Αυτή είναι η «χρυσή» επιλογή στην μείωση βάρους

Για μερικούς ανθρώπους έχει ξεκινήσει η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών για άλλους, όμως, όχι. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκουμε βασική προθπόθεση για το ξεκίνημα μιας δημιουργικής με γεμάτη όρεξη μέρας είναι ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό, το οποίο πρέπει να αποτελείται από πρωτεϊνη, κατά κύριο λόγο, υδατάνθρακα και βιταμίνες. Αυτά είναι που θα μας δώσουν την κατάλληλη ενέργεια που χρειαζόμαστε, ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε οτιδήποτε έχουμε να πράξουμε, αλλά ταυτόχρονα με αυτόν τον τρόπο προσέχουμε την διατροφή μας, το σώμα μας και την υγεία μας.

Το μυστικό για ένα πρωινό γεμάτο πρωτεϊνη, με λίγες θερμίδες και ταυτόχρονα αρκετά χορταστικό, είναι μια επιλογή που έχουμε όλοι μας στα σπίτια μας και αυτή είναι το ΑΥΓΟ.

Όσο παράξενο και αν μας ακούγεται εκτός ότι, τα αυγά είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση βοηθάνε και στην μείωση βάρους.

Μπορούμε να τα καταναλώσουμε σε πολλές και διαφορετικές εκδοχές και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν τα βαριόμαστε εύκολα.

Ακόμη, μπορούμε να τα φάμε πριν την πρωινή γυμναστική είτε και μετά. Και στις δύο περιπτώσεις θα έχουμε οφέλη, αφού άλλα πράγματα μας προσφέρει το ασπράδι, το οποίο είναι πλούσιο σε νερό, άρα μας προσφέρει ενυδάτωση, ενώ ο κρόκος είναι πλούσιος σε πρωτεϊνη και μας βοηθάει στην αύξηση της μυικής μας μάζας.

Οι εκδοχές που μπορούμε να καταναλώσουμε τα αυγά εναι πολλές. Μερικές από αυτές είναι:

  • Δύο με τρία βραστά αυγά και δίπλα κάποια λαχανικά της προτίμησής μας

likewomangr pos tha xasoume varos avgo 3

  • Τόστ αβοκάντο με ένα ποσέ αυγό και μαύρο πιπέρι

likewomangr pos tha xasoume varos avgo

  • Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά ή μια ομελέτα με ολόκληρα τα αυγά

likewomangr pos tha xasoume varos avgo 2 1

  • Scramble με λαχανικά και λίγο cottage, για συνοδευτικό

likewomangr pos tha xasoume varos avgo 1

Συμπέρασμα: Τα αυγά είναι μια ”χρυσή” επιλογή τροφής, ειδικά σε περιόδους διατροφής. Αυτό συμβαίνει, καθώς τα αυγά μας χορταίνουν και έτσι δεν πεινάμε αρκετά εύκολα μέχρι το επόμενο γεύμα μας και έτσι μπορούμε να προσαρμόσουμε καλύτερα το διατροφικό και ημερίσιο πρόγραμμά μας. Επιπλέον, μας βοηθάει στην μείωση του λίπουςτων πόντων και ταυτόχρονα αυτά μεταρέπονται σε μυική μάζα. Επίσης παράλληλα καλό είναι να εντάξουμε την γυμναστικής καθώς έτσι αισθανόμαστε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση,αφού αποκτάμε μαζί σώμα και αυτοσυγκράτηση.

Συνεπώς, μπορούμε να προσέξουμε την διατροφή, το σώμα, την ψυχολογία, την υγεία και την αυτοπεποίθηση μας ταυτόχρονα με την επιλογή υγιεινών, αλλά παράλληλα χορταστικών προϊόντων διατροφής και γευμάτων μέσα στη μέρα μας, χωρίς να στερούμε από τον οργανισμό μας αυτά που έχει ανάγκη την ώρα που τα έχει ανάγκη.

Αυτό, επίσης, σημαίνει-ειδικά για το πρωινό, μια προκαταβολική και μετέπειτα επιβράβευση για όλα αυτά που έχουμε να κάνουμε μέσα στην καθημερινότητά μας.

”Η ενσυνείδητη διατροφή αντικαθιστά την αυτοκριτική με την ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ. Αντικαθιστά την ντροπή με τον ΣΕΒΑΣΜΟ για την εσωτερική σου σοφία”. Jan chozen bays, Δάφνη Νταλάπα

Αιμιλία Σβερώνη

Είμαι η Αιμιλία Σβερώνη, σπουδάζω γεωπονία-αγροτεχνολόγια και μου αρέσει να ασχολούμαι με την φύση και ότι όμορφο φέρνει στον άνθρωπο. Κάνω όνειρα, έχω στόχους και καταπιάνομαι με πολλά πράγματα, καθώς έτσι εξελίσομαι σαν άνθρωπος. Παρέα θα ανακαλύψουμε καινούργιες ποιότητες ζωής, μέσα από τις ομορφιές της φύσης, την υγεία, την διατροφή και την αυτοβελτίωση.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue