Κάντε αυτή τη γρήγορη, εύκολη και αποτελεσματική αποτοξίνωση μετά το Πάσχα για άμεσα αποτελέσματα

Όλα χρειάζονται το μέτρο τους, πόσο μάλιστα και η διατροφή μας μετά τα Πασχαλινά εδέσματα.

Ο ήλιος, η υψηλότερη θερμοκρασία και η σταδιακή “ελευθερία”’ βοηθάνε στο να πάρουμε απόφαση με θάρρος να κάνουμε τις αλλαγές.

Το σώμα χρειάζεται κατά καιρούς μικρές “αποτοξινώσεις” ώστε να ξεκουράζεται το πεπτικό, να ενυδατώνεται περισσότερο, να κινητοποιείτε το λεμφικό σύστημα και να αποβάλλονται οι τοξίνες. Μπορείτε λοιπόν 2-3μέρες κάθε μήνα για τους καλοκαιρινούς μήνες να κάνετε τα εξής:

Προ πρωινού: 1 κουτ.σούπας τριμμένονο λιναρόσπορο (το έχετε βάλει από το βράδυ σε λίγο νερό) το πρωί προσθέτετε κανέλλα κεϋλάνη, λίγο τριμμένο γαρύφαλλο και ακτινίδιο (τα χτυπάτε στο μούλτι και έτοιμο το “αποτοξινωντικό μείγμα”’)

Πρωί:  γιαούρτι με βρώμη  και φρούτο ή γάλα αμυγδάλου με βρώμη και φρούτο

Ενδιάμεσα:  φρούτα (1-2τμχ.) και ξηρούς καρπούς &  ρόφημα από βότανα (π.χ. σημύδα ή τσάι του βουνού κ.α.)

Μεσημέρι: 1. Σαλάτα (να περιέχει ποικιλία από πράσινα φυλλώδη λαχανικά εποχής και πολύχρωμες  πιπεριές, ελαιόλαδο-λεμόνι/ξύδι)

2. Βραστά λαχανικά εποχής (χόρτα κ.α., ελαιόλαδο-λεμόνι/ξύδι) με αυγό (1τμχ.) και φρυγανιά (1-2τμχ.)

3. Χωριάτικη σαλάτα (με τυρί φέτα μικρή μερίδα, φρυγανιές 2τμχ. & ελαιόλαδο)

Βράδυ: το ίδιο με το μεσημέρι (σε μικρότερη ποσότητα) ή μία από τις μεσημεριανές επιλογές σαλάτας ή αυγά (2 τμχ με λαχανικά σαν σαλάτα ή σε μορφή ομελέτας)

Επιπλέον: 

– Φροντίζετε να πίνετε αρκετό νερό

-Οι ποσότητες είναι κατά προσέγγιση και καθορίζονται κατά περίπτωση.

-Αποφεύγετε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά, ιδιαίτερα αυτό το 3ήμερο

-Φυσική δραστηριότητα είναι πάντα στα ‘’πρέπει’’

-Επαρκή ύπνο

-Βαθιές διαφραγματικές αναπνοές ,τουλάχιστον 2φορές/ημέρα

*Το παραπάνω κείμενο είναι καθαρά ενδεικτικό και ενημερωτικό και απευθύνετε σε απόλυτα υγιής οργανισμούς

 

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue