Για την άνοιξη του 2021 η H&M κάνει άλλο ένα τολμηρό βήμα

Για την άνοιξη του 2021, η H&M κάνει άλλο ένα τολμηρό βήμα στις προσπάθειές της για ενίσχυση της βιωσιμότητας, πρωτοστατώντας στην αλλαγή της βιομηχανίας της μόδας με την αξιοποίηση νέων καινοτόμων υλικών, όπως η βιολογική ίνα Agraloop™ Biofibre™ που χρησιμοποιείται πλέον εκτενέστερα και σε μεγαλύτερη ποσότητα από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε σε συλλογή της H&M.

1103 Spring Fashion Portrait Campaign Images 300ppi 06 scaled

Συνδυάζοντας ευκολοφόρετα, αθλητικά και μινιμαλιστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τα 90s, τα βασικά κομμάτια περιλαμβάνουν ένα αμάνικο cropped φούτερ με κουκούλα, ένα slip dress με κορδόνια κι ένα αμάνικο τζιν γιλέκο με εξωτερικές τσέπες.

Η συλλογή H&M Spring 2021 θα λανσαριστεί στις 25 Μαρτίου και θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα παγκοσμίως και online στο hm.com.

1103 Spring Fashion Portrait Campaign Images 300ppi 01 scaled

Είναι εμπνευσμένη από τη μινιμαλιστική, cool διάθεση της δεκαετίας του 1990 και παίζει με τον όγκο και με διακριτικά στοιχεία χαλαρού tailoring. Τα βασικά κομμάτια της συλλογής είναι ευκολοφόρετα φορέματα, αμάνικα μπλουζάκια, μονόπετα μπλέιζερ, σορτς με λάστιχο στη μέση, τζιν παντελόνια και μια καμπαρντίνα.

1103 Spring Fashion Portrait Campaign Images 300ppi 02 scaled

Μετά το ντεμπούτο της στη συλλογή H&M Conscious Exclusive AW20, η βιολογική ίνα Agraloop™ Biofibre™ αξιοποιείται πλέον στις βασικές συλλογές, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά ότι οι συλλογές Conscious Exclusive αποτελούν μια πρωτοποριακή θερμοκοιτίδα νέων τεχνολογιών και υλικών. Μετατρέποντας τα υπολείμματα καλλιεργειών — σε αυτή την περίπτωση υπολείμματα ελαιοκράμβης — σε μια φυσική ίνα, το Agraloop™ Biofibre™ χρησιμοποιείται σε πολλά κομμάτια, όπως στο αμάνικο cropped φούτερ και στη καμπαρντίνα με τη διακριτικά αυστηρή γραμμή.

1103 Spring Fashion Portrait Campaign Images 300ppi 05 scaled

Η συλλογή περιλαμβάνει και άλλα βιώσιμα υλικά, ορισμένα από τα οποία έχουν μείνει άβαφα, όπως το οργανικό βαμβακερό ζέρσεϊ, η ποπλίνα, καθώς και το οργανικό λινό, τα οποία αντικατοπτρίζουν τον φιλόδοξο στόχο της H&M να χρησιμοποιεί μόνο 100% ανακυκλωμένα ή βιώσιμης προέλευσης υλικά έως το 2030. Η χρωματική παλέτα αποτελείται από χαλαρές και ουδέτερες αποχρώσεις – μπεζ, εκρού, γκρι και μαύρο – για να επιτρέπει τους πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς ανάλογα με το προσωπικό στυλ.

1103 Spring Fashion Portrait Campaign Images 300ppi 11 scaled

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue