Σούπερ χυμός: 3 συστατικά που βελτιώνουν την όραση και αποτοξινώνουν το ήπαρ


18 Απρ 2021

Οι σπιτικοί χυμοί είναι μια διαδικασία απλή, βολική, αποτελεσματική από πλευράς χρόνου και ένας οικονομικός τρόπος για να ενισχύσετε την υγεία σας. Εφόσον ρυθμίζετε την πρόσληψη ζάχαρης και θερμίδων στις συνταγές χυμών, οι χυμοί veggie παρέχουν πληθώρα πλεονεκτημάτων στο σώμα.

Τώρα που έχουμε αρκετό χρόνο μπορούμε να κάνουμε διάφορες δοκιμές και να καταλήξουμε σε αυτόν που μας αρέσει.

Πολλοί από εσάς μπορεί να βρίσκουν δύσκολη τη διαδικασία να αρχίσουν να φτιάχνουν χυμούς, καθώς οι veggie χυμοί συχνά είναι πικροί, ειδικά αν χρησιμοποιείτε πικρά λαχανικά.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν διάφορες συνταγές χυμών για πολύ πιο γλυκές επιλογές, οι οποίες είναι θρεπτικές και υγιεινές. Μία από αυτές είναι το δημοφιλές μίγμα χυμών από τη Βενεζουέλα που ονομάζεται jugo tres en uno (χυμός 3-σε-1), ένας νόστιμος, αντιφλεγμονώδης συνδυασμός πορτοκαλιού, παντζαριού και χυμού καρότου.

Συνταγή:(Πορτοκάλι, Παντζάρι και Χυμός Καρότου)

Υλικά:

4 οργανικά πορτοκάλια (οποιουδήποτε μεγέθους)
1 οργανικό παντζάρι (οποιουδήποτε μεγέθους)
2 οργανικά καρότα (οποιουδήποτε μεγέθους)

Οδηγίες:

Πλύντε και ξεφλουδίστε τα πορτοκάλια, το παντζάρι και τα καρότα.
Ρίξτε όλα τα υλικά σε έναν αποχυμωτή. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα blender.
Προσθέστε ένα φυσικό γλυκαντικό, εάν χρειάζεται.
Σερβίρετε αμέσως!

Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες των πορτοκαλιών, του παντζαριού και των καρότων
Ο χυμός 3-σε-1 είναι πολύ δυνατός διατροφικά και πολύ υγιεινός:

1. Πορτοκάλια
Τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη Β, βιταμίνη C, κάλιο και φλαβονοειδή, έναν τύπο αντιοξειδωτικών. Αυτά τα αντιοξειδωτικά μειώνουν τη χρόνια φλεγμονή και αποτρέπουν χρόνιες παθήσεις όπως ο διαβήτης, ο καρκίνος, η άνοια, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και η οστεοπόρωση. Η βιταμίνη C που απαντάται στα πορτοκάλια προσφέρει πολλά οφέλη, από το να διατηρούνται τα αιμοφόρα αγγεία στη σωστή λειτουργία και να εμποδίζεται η καταστροφή των κυττάρων από την οξείδωση, μέχρι τη διατήρηση των επιπέδων λίπους στο αίμα υπό έλεγχο. Τελικά, οι βιταμίνες Β, όπως το φυλλικό οξύ και η θειαμίνη, βελτιώνουν την πέψη και διαχειρίζονται τον διαβήτη τύπου ΙΙ.

2. Παντζάρια
Τα παντζάρια συσκευάζονται με θειαμίνη, αντιφλεγμονώδη αντιοξειδωτικά, νιτρικά και μεταλλικά στοιχεία όπως το μαγγάνιο. Ο χυμός των παντζαριών έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη φλεγμονή και το οξειδωτικό στρες στο σώμα, καθώς και την πρόληψη χρόνιων παθήσεων, όπως η αθηροσκλήρωση και η υπέρταση. Τα προαναφερθέντα νιτρικά είναι αποτελεσματικά στην πρόληψη της γνωσιακής βλάβης, ενώ το μαγγάνιο βελτιώνει τη λειτουργία των νεφρών και βοηθά στην αντιμετώπιση του διαβήτη με έναν εντελώς φυσικό τρόπο.

3. Καρότα
Τα καρότα είναι μια εξαιρετική πηγή υγιεινών, αντιφλεγμονωδών αντιοξειδωτικών, βιταμινών και ανόργανων συστατικών όπως οι καροτίνες, η βιταμίνη Α, ο σίδηρος, το μαγνήσιο και το κάλιο.

Εκτός από τη συμμετοχή σε αντιφλεγμονώδεις διεργασίες, η βιταμίνη Α συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της όρασης, ιδιαίτερα της νυχτερινής όρασης ή της όρασης σε άτομα που είναι ανεπαρκή στη βιταμίνη Α. Αποτρέπει επίσης τις οφθαλμικές διαταραχές όπως ο καταρράκτης και η φθορά της ωχράς κηλίδας.

Οι καροτίνες, η βιταμίνη Α και το ρετινοϊκό οξύ, μια ένωση που παράγεται από το σώμα παρουσία βιταμίνης Α, είναι επίσης ικανές να αποτρέψουν τον καρκίνο του δέρματος, να αποκαταστήσουν τη βλάβη του δέρματος και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Εντέλει, το κάλιο μειώνει την οστεοπόρωση, επιβραδύνει την εξέλιξη της νεφροπάθειας και μειώνει τους θανάτους από καρδιαγγειακές παθήσεις.

Έτσι, αν έχετε πορτοκάλια, παντζάρια και καρότα στο ψυγείο σας, δράστε αμέσως! Ρίξτε τα στον αποχυμωτή και φτιάξτε το δικό σας θρεπτικό και νόστιμο tres en uno για ένα γευστικό αντιφλεγμονώδες σνακ!

*Το παρόν έχει πληροφοριακό χαρακτήρα

cover photo unsplash

 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue