Skip to main content
likewomangr tiganites xoris glouteni ab5ecc7b

Φτιάξε εύκολες τηγανίτες χωρίς γλουτένη και με 2 μόνο υλικά

Εάν έχεις αποφασίσει να προσέξεις τον εαυτό σου και να κάνεις μια στροφή σε μια πιο υγιεινή διατροφή, αυτή τη συνταγή για εύκολες τηγανίτες με 2 υλικά χωρίς γλουτένη, θα την αγαπήσεις.

Ως γνήσια λάτρης του φαγητού, ξέρεις καλά πόσο πολύ μου αρέσει να ανακαλύπτω συνταγές αλλά και να τις δοκιμάζω. Λοιπόν όταν ανακάλυψα τη συγκεκριμένη συνταγή ήμουν λιγάκι δυστακτική για το έαν θα “έβγαινε κάτι” και εάν όντως “έβγαινε κάτι”, εάν θα ήταν νόστιμο. Ευτυχώς έκανα λάθος γιατί πρόκειται για μια γρήγορη, νόστιμη και άκρως υγιεινή συνταγή, η οποία κέρδισε τους πάντες στο σπίτι.

Εφόσον αγαπάς τις μπανάνες, είμαι σίγουρη ότι αυτή η συνταγή για γίνει μια αγαπημένη συνήθεια. Εάν από την άλλη πλευρά δεν είσαι fan της μπανάνας, μπες στον κόπο να τη δοκιμάσεις αλλά πρόσθεσε κανέλα, κομματάκια σοκολάτας και εκχύλισμα βανίλιας στο μείγμα, για να κόψεις την “μπανανίλα”.

Εύκολες τηγανίτες με 2 υλικά χωρίς γλουτένη
2 Άτομα

Προετοιμασία: 5 λεπτά – Μαγείρεμα: 10 λεπτά

Υλικά

-1 μπανάνα, ώριμη
-2 αβγά
-Ελαιόλαδο

Easy banana pancakes recipe28429

Εκτέλεση

-Σε ένα μικρό μπόλ, λιώστε την μπανάνα με ένα πηρούνι.
-Προσθέστε τα αβγά και ανακατέψτε μέχρι να ομογενοιηθεί το μείγμα.
-Σε ένα τηγάνι, βάζουμε λίγο λάδι και μόλις ζεσταθεί, ρίχνουμε κουταλιές από το μείγμα, σχηματίζοντας τηγανήτες.
-Ψήνουμε και από τις δύο πλευρές, γυρίζοντας τις τηγανίτες προσεκτικά με μια σπάτουλα.
-Σερβίρουμε με μέλι.

Καλή απόλαυση!

Σημ.

-Όσο πιο μικρές είναι οι τηγανίτες, τόσο πιο εύκολο είναι να τις γυρίζετε.
-Εάν θέλετε να περιορίσετε το άρωμα μπανάνας, μπορείτε να προσθέσετε κανέλα, κομματάκια σοκολάτας και εκχύλισμα βανίλιας στο μείγμα.

Βρες εδώ και άλλες συνταγές

Ιωάννα Λυμπεροπούλου Blogger

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RELATED