Πώς Μπορείτε Να Μειώσετε Το Στρες Και Να Κάψετε Ταχύτερα Λίπος

Πλησιάζει το καλοκαίρι κι ακόμα σκέφτεστε πώς να χάσετε τα κιλά των διακοπών; Οι επιστήμονες έχουν τη λύση! Δείτε πώς μπορείτε να χάσετε εύκολα και γρήγορα το περιττό λίπος και ταυτόχρονα να μειώσετε το άγχος και το στρες της καθημερινότητας με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Όταν ο οργανισμός μας έρχεται αντιμέτωπος με μια απειλή, είτε είναι πραγματικός κίνδυνος είτε είναι υπερβολική πίεση από τη δουλειά εκκρίνει μια ορμόνη, την CRH, η οποία με τη σειρά της δίνει σήμα στα επινεφρίδια για την παραγωγή της Κορτιζόλης. Η συγκεκριμένη ορμόνη παίζει ρόλο κλειδί για το νευρικό σύστημα καθώς μας κρατάει σε εγρήγορση για να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας, τόσο σε σωματικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο. Υπό συνθήκες χρόνιου στρες όμως, αυτό οδηγεί σε αποδιοργάνωση του οργανισμού μας με αποτέλεσμα την την κακή απόδοση στη δουλειά μας και την εμφάνιση προβλημάτων υγείας στο γαστρεντερικό μας σύστημα, καθώς και την αύξηση του βάρους μας.

Σύμφωνα με μελέτες που διεξήχθησαν στο InternationalSocietyofSportsNutrition, αλλά και στο InternationalSocietyofSportsNutrition παρατηρήθηκε οτι τα λιπαρά ωμέγα – 3 μειώνουν τα αυξημένα επίπεδα της κορτιζόλης, λειτουργούν ως αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες και προκαλούν την καύση του λίπους. Έτσι, παρατηρήθηκε ότιτα επίπεδα του στρες ελαττώθηκαν,μειώνοντας τις ανεπιθύμητες παρενέργειες. Έτσι ο οργανισμός έχει περισσότερη ενέργεια και συγκέντρωση στις καθημερινές του υποχρεώσεις. Τροφές πλούσιες σε λιπαρά ωμέγα 3 είναι τα ψάρια, τα αυγά, οι ξηροί καρποί και τα πράσινα λαχανικά.

Ο υποδοχέας NMDA βρίσκεται στους νευρώνες του εγκεφάλου και όταν ενεργοποιείται δίνει το έναυσμα για την έκκριση της κορτιζόλης με αποτέλεσμα να νιώθουμε στρες.

Το μαγνήσιο προσδένεται στον υποδοχέα NMDA με συνέπεια την καταστολή της λειτουργίας του. Σε μελέτη από το πανεπιστήμιο του Τέξας, δόθηκαν συμπληρώματα μαγνησίου σε ανθρώπους που έπασχαν από χρόνιο στρες. Μέσα σε μια εβδομάδα είχαν αποκατασταθεί οι ελλείψεις μαγνησίου με αποτέλεσμα να μειωθεί η ποσότητα της κορτιζόλης στο αίμα. Έτσι, είχαν λιγότερο στρες, καλύτερο ύπνο και μπορούσαν να καταπολεμήσουν τον εθισμό τους σε τσιγάρα, αλκοόλ και ναρκωτικές ουσίες.

Πού μπορούμε όμως να βρούμε το εκπληκτικό αυτό συστατικό στη διατροφή μας; Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι κυρίως τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, τα καρύδια, τα προϊόντα ολικής άλεσης, το ψάρι, το κρέας και τα γαλακτοκομικά. Μήπως ήρθε λοιπόν η ώρα να τα βάλετε στη διατροφή σας?

Γράφει η Σταυρούλα Μπρούστα

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue