Τα 5 λάθη που κάνεις και δεν χάνεις λίπος!

Η μάχη με το λίπος είναι άνιση. Και όχι μόνο αυτό.

Η μάχη με το λίπος είναι ύπουλη και χρειάζεται στρατηγική. Και κάνεις λάθη, πολλά λάθη όπως έκανα κι εγώ τόσα χρόνια στην προσπάθειά μου να δω τη ζυγαριά να πέφτει. Ναι, η αλήθεια είναι ότι έχω περάσει πολλές ώρες από τη ζωή μου απογοητευμένη, να κλαίω τρέχοντας πάνω σε ένα διάδρομο και να μη μπορώ να χάσω γραμμάριο.

Γιατί, φίλοι μου, το λίπος είναι ο χειρότερος εχθρός μας αλλά το σώμα σας το ρωτήσατε; Το σώμα μας είναι ένας μηχανισμός ολιστικός και το λίπος του είναι άκρως απαραίτητο για να λειτουργεί σωστά.

Τα καλά νέα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια που παλεύω με τη ζυγαριά, έμαθα επιτέλους ποια λάθη πρέπει να αποφεύγω για να χάνω λίπος. Τα κακά νέα είναι ότι χρειάζεται επιμονή και υπομονή, έξυπνες κινήσεις και αρκετή προσπάθεια για να “ξεγελάσεις” τον οργανισμό και να αρχίσει να καίει το λίπος.

Λάθος ΝΟ 1

Ξεκινάς γυμναστική και δεν προσέχεις τη διατροφή σου.

Η γυμναστική από μόνη της δεν αλλάζει τη σύσταση του σώματος. 2 ώρες στο γυμναστήριο να είσαι και μετά να πίνεις μπύρες και να τρως πίτσες δε θα δεις ποτέ το λίπος να χάνεται. Και αυτό γιατί συνήθως υπερεκτιμούμε τις θερμίδες που καίμε με τη γυμναστική και υποτιμούμε τις θερμίδες που παίρνουμε με αυτά που τρώμε. Η απώλεια λίπους βασίζεται κυρίως στη διατροφή. Οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα. Για μέγιστα αποτελέσματα φυσικά ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής είναι ιδανικός.

Λάθος ΝΟ 2

Ακολουθείς αυτή την κλασική συμβουλή των διατροφολόγων: Πρέπει να τρως 5 μικρά γεύματα την ημέρα.

Φίλοι μου, αυτό ισχύει αν όντως τρως 5 μικρά γεύματα την ημέρα. Αν τρως 3 μικρά και 2 τεράστια πιάτα καρμπονάρα δεν ισχύει. Ναι, όταν τρως μικρά συχνά γεύματα ρυθμίζεις το σάκχαρό σου και δεν πεινάς αλλά έχω δει άριστα αποτελέσματα με τη διαλειμματική νηστεία. Σε περίπτωση που φας τη μια μέρα πιο πολύ -γιατί είμαστε άνθρωποι και δεν μπορούμε να ζυγίζουμε συνέχεια τα γεύματά μας-, μπορείς κάλλιστα να κρατήσεις χαμηλά τις θερμίδες σου την επόμενη μέρα.

Η απώλεια βάρους και κατ’ επέκταση λίπους δεν εξαρτάται από τη συχνότητα γευμάτων αλλά από το ισοζύγιο ενέργειας.

Λάθος ΝΟ 3

Το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο.

Ναι, το έχεις ακούσει και αυτό και κάθε πρωί που ξυπνάς τρως ένα μπολ με corn flakes σοκολάτας με γάλα. Έχουμε ακούσει άπειρες φορές φάε το πρωί σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας και το βράδυ σα ζητιάνος.

Μεγάλο λάθος. Σημασία έχει το ισοζύγιο ενέργειας (το είπα και πιο πάνω). Τα δημητριακά είναι σίγουρα καλό μάρκετινγκ αλλά δεν αποτελούν το ιδανικό πρωινό. Τα περισσότερα δημητριακά είναι επεξεργασένα και περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης γι αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να διαβάζεις τις ετικέτες των τροφίμων πριν τα αγοράσεις. Επίσης, σίγουρα τρως περισσότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σου και γι’ αυτό δεν χάνεις λίπος.

Λάθος ΝΟ 4

Το βραδινό παχαίνει.

Πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση “Τρώω βράδυ και γι’ αυτό παχαίνω”. Εξαρτάται και πάλι. Τι θα φας για βραδινό; Ένα ταψί μουσακά; Ε ναι, τότε θα παχύνεις. Αν φας το κύριο γεύμα σου το βράδυ και μέσα στην ημέρα έχεις προσέξει τις θερμίδες σου δεν παχαίνεις. Γιατί θα το ξαναπώ: Σημασία έχει το σύνολο των θερμίδων που καταναλώνεις και όχι τόσο το πότε τις καταναλώνεις.

Λάθος Νο 5

Πίνεις πολλούς χυμούς

Οι χυμοί δεν είναι καλό σνακ. Φυσικά το καλό μάρκετινγκ των εταιριών μας έχει πείσει ότι έχουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία αλλά φευ. Οι περισσότεροι χυμοί έχουν ζάχαρη, έχουν χάσει τα θρεπτικά συστατικά τους κατά την παρασκευή τους και δεν προσδίδουν τίποτα θετικό στον οργανισμό. Το μόνο που κάνουν είναι να προσδίδουν έξτρα θερμίδες και μάντεψε; Τι γίνονται οι extra θερμίδες στον οργανισμό; ΛΙΠΟΣ!

Αθηνά Γκαντήραγα Δημοσιογράφος, Entrepreneur

Ενώνω & εμπνέω τους ανθρώπους να μαθαίνουν, να εξελίσσονται & να μοιράζονται τις αλήθειες τους μέσα από μια ολιστική πλατφόρμα προσωπικής ανάπτυξης

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue