«Χτίσε» το σώμα σου με την άσκηση σανίδα

Οι μύες του κορμού σου, περιλαμβάνουν τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, τους γοφούς και το κάτω μέρος της πλάτης.

Η άσκηση «σανίδα» ή αλλιώς plank, είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους. Αυτή η απλή, φαινομενικά άσκηση έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου.

Άρα ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσεις τον κορμό σου είναι εκτελώντας ασκήσεις σε σανίδα.

Χρησιμοποίησε αυτές τις πρακτικές καθώς κάνεις ασκήσεις σε σανίδα:

  • Σφίξε τους γλουτούς σου για να σταθεροποιήσεις το κάτω μισό του σώματός σου.
  • Απόφυγε την κατάρρευση του κάτω μέρους της πλάτης σου.
  • Σφίξε τους κοιλιακούς σου προς τη σπονδυλική στήλη σου.
  • Επιμήκυνε τη σπονδυλική στήλη σου μακριά από τους ώμους σου. Επίσης μην ξεχνάς ότι έχεις πάντα την επιλογή να κάνεις τις ασκήσεις σανίδας με τα γόνατα στο έδαφος.

Εδώ είναι 4 διαφορετικές παραλλαγές για να προσθέσεις στην εβδομαδιαία προπόνησή σου.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue