Γυρίσατε από διακοπές με παραπανίσια κιλά; 6 εύκολοι κανόνες για άμεσα αποτελέσματα

Το καλοκαιράκι περνάει και ίσως πήραμε και κανένα κιλάκι. Μην ανησυχείτε όμως. Ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες που σας δίνoυμε και θα τα δείτε τα αποτελέσματα άμεσα.
 
Κάθε άνθρωπος πρέπει να λαμβάνει με την καθημερινή διατροφή του τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες και σε συγκεκριμένη ποσότητα, ώστε να διατηρεί το παρόν του βάρος. Τι συμβαίνει όμως όταν δεν υπάρχει πρόγραμμα σωστής διατροφής; Ο μεταβολισμός λειτουργεί αργά και δεν κάνει τις καύσεις που είναι απαραίτητες καθημερινά, άρα υπάρχει αύξηση βάρους. 
 
Με τους παρακάτω τρόπους βάλε φωτιά στο μεταβολισμό:
 
1) Τρώμε πρωινό. Το βασικό γεύμα της ημέρας δεν πρέπει να παραλείπεται για να ενισχύσουμε το μεταβολισμό και τις καύσεις μας, καθώς και ιδανικά θα πρέπει να περιέχει πρωτεϊνούχα τρόφιμα (πχ ομελέτα με ασπράδια, γαλοπούλα, γάλα 1,5%, γιαούρτι 2%
φρούτα και πράσινο τσάι με κανέλλα.)
 
2) Αυξάνουμε τις ποσότητες φρούτων και λαχανικών. Το ημερήσιο διατροφολόγιο μας πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 5 φρούτα και 5 μερίδες λαχανικών. Τα φρούτα μπορούμε να τα καταναλώσουμε σε πρωινό, ενδιάμεσο, απογευματινό και βραδινό γεύμα. Τα λαχανικά τα συνοδεύουμε με το μεσημεριανό και το βραδινό μας γεύμα, καθώς μπορούμε να τα επιλέξουμε ως χυμό λαχανικών για ενδιάμεσο ή απογευματινό γεύμα.  
 
3) Μειώνουμε τις ποσότητες στα πιάτα. Επιλέγουμε άπαχα και ψητά τρόφιμα όπως κοτόπουλο, ψάρι, μπιφτέκια, μοσχαρίσια μπριζόλα και όσπρια σε συνοδεία πάντα με μια μεγάλη μερίδα σαλάτα.
 
4) Τρώμε ελαφρύ βραδινό. Το βράδυ το σώμα μας κάνει λιγότερες καύσεις γι΄αυτό επιλέγουμε και ελαφριά γεύματα όπως γιαούρτι 2% με φρούτα ή κράκερ ολικής με γαλοπούλα και σαλάτα ή φρουτοσαλάτα ή γάλα 1,5% με 3κσ δημητριακά ολικής ή τονοσαλάτα, κοτοσαλάτα με ελάχιστο ελαιόλαδο και όχι dressings.
 
5) Καταναλώνουμε υγρά. Η ημέρα μας πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και 2 ποτήρια πράσινο τσάι πλούσιο σε κατεχίνες και κανέλλα. Με την κατανάλωση υγρών θα αποβάλουμε από το σώμα μας τοξινές και θα ενυδατώσουμε τον οργανισμό μας.
 
6) Γυμναστική.  Εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής, 3-5 φορές την εβδομάδα( γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο και γενικά αερόβια γυμναστική με λίγα βαράκια) θα ενισχύσει και θα έχει άμεσα αποτελέσματα στην προσπάθεια για απώλεια βάρους.
 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue