Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2020%2F07%2Fimages easyblog articles 10939 unnamed

Διαμορφώνοντας την κοινωνία του μέλλοντος | Υποτροφίες του Ιδρύματος Ωνάση

Διαμορφώνοντας την κοινωνία του μέλλοντος

Ανακοινωθήκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος υποτροφιών του Ιδρύματος Ωνάση για το νέο ακαδημαϊκό έτος.

H πίστη στον άνθρωπο κινεί όλες τις δράσεις του Ιδρύματος Ωνάση που από το 1978 απελευθερώνει δυνάμεις έχοντας προσφέρει περισσότερες από 7.300 Υποτροφίες. «Στην επικουρία, την εξέλιξη και την ανάπτυξη του ανθρώπου», όπως χαρακτηριστικά έλεγε ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Κάθε χρόνο το Πρόγραμμα Υποτροφιών του Ιδρύματος Ωνάση στηρίζει τολμηρές ιδέες και λαμπρά μυαλά. Φέτος απονεμήθηκαν συνολικά 78 υποτροφίες για σπουδές στην Ελλάδα και το Εξωτερικό δίνοντας έμφαση σε θέματα του «εδώ και τώρα» όπως η Ρομποτική, η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Βιοτεχνολογία, η Βιοκαινοτομία, το Δίκαιο στην ψηφιακή εποχή και η Διαδραστική Εικονική Εκπαίδευση.

Ανάμεσα στους νέους υποτρόφους, ο Δημήτρης Βλαχογιάννης διερευνά την ενσωμάτωση αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων αλλά και τα ατυχήματα. Η Δέσποινα Γεωργίου πραγματοποιεί το διδακτορικό της στο Πανεπιστήμιο του Cambridge με θέμα το εργατικό δίκαιο και δίκαιο ανταγωνισμού σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Uber και το Deliveroo. Ο Χρυσόστομος Καρακάσης πραγματοποιεί τις διδακτορικές του σπουδές στο University of Delaware. Ειδικεύεται στη Ρομποτική και το θέμα του είναι η ανάπτυξη και έλεγχος ενός «έξυπνου» προσθετικού μέλους κάτω άκρου, το οποίο θα λαμβάνει υπ’ όψιν τη μορφολογία του εδάφους και θα προσαρμόζεται προκειμένου να διευκολύνει την κινητικότητα του ατόμου. Ο Δημήτρης Δεσλής θα πραγματοποιήσει διδακτορικές σπουδές στο πανεπιστήμιο του Cambridge. Το θέμα της έρευνάς του αφορά στη δημιουργία μιας διαδραστικής εικονικής σχολικής τάξης η οποία θα επιτρέψει στους εκπαιδευτικούς να διδάξουν τη μαθηματική απόδειξη σε εικονικούς μαθητές πριν βγουν σε πραγματικές σχολικές τάξεις και έλθουν σε επαφή με πραγματικούς μαθητές. Όπως έχουν δείξει πολλές έγκυρες μελέτες η ενασχόληση των μαθητών με τη μαθηματική απόδειξη έχει πολλαπλά οφέλη για τη ζωή τους. Ο Δημήτριος Νικολάκης πρόκειται να ξεκινήσει τις διδακτορικές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ σε συνεργασία με το Academic Medical Center of Amsterdam. Θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη φαρμάκων στο πεδίο των αυτοάνοσων νοσημάτων, ώστε να εμβαθύνει τις γνώσεις του στο πεδίο της φαρμακολογίας του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά και στα πεδία των κλινικών μελετών, της κλινικής ανοσολογίας και φαρμακολογίας. Επίσης, στόχος του είναι να συμβάλλει στην έγκριση νέων φαρμάκων, αλλά και στη βελτιστοποίηση του δοσολογικού σχήματος χορήγησης ήδη κυκλοφορούντων φαρμάκων για αυτοάνοσα νοσήματα όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η σπονδυλαρθρίτιδα και η φλεγμονώδης νόσος του εντέρου, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής των ασθενών με αυτές τις παθήσεις.
Άνθρωποι με τολμηρές ιδέες διαμορφώνουν την κοινωνία του μέλλοντος.

https://www.onassis.org/el/news/scholarships-2020-2021-shapingsocietyfuture 

RELATED