Κάνετε δίαιτα; Αυτά είναι τα 15 είδη γλυκών που επιτρέπετε να τρώτε άφοβα

Κάνετε διατροφή ή δίαιτα και δεν μπορείτε χωρίς γλυκάκι; Μην ανησυχείτε για όλα υπάρχει λύση, αρκεί να υπάρχει μέτρο. Το κυριότερο είναι να μάθετε να επιλέγετε σωστά και υγιεινά. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή με σωστά αποτελέσματα. 

Παρακάτω σας δίνουμε 15 είδη γλυκών για εκείνες τις στγιμές που δεν μπορείτε να αντισταθείτε ή είσαστε έξω και τρώτε και μετά το γεύμα θέλετε ένα γλυκό.

1) Φρουτοσαλάτα με ποικιλία φρούτων μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς

2) Ζελέ light με φρέσκα φρούτα

3) Αποξηραμένα φρούτα

4) Γιαούρτι 2% με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς

5) Γιαούρτι 2% με μέλι ή μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού

6) Δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα 1,5%

7) 25γρ σοκολάτα υγείας

8) Κρέμα χωρίς ζάχαρη

9) Ρυζόγαλο με κανέλλα

10) Παγωτό με γλυκαντικές ύλες και χαμηλά λιπαρά

11) Γρανίτα με γεύσεις φρούτων

12) Παστέλι

13) Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα, βρόμη ή με μαύρη σοκολάτα

14) 1 ποτήρι ρόφημα κακάο με 75% κακάο και άνω με κρύο ή ζεστό γάλα 1,5%

15) 1 ή 2 μπισκότα τύπου πτι-μπερ ολικής αλέσεως ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή πολυδημητριακά μπισκότα

Ωστόσο, σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως πρέπει να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση γλυκισμάτων, σωστή κατανομή των γευμάτων πλούσια σε φρούτα και λαχανικά ανά τακτά χρονικά διαστήματα (3-4 ώρες), αποβολή στρες και άγχους και ένα σωστό διαμορφωμένο πρόγραμμα γυμναστικής (3-5 φορές την εβδομάδα).

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue