Τα 3 πιο σημαντικά λιπαρά οξέα που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή μας

Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής διότι δεν μπορούν να παραχθούν από το ανθρώπινο σώμα.

Το ωμέγα 3 είναι ένα παράδειγμα λιπαρού οξέος,ενός βασικού συστατικού των λιπών και των ελαίων. Πρόκειται για ένα πολυακόρεστο λιπαρό οξύ,όρος που πιθανόν να έχετε συναντήσει σε ετικέτες τροφίμων. Στην ουσία ο όρος ωμέγα 3 δεν αναφέρεται σε ένα μόνο λιπαρό οξύ υπάρχουν δεκάδες τέτοια.

Τρία από αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τον άνθρωπο και ονομάζονται ALΑ, EPA και DHA. Από αυτά τα τρία ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ,στη διατροφή μας πρέπει ωποσδήποτε να υπάρχει το ALA. Θεωρείται απαραίτητο επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να το κατασκευάσει.

Τα άλλα δύο μπορούμε να τα κατασκευάσουμε αλλά όχι με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Είναι καλύτερα να υπάρχουν και τα 3 στη διατροφή μας.

Το ALA υπάρχει σε αρκετές τροφές αλλά τα άλλα 2 μόνο στα έλαια από ψάρι και στο μητρικό γάλα.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες γύρω από την διατροφή εδώ!

 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue