Η H&M συνεργάζεται με τη σειρά Sex Education του Netflix και δημιουργεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την επιστροφή στο πανεπιστήμιο

Η σειρά Sex Education του Netflix βρίσκεται από την πρεμιέρα της στην κορυφή της λίστας παρακολούθησης.

Με την τρίτη σεζόν της σειράς να έρχεται σύντομα, το Netflix ένωσε τις δυνάμεις του με την H&M για να λανσάρουν μια συλλογή εμπνευσμένη από την επιστροφή στο πανεπιστήμιο.

Για αυτήν την αποκλειστική συνεργασία, η H&M δημιούργησε μια καμπάνια που εστιάζει σε δυνατές στιγμές της δημοφιλούς σειράς που συνδέονται με τη γυναικεία ενδυνάμωση, την αυτοεκτίμηση και τη διαφάνεια, δίνοντας νέα πνοή στα σενάρια προηγούμενων σεζόν.

Με κολλεγιακά ρούχα σε βυσσινί χρώμα και τυπωμένο το λογότυπο της επινοημένης πόλης, Moordale, αυτή η συλλογή αποπνέει μία ρετρό αίσθηση. Εμπνέεται κυρίως από τους πρωταγωνιστές της σειράς, τους οποίους μπορείτε εύκολα να αναγνωρίσετε και στις εκτυπώσεις μερικών ρούχων.

H συλλογή κυκλοφορεί σε επιλεγμένα καταστήματα H&M και online στο hm.com από τις 19 Αυγούστου 2021.

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue