PHYGITAL: Ο ψηφιακός κόσμος έδωσε «πνοή» στις επιδείξεις μόδας


3 Φεβ 2021

Το Phygital ήρθε για να μείνει;

Η παγκόσμια κρίση που έχει επιφέρει η πανδημία, ανάγκασε την βιομηχανία της μόδας να σκεφτεί «έξω από το κουτί» ώστε να μπορέσει να συμβαδίσει με τις ανάγκες της εποχής και των καταναλωτών.

Η ευρηματικότητα των σχεδιαστών και η ανάγκη τους να παρουσιάσουν στο κοινό τις νέες τάσεις αλλά και τις δημιουργίες τους, έφερε στο προσκήνιο  το «Phygital», έναν όρο που δημιουργείται από τη συνεύρεση των λέξεων Physical+Digital και αφορά τη νέα εποχή στο marketing που «παντρεύει» την φυσική και την online παρουσία και χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει τη νέα τάση που ήρθε για να εδραιωθεί. Η επιτυχημένη «συνταγή» φαίνεται να είναι η συγχώνευση του «φυσικού» και του διαδικτυακού κόσμου. Πλέον ο ένας δεν μπορεί πια να υπάρξει χωρίς τον άλλο.

Τον περασμένο χρόνο, το London Fashion Week, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να πειραματιστεί με νέα δεδομένα. Έτσι η μεγάλη επίδειξη της Βρετανικής Μόδας, πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά και μόνον online με την παρουσίαση βίντεο, συνεντεύξεων και εικαστικών δρώμενων. Ταυτόχρονα μοιράστηκαν live την prive εμπειρία των fashion shows με το ευρύ κοινό μέσω live-stream και χρησιμοποίησαν την δυνατότητα της ζωντανής μετάδοσης για παγκόσμια προβολή.

Μπορεί τον τελευταίο χρόνο, οι επιδείξεις μεγάλων οίκων μόδας να πραγματοποιούνται  πίσω από πόρτες ερμητικά κλειστές ή με περιορισμένους θεατές, όμως το «phygital» αποτελεί τον μοναδικό κρίκο σύνδεσης μεταξύ της μόδας και του κοινού.

Παρακάτω σας συγκεντρώσαμε σε βίντεο μερικές από τις τις συλλογές της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.

Dolce & Gabbana Spring/Summer 2021

Giorgia Armani Spring/Summer 2021

Fendi Spring/Summer 2021

Burberry Spring/Summer 2021

My facebook

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue