Σανίδα με μικρή μπάλα πιλάτες

Κάνοντας μια άσκηση σανίδας κάθε μέρα,  έστω και για ένα λεπτό, βοηθά στην ενίσχυση ολόκληρου του πυρήνα σας.

Τα οφέλη είναι πολλά. Σας παραθέτω δύο από αυτά.
1. Μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού της πλάτης και της σπονδυλικής στήλης. Κατά την άσκηση  υπάρχει επίσης ο κίνδυνος τραυματισμών στην πλάτη και στη σπονδυλική στήλη.
Με την σανίδα, όταν γίνετε σωστά, θα δυναμώσετε τους μύες της πλάτης σας, χωρίς να χρειάζεται να ασκήσετε υπερβολική πίεση στους γοφούς και τη σπονδυλική σας στήλη. Ως αποτέλεσμα, βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο στην πλάτη, βοηθώντας ταυτόχρονα να έχετε μια υπέροχη στάση όταν κάθεστε ή περπατάτε.
2. Η σανίδα στοχεύει όλους τους κύριους μυες του πυρήνα. Με τον όρο κύριοι, εννοούμε όλους τους λοξούς και τους κοιλιακούς σας. Επιπλέον, καθώς εξακίστε και καλυτερεύτε τη σανίδα σας, θα γίνεστε πιο δυνατοί όταν πρόκειται να εκτελέσετε άλλες ασκήσεις.
Χρησιμοποιώντας και μια μικρή μπάλα πιλάτε το κάνει ακόμη πιο διασκεδαστικό.
Δείτε το βίντεο και αρχίστε παρέα μας!
https://www.youtube.com/watch?v=v9OLhS0p9MQ

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RECENT

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue