Γιατί πρέπει να εντάξετε τα κεράσια στη διατροφή σας

Kαλοκαίρι χωρίς κεράσια δεν γίνεται.

Τα συστατικά που έχουν τα φρούτα πρέπει να ξέρετε ότι μπορούν να θωρακίσουν την επιδερμίδα σας ενάντια στην καταστροφική ηλιακή ακτινοβολία και τη δημιουργία ρυτίδων.

Τα κεράσια ανήκουν σε αυτή την κατηγορία των φρούτων.  Περιέχουν αντιφλεγμονώδεις ανθοκυανίνες και μελατονίνη, η οποία προστατεύει από τις UV ακτίνες και προωθεί την ανάπτυξη των κυττάρων.

Δείτε γιατί πρέπει να τρώτε μια χούφτα την ημέρα:

1. Δίνουν πολλά θρεπτικά συστατικά (κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, βιταμίνη C & E, φυτικές ίνες), οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας για τον μεταβολισμό και την παραγωγή ενέργειας.

2. Έχουν αντιοξειδωτική δράση, συμβάλλουν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών και στην πρόληψη του καρκίνου.

3. Αποτελούν πολύ καλή επιλογή αποκατάστασης μυϊκών ”βλαβών” για τους αθλητές (και όχι μόνο) καθώς μειώνουν τις φλεγμονές των μυών και των αρθρώσεων. Παράλληλα ανακουφίζουν τους ρευματικούς πόνους.

4. Καταπολεμούν την αϋπνία, συμβάλλοντας στην αύξηση μελατονίνης στο αίμα, με αποτέλεσμα την ρύθμιση του καρδιακού ρυθμού και την βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

5. Συμβάλλουν στην καταπολέμηση για τις ημικρανίες, χάρη στην ανθοκυανίνη & τα βιοφλανοειδή.

6. Καταπολεμούν τη λειτουργία του εγκεφάλου για την απώλειας μνήμης και του Alzheimer.

7. Μειώνουν την αρτηριακή πίεση, καθώς αποτελούν πολύ καλή πηγή καλίου, το οποίο κρατά σε ισορροπία το νάτριο του σώματος.

photo cover unsplash 

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue