Πες Μας Τι Καφέ Πίνεις Να Σου Πούμε Πόσες Θερμίδες Έχει!

Ο καφές είναι μια καθημερινή απόλαυση για τους περισσότερους ανθρώπους και σχεδόν για όλες τις ηλικίες. Ο καθένας έχει συνδυάσει την ώρα του καφέ με προσωπικές στιγμές, κάτι που τον καθιστά ακόμα ψηλότερα στις προτιμήσεις του κόσμου. 

Απίστευτη είναι η δράση του καφέ και ως αντιοξειδωτική. Ενάντια δηλαδή στο λεγόμενο οξειδωτικό στρες που προκαλείται από καθημερινούς παράγοντες όπως περιβαλλοντικούς ρύπους, το κάπνισμα, την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία, το άγχος. Ακόμα,ο καφές συνδέεται με την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων όπως ο διαβήτης τύπου 2, στη μείωση εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ και δρα προστατευτικά ενάντια στην εμφάνιση Πάρκινσον. 
 
Τι συμβαίνει όμως στη διατροφή μας; Είναι παχυντικός ο καφές;
 
Η απάντηση είναι εξαρτάται το είδος του καφέ. Ο ελληνικός καφές, φίλτρου, φραπέ, freddo espresso είναι μερικοί από τους καφέδες που προσδίδουν ελάχιστες θερμίδες,οι οποίες όμως έχουν την ικανότητα να αυξηθούν με την προσθήκη ζάχαρης και γάλακτος.
 
Στιγμιαίος καφές : 5kcal
(1 φλυτζάνι 240ml)
 
Espresso : 5kcal
(1 μερίδα (30 ml))
 
Καφές φίλτρου : 7kcal
(1 φλιτζάνι 240 ml)
 
33f9eae2d38abbc030eeb8062b6dbf23 
 
Cappuccino : 80kcal
(1 φλιτζάνι 240 ml)
 
Latte : 100kcal
(1 φλιτζάνι 240 ml)
 
57daba61aad2b83b6f8ccbfb6168a0f6 
 
Καφές με σιρόπι καραμέλας και σαντιγύ : 300kcal
(1 ποτήρι 350 ml)
 
Ελληνικός καφές : 1.2kcal
(1 φλιτζανάκι 50 ml)
 
EXTRA:
1κ.γ ζάχαρη=20kcal
1 μερίδα γάλακτος=30kcal
 
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως άλλα είδη καφέ όπως: Latte Machiatto, Fredoccino, Chococcino, Irish Coffee και πολλοί άλλοι με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, γάλακτος, σοκολάτας, παγωτού, σαντιγύ και γεύσεις σιροπιών θεωρούνται παραπάνω ως γλύκισμα πάρα ως κάφε, άρα πρέπει να αποφεύγονται.
 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue