Κάνουμε σωματική άσκηση το Σαββατοκύριακο ή όλη την εβδομάδα; Ποια τα οφέλη του ενός και ποια του άλλου;

Μια νέα μελέτη σε περισσότερους απο 60.000 ενήλικες στην Αγγλία και τη Σκωτία, διαπίστωσε ότι “αυτοί που ασκούνταν το σαββατοκύριακο μόνο μείωσαν τον κίνδυνο θανάτου σε ιδια περίπου ποσοστά με εκείνους που ασκούνταν όλη την εβδομαδα!

Στην μελέτη, εκείνοι που έκαναν σωματική δραστηριότητα μέσα στην εβδομάδα παρουσίασαν 35% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από ό, τι ενήλικες χωρίς άσκηση και μείωση 41% για καρδιαγγειακή θανάτους και 21% χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου. απο την άλλη αυτοί όπου ασκούνταν μια με δυο φορές το Σαββατοκύριακο είχαν επισης μείωση 30% του κίνδυνου θανάτου απο τους μη ασκούμενους ενήλικες, και μείωση 40% και 18% αντίστοιχα του κίνδυνου καρδιαγγειακών και καρκίνου.

Άρα φίλες μου έστω και με μια φορά μέτριας έντασης άσκηση έχει πολλα οφέλη όπως μας λέει και η καινούργια έρευνα.

Προσπαθήστε να ξεκινήσετε με ελαφρύ περπάτημα και μετα απο 12 εβδομάδες μπορείτε να αρχίσετε το ελαφρύ τζόκινγκ.

Για καλυτερα αποτελέσματα ρωτήστε έναν γυμναστή να σας βγάλει το δικό σας εξατομικευμένο πρόγραμμα!

Είμαι στην διάθεσή σας για να σας λύσω όποια απορία!

 

 14563410 103956173407600 3713580913571307698 n

ΧρήστοςΦράγκος

Certified Personal Trainer

American college of sport medicine

Πληροφορίες στην επίσημη σελίδα του στο facebook

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue