Διατροφικά tips για τις μέρες των διακοπών

Ο Αύγουστος τελειώνει, αυτό όμως δεν πάει να πει ότι τελειώνουν και οι διακοπές. Το καλοκαιράκι συνεχίζετε και υπάρχουν και όλοι εκείνοι που έχουν αφήσει τις διακοπές τους για τον Σεπτέμβρη. Άλλωστε αυτό δεν είναι που λένε ότι αυτόν τον μήνα κάνεις τις ωραιότερες διακοπές. Για αυτό και εμείς όπως πάντα σας προσέχουμε και σας λέμε όλα τα tips για να μην πάρετε πίσω όσο βάρος έχετε χάσει. Oργανωθείτε λοιπόν ακόμη και τώρα  ώστε να διατηρήσετε το βάρος σας! 

· Σνακ για παραλία:φρέσκα ή ξερά φρούτα,κριτσινια ολικής άλεσης,ξηροί καρποί. 

· 2 φρούτα και 2 σαλάτες καθημερινά. 

· Καταναλώστε καλύτερα κρασί ή μπύρα και όχι cocteils. 

· Προτιμήστε παγωτο΄με γεύση βανίλια και όχι σοκολάτα. 

· Πιείτε πολύ νερό για σωστή ενυδάτωση. 

· Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλο χορταστικο και υγιεινο πρωινο. 

· Kολυμπήστε!Ανάλογα με το ειδος της κολυμβηση μπορειτε να καψετε από 60 εως 150 θερμιδες στα 10 λεπτα. 

· Στην ταβερνα ξεκιναμε παντα από την σαλατα. 

Άρτεμης Ζερδελη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue