#ΜενουμεΣπιτι Και Το Πρωινό Μας Έχει Πρόγραμμα Πιλάτες

Δεν χρειάζεσαι περίπλοκα μηχανήματα, ή άπειρες ώρες στο γυμναστήριο, για να χαράξεις μικρά τετραγωνάκια στους κοιλιακούς σου ή να αποκτήσεις όμορφους γλουτούς και σφιχτούς προσαγωγούς. 

Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικά τετραγωνικά στο έδαφος και ένα στρώμα.

#μενουμεσπιτι και στο βίντεο που ακολουθεί θα σου δείξω κάποιους συνδιασμούς ασκήσεων που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις δυνατούς κοιλιακούς, γλουτούς, προσαγωγούς και ραχιαίους.

Φόρεσε κάτι άνετο, βάλε την μουσική που σου αρέσει και πάτα play να ξεκινήσουμε ♥️ 

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue