8 τροφές για μαλλιά και νύχια γεμάτα υγεία!

Ήρθε η ώρα να πάρεις απόφαση να ακολουθήσεις μια σωστή διατροφή που όχι μόνο θα χαρίσει στον οργανισμό σου όλα αυτά που χρειάζεται αλλά και θα κάνει καλό και στην εξωτερική σου εμφάνιση που τόσο πολύ θέλεις να προσέχεις.

Όπως γνωρίζεις, τα νύχια και τα μαλλιά είναι από τα χαρακτηριστικά εκείνα σημεία του σώματός όπου εκδηλώνεται η καλή θρέψη ή και αντίθετα η δυσθρεψία.

Μια τέτοια διατροφή πρέπει να είναι υψηλή σε αντιοξειδωτικές ουσίες, υψηλή σε πρωτεΐνες και πρέπει να είναι πλούσια και κυρίως επαρκής σε βιταμίνες, όπως οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνες C, Α και Κ, που έχουν χαρακτηριστική δράση για την καλύτερη δόμηση και προστασία για τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα.

Πάμε λοιπόν να δούμε τροφές που τις έχεις σίγουρα στο ντουλάπι της κουζίνας σου και θα σου προσφέρουν υγιή μαλλιά και νύχια.

Ξηροί καρποί

Είναι ίσως το καλύτερο σνακ που μπορούμε να επιλέξουμε όταν η απογευματινή… λιγούρα κάνει την εμφάνισή της. Χάρη στις φυτικές ίνες και την πρωτεΐνη που περιέχουν κρατούν μακριά το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Προσοχή όμως, καθώς έχουν μεγάλο θερμιδικό φορτίο.

Αυγό

Μπορεί να είναι… μικρά στο μάτι αλλά τα αυγά κάνουν τόσο καλό στην υγεία μας, καθώς περιέχουν 14 απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β, D και Ε ενώ αποτελούν και κορυφαία πηγή ασβεστίου, σεληνίου και ιωδίου.

brenda godinez Zn 7FzoL1w unsplash 1 scaled

unsplash

Ντομάτα

Άριστη πηγή λυκοπενίου (σε αυτό οφείλεται το κόκκινο χρώμα της), ενός καροτενοειδούς που κυριολεκτικά μάχεται τις κολλαγενάσες. Τι είναι αυτές; Φυσικά ένζυμα τα οποία καταστρέφουν το κολλαγόνο του οργανισμού, κάνοντας μαλλιά, νύχια και δέρμα να φαίνονται ταλαιπωρημένα, θαμπά και εύθραυστα.

Κουνουπίδι

Αν και παρεξηγημένο περιέχει σεβαστή ποσότητα Βιοτίνης και μπορείτε να το καταναλώσετε ωμό, βραστό ή συνδυασμένο με ρύζι.

Καρότο

Η βιταμίνη Α στο καρότο ρυθμίζει τις εκκρίσεις των σμηγματογόνων αδένων, συμβάλλοντας στην καλή υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Η έλλειψή της θεωρείται ένοχη για την πτώση των μαλλιών, αλλά και για εμφάνιση πιτυρίδας και ξηροδερμίας.

Γαρίδες

Το συγκεκριμένο θαλασσινό, όπως και τα υπόλοιπα οστρακοειδή, αποτελούν μια διατροφική ομάδα-σύμμαχο για υγιή νύχια και λαμπερά μαλλιά. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες D, B12, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και πρωτεΐνες.

Γλυκοπατάτες

Το πορτοκαλί λαχανικό περιέχει μεγάλη ποσότητα β-καροτίνης. Πρόκειται για ένα συστατικό που, κατά την πέψη, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Αυτή προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο τριχωτό της κεφαλής

Μπανάνα

Πλούσια σε ψευδάργυρο που η έλλειψή του οδηγεί σε τριχόπτωση. Περιέχει επίσης σίδηρο, φώσφορο καθώς και βιταμίνες Α και Ε, ιώδιο, σελήνιο, καροτίνη και χολίνη. Πρόκειται για ένα superfood το οποίο θεραπεύει τις παθήσεις του δέρματος όπως η ακμή και σας απαλλάσσει από ερεθισμούς. Plus oι μπανάνες είναι η καλύτερη τροφή για το πρωινό hangover, μετά από μια βραδιά που ήπιατε και ένα ποτηράκι παραπάνω.

cover photo unsplash

 

 

 

Μαρία Τεπετίδου Blogger

Είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας & Ψηφιακών Μέσων και θα μοιραζόμαστε μαζί το κομμάτι της ομορφιάς και του fitness από την οπτική γωνιά της ψυχαγωγίας έτσι ώστε να τα κάνουμε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Επίσης θα προσεγγίζουμε επίκαιρα κοινωνικά θέματα που χρίζουν ιδιαίτερη σημασία.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue