Κάνεις διατροφή χωρίς γλουτένη; Αυτά είναι όλα όσα πρέπει να ξέρεις!

Για να εντάξουμε στο διατροφολόγιο μας μια διατροφή χωρίς γλουτένη θα πρέπει πρώτα να είμαστε ενήμεροι για το τι είναι.

Η γλουτένη ειναι ένα σύνθετο πρωτεινών το οποίο βρίσκεται συχνά στο σιτάρι, τα δημητριακά,τη σίκαλη και το κριθάρι. Χρησιμοποιείται σε πολλα τρόφιμα ως ενισχυτικό γεύσης καθώς και ως συμπλήρωμα διατροφής. Η διατροφή χωρίς γλουτένη είναι απαραίτητη στα άτομα που πάσχουν από δυσανεξία στη γλουτένη ή κοιλιοκάκη. Επίσης, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει αύξηση σε ποσοστά ατόμων που παρουσιάζουν ευαισθησία στη γλουτένη και αυτό διότι αρκετά τρόφιμα περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες γλουτένης στα παρασκευάσματα τους.
 
Τρόφιμα που περιέχουν γλουτένη : 
-σιτάρι
-δημητριακά
-κριθάρι
-σίκαλη
-σούπες
-γαλακτοκομικά προιόντα
-σαλτσες σως,σάλτσες σόγιας,σάλτσες σαλάτας ή μαρινάδες,ξύδι
-ζωμούς κρεάτων
-μίγματα καρυκευμάτων
-αλλαντικά προιόντα
-ζυμαρικά
-ψωμί
-πλιγούρι
-απομιμήσεις καβουριού(σουρίμι)
-μάρκες σοκολάτας,κέικ
-μπύρες
-καφέδες
Ακόμα και σε βιταμίνες και σε ορισμένα είδη οδοντόκρεμας
 
Το κύριο συστατικό για μια ισορροπημένη διατροφή είναι το μέτρο, καθώς αυτό είναι και ο σύμμαχος μας για τα επιθυμητά αποτελέσματα, καύση λίπους και μείωση κιλών. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας στα άτομα που θέλουν να ακολουθήσουν μια διατροφή χωρίς γλουτένη. Αυτό συμβαίνει διότι τα καταστήματα με τρόφιμα χωρίς γλουτένη ολοένα και αυξάνονται για να βοηθήσουν άτομα με δυσανεξια στη γλουτένη ή ατομα που πάσχουν απο κοιλιοκάκη, καθώς και άτομα με ευαισθησία στη γλουτένη. 
 
 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue