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό Corner Shop, μόνο για τέσσερις εβδομάδες.

Ειρήνη Ρισσάκη

Μου αρέσουν τα ταξίδια και η μόδα. Στο μέλλον θα ήθελα να δουλέψω σε κάποιο οίκο μόδας, στο κομμάτι του marketing. Είμαι τελειομανής και μου αρέσουν οι αυθόρμητες αποφάσεις καθώς έτσι ζεις τις ωραιότερες περιπέτειες.  

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue