Μεγάλη Εβδομάδα & νηστεία | Ας κάνουμε επανακκίνηση στο σώμα και την ψυχή

Νηστεία τη Μεγάλη Εβδομάδα σε όλα τα επίπεδα

Η Μεγάλη Εβδομάδα θα μπορούσε να αποτελέσει την αφορμή για μια επανεκκίνηση, αφήνοντας πίσω με αγάπη όλα όσα επιθυμείτε να αλλάξετε και φέρνοντας στο ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τα νέα με μυρωδιά Άνοιξης και ετοιμότητα για υλοποίηση.

Το σώμα είναι το όχημα της ψυχής και του νου.

Μέσα στο μοναδικό μηχανισμό του δρα και αντιδρά σε ότι υπάρχει σε ανισορροπία. Το τι του προσφέρετε μέσω της τροφής καθώς και τον τρόπο που του το προσφέρετε συμβάλλει στη γενική υγεία και ευεξία σας.

Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό να:

Τρώτε αργά, με ηρεμία σε ευχάριστο περιβάλλον με απαλή μουσική χωρίς τηλεόραση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

– Να έχετε περισσότερο φυσικές τροφές ελαφριά μαγειρεμένες στις καθημερινές σας επιλογές, φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής.

Να πίνετε περισσότερο νερό. Πηγή ζωής για όλους, πόσο μάλιστα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Αναψυκτικά, έτοιμοι χυμοί εμπορίου, καφέδες μπορούν να αντικατασταθούμε με περισσότερο νερό και αφεψήματα από βότανα.

Φυσική δραστηριότητα με σύστημα. Μία φορά την εβδομάδα δεν είναι αρκετή. Καθημερινή δραστηριότητα ή τουλάχιστον 4-5φορές την εβδομάδα για περισσότερο από 30’ ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, ενεργοποιεί λειτουργίες πέψης και απορρόφησης τροφής, ενδυναμώνει τη λειτουργία της καρδιάς, ενεργοποιεί τους μηχανισμούς θετικής διάθεσης. Ακόμα και αν δεν έχετε βρει τον ιδανικό για εσάς, δοκιμάστε διάφορους τρόπους άσκησης μέχρι να καταλήξετε. Σίγουρα θα βρείτε κάτι που σας ευχαριστεί.

credit photo unsplash

Η ψυχή θέλει αέρα για να αναπνεύσει και να μεταφέρει ιδέες και συναισθήματα. Δώστε χώρο και χρόνο να αφουγκραστείτε το μέσα σας ώστε να το φροντίσετε. Χρωματίστε τα συναισθήματά σας, ανακαλύψτε τι υπάρχει στην ψυχή σας και δημιουργεί. Ο νους υπολειτουργεί, κάνει παιχνίδια και τερτίπια και σαμποτάρει την ισορροπία. Ξεκινήστε «κλείνοντας» τις μηχανές, σταματήστε τις σκέψεις όταν ξεπηδούν επίμονα και σας κουράζουν, αφήστε το «σύστημα» του νου να ξεκουραστεί για να μπορέσει να κάνει επανεκκίνηση με λιγότερες αρνητικές σκέψεις, περισσότερη αισιοδοξία και μεγαλύτερη διάθεση συνεργασίας με την ψυχή.  Έτσι κάθε σκέψη και δράση θα έχει περισσότερα συστατικά αγάπης, αποδοχής, παρατήρησης, σεβασμού προς εαυτό, σώμα, περιβάλλον, συνανθρώπους.

Ας δούμε κάθε στιγμή και μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας σαν μια νέα ακτίνα φωτός για αλλαγή σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Διατροφικά: 

Εγκράτεια. Καταναλώστε λιγότερα γλυκά, μετριάστε την ποσότητα της μερίδας σας, φροντίστε το βραδινό σας να είναι τουλάχιστον 3ώρες από το βραδινό ύπνο.
Παρατήρηση: το να γνωρίζετε εάν τρώτε συναισθηματικά ή από πραγματική πείνα είναι  μία σημαντική  αρχή της κατανόησης της σχέσης σας με την τροφή. Παράλληλα  τρώγοντας πιο συνειδητά  θα κατανοήσετε περισσότερο τις τροφές και τις γεύσεις τους αλλά και το πότε έχει έρθει ο κορεσμός.
Ποικιλία: Πέρα της «σωστής» επιλογής τροφών μπορεί να υπάρξει και ποικιλία γεύσεων αρκεί να μαγειρέψετε με διάθεση και δημιουργικότητα. Ακόμα και οι φακές θέλουν τη φαντασία τους.

credit photo unsplash

Καλή Ανάσταση με υγεία σε όλα τα επίπεδα.

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue