Ποιο luxury brand του Λονδίνου ήρθε και στην Ελλάδα;

Η CARLO DALI LONDON ένα διεθνές luxury brand με έδρα το Λονδίνο, ήρθε και στην Ελλάδα για εκείνους που η πολυτέλεια δεν είναι απλώς μια δήλωση, αλλά τρόπος ζωής.

Η εταιρεία έχει στη συλλογή της 64 σπάνια —αισθησιακά αρώματα— που οδηγούν σε μονοπάτια οσφρητικών αποδράσεων. Εξερευνήστε τα μαγικά αρώματα της ανατολής μέχρι τα πιο κοσμοπολίτικα με εθιστική διάθεση και ξεχωριστό χαρακτήρα.

Κλασικά ή σπορ, πολυτελή, για άνδρες και γυναίκες, τα μοντέρνα ρολόγια και οι τσάντες CARLO DALI LONDON, είναι προϊόντα υψηλών προδιαγραφών με μοντέρνο σχεδιασμό.

Στις ιδιαίτερες προτάσεις της εταιρείας ανήκει και ο μοναδικός instant coffee με φύλλα χρυσού σε luxury συσκευασία, με ευεργετικά οφέλη για την υγεία.

Η συλλογή ανανεώνεται συνεχώς με νέα προϊόντα και προβάλλεται στα social media από influencers, сelebrities, events και καλλιτεχνικά δρώμενα.

Ο Χαράλαμπος Μ. Δανιηλίδης μετά από την πολύχρονη επιτυχημένη πορεία του στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη διεθνών μεθόδων επέκτασης πωλήσεων με πολυεθνικά brands, επιτυγχάνοντας ρεκόρ πωλήσεων, έγινε μέλος της CARLO DALI LONDON ως επικεφαλής Product Development & Marketing και αργότερα ως CEO, δηλώνει: «Το όραμά μας είναι να γίνουμε ένα παγκόσμιο brand, προσφέροντας απαράμιλλη ποιότητα, μοναδικές στιγμές και συναισθήματα στον καταναλωτή και τα κέντρα διανομής μας να στηρίζονται με ένα καινοτόμο σύστημα marketing απολαμβάνοντας ιδιαίτερα προνόμια.»

Επισκεφτείτε το www.carlodali.com και μπείτε στα προνόμια του δικτύου. 

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue