Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F03%2Fvalentino 2024 likewoman

Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Ο Valentino αγκαλιάζει το μαύρο χρώμα σε ένα σόου που κόβει την ανάσα

Ο Valentino επιστρέφει στο μαύρο με την επίδειξη μόδας Le Noir, επιδεικνύοντας την ευελιξία που μπορεί να έχει μια μονόχρωμη συλλογή.

Ο δημιουργικός διευθυντής του Maison Valentino, Pierpaolo Piccioli, θεωρούσε πάντα το χρώμα ένα ισχυρό κανάλι άμεσης επικοινωνίας – ένα μέσο που χρησιμοποιείται με συνέπεια ως μέσο επαναβαθμονόμησης της αντίληψης, επανεκτίμησης της μορφής και της λειτουργίας. Για τη συλλογή Valentino Le Noir Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024-25, ο Pierpaolo Piccioli επανεξετάζει τον Valentino μέσα από τον φακό του μαύρου – εδώ δεν αντιπροσωπεύει την απουσία χρώματος, αλλά μάλλον την ανακάλυψη ενός ολόκληρου φάσματος αποχρώσεων.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)

Ως χρώμα, το μαύρο κρατούσε πάντα μέσα του ένα πλήθος ορισμών και νοημάτων, διαρκώς μεταμορφωμένων, αντιληπτών από όλους. Οι μαύροι του Mark Rothko, οι ανακλαστικοί μαύροι του Pierre Soulages, οι γλυπτικές μαύρες μορφές του Constantin Brâncuși – εκφράζουν το εύρος της σύνταξης, τη γλώσσα του μαύρου. Αντιπροσωπευτικό της καθολικότητας και της ατομικότητας, της ομοιομορφίας και της ιδιοσυγκρασίας, το μαύρο λειτουργεί όπως κανένα άλλο χρώμα, απορροφώντας μέσα του το φως. Τα βάθη του διερευνώνται, παρουσιάζεται ένα λεξικό του μαύρου. Ομοίως, φιλοσοφικά, απορροφά τους προβαλλόμενους πολιτισμικούς μας ορισμούς και προεκτάσεις, μνήμες και νοήματα. Εδώ, το μαύρο μπορεί να γίνει ένα χρώμα όχι νηφαλιότητας αλλά πληθωρικότητας, μια απόχρωση που προσφέρει μια εξέγερση στον ρομαντισμό, μια έντονη γραφικότητα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)

Ο Piccioli για τη συλλογή του εστίασε στην υφή, με το πιο καθαρό σιφόν, την πιο λεπτή δαντέλα και τις πιο γυαλιστερές πούλιες να παρέχουν σημεία ενδιαφέροντος. Ακόμη και τα χείλη των μοντέλων ήταν βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο. Έδωσε περαιτέρω ενδιαφέρον στη συλλογή παίζοντας με τις σιλουέτες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)

Στην επίσημη δήλωσή του, ο σχεδιαστής συζητά την επιλογή του να δημιουργήσει μια ολόμαυρη συλλογή, «Φοράω το μαύρο ως στολή και το γνωρίζω – μου επιτρέπει να εστιάσω σε ό,τι υπάρχει γύρω μου και μου αρέσει. Από το μαύρο αναζητώ φως, στο μαύρο εξευγενίζω την όρασή μου. Πλησίασα το μαύρο σαν καμβάς, ένα σημείο εκκίνησης για να χτίσω στρώματα και δομές, σιλουέτες που θα μπορούσαν να κινηθούν αναζητώντας τα φώτα τριγύρω, για να τα εμποτίσουν και να τα αντανακλούν. Είναι περισσότερο μια σύνθεση ως αποτέλεσμα διαφορετικών ατομικοτήτων. Μια χορωδιακή αρχιτεκτονική που κρατά το φως ως το πιο πολύτιμο μυστικό. Μόνο όταν βρεθείς στο σκοτάδι αναζητάς το φως».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)

Παραμένοντας πιστή στους κώδικες του οίκου, η συλλογή ξεκινά από τη δεκαετία του ’80 και βλέπουμε τον Piccioli να συνδυάζει ένα μεγάλο κοστούμι με ένα διάφανο πουκάμισο σιφόν. Τα φορέματα τουνίκ με αιχμηρούς ώμους έρχονται σε αντίθεση με μπλούζες από σιφόν και βολάν σε διάφανες μπλούζες. Η φούστα σε γραμμή Α συνδυάζεται με χοντρές μπότες biker, ενώ τα βραδινά φορέματα παραμένουν κομψά και εστιασμένα στο πώς φαίνονται τα κομμάτια στην κίνηση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)

Το παιχνίδι με τις σιλουέτες γίνεται ο πυρήνας της συλλογής, δίνοντας μια νέα ταυτότητα στον Valentino. Σε 63 εμφανίσεις, ο Valentino απομακρύνεται από την Barbiecore αισθητική του, με στόχο να επιστρέψει στην απλότητα του μαύρου, πιθανώς για καλύτερες πωλήσεις.

RECENT

RELATED