Προτάσεις Για Πρωϊνά Που «Φτιάχνουν» Τη Διάθεση Ακόμη Και Στις Διακοπές Σας

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Έρευνες αποδεικνύουν ότι οι τροφές που καταναλώνουμε επηρεάζουν τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου μας, την ακεραιότητα του νευρικού μας συστήματος και φυσικά τη διάθεσή μας.

Θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως τα : ω3 λιπαρά- μαγνήσιο- ψευδάργυρος- σύμπλεγμα βιταμίνης Β- φυλλικό οξύ- σίδηρος- προβιοτικά κ.α. συμβάλλουν στην σύνθεση της σεροτονίνης- ντοπαμινης- αδρεναλίνης κ.α., νευροδιαβιβαστες που σχετίζονται με την καλή διάθεση, το στρες και την ποιότητα ύπνου. Η λύση υπάρχει και είναι έτοιμη στο πιάτο σας. Φροντίστε τη διατροφή σας, κάντε έξυπνες επιλογές πρωινού (και όλων των γευμάτων της ημέρας) όπως οι παρακάτω. Σε ”ειδικές” περιπτώσεις -κατόπιν συμβουλής του/της διαιτολόγου σας, του ιατρού ή φαρμακοποιού σας- και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα θα μπορούσατε να ”συμπληρώσετε” τις ανάγκες του οργανισμού σας με κάποιο βιταμινούχο σκεύασμα.

Επιλογές πρωινού που θα ‘ζωντανέψουν” τη διάθεσή σας είναι:

=> Κεφίρ με βρώμη, λιναρόσπορο και σταφίδες
=> Κέιλ- καρότο-μπανάνα-μαϊντανό και καρύδια
=> Αβοκάντο με πολύσπορο ψωμί
=> Αυγά με σπανάκι και φυσικό χυμό πορτοκάλι ή βατόμουρο
=> Γιαούρτι με μήλο, καρύδια και κανέλα

Και μην ξεχνάτε..το να είμαι καλά είναι θέμα επιλογής και δράσης! 

*Το παραπάνω κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και αφορά υγιείς οργανισμούς

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue