Η ετικέτα εσωρούχων Savage X Fenty της Rihanna βγήκε στα ράφια – Δείτε το πρώτο της κατάστημα

Η συλλογή των 90 τεμαχίων περιλαμβάνει μια σειρά από παιχνιδιάρικα και σέξι εσώρουχα, μερικά από τα οποία έχουν ήδη εξαντληθεί.

Η επωνυμία της Savage X Fenty με τα γυαλιστερά, σούπερ σέξι εσώρουχα και πιτζάμες ανοίγει πέντε καταστήματα σε εμπορικά κέντρα στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτόν τον μήνα, πρώτα στο Λας Βέγκας και στη συνέχεια στο Λος Άντζελες, τη Φιλαδέλφεια, την Ουάσιγκτον και το Χιούστον. Αλλά αυτό που στοχεύει ο σχεδιασμός και η τεχνολογία του καταστήματος είναι να φέρουν τους πάντες στο κατάστημα του Savage, ακόμη και εκείνους που δεν ψωνίζουν εσώρουχα ή εκείνους που δεν είναι φαν της Rihanna.

«Η προσδοκία μας είναι ότι δεν θα μπορείτε να περάσετε από αυτά τα καταστήματα και να μην σας κάνει να μπείτε μέσα, ακόμα κι αν δεν είστε φαν της αγοράς εσωρούχων», λέει η διευθύντρια μάρκετινγκ του Savage X Fenty, Natalie Guzman.

Το πρώτο πράγμα που θα προσέξουν οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου είναι η χρωματική παλέτα του καταστήματος που ακτινοβολεί. Τα καταστήματα του Savage X Fenty φέρνουν την αδρεναλίνη του κινηματογράφου με φώτα neo να φωτίζουν το χώρο. Η λίστα αναπαραγωγής «θα έχει σίγουρα την ατμόσφαιρα Savage», λέει η Christiane Pendarvis, «και μπορεί να υπάρχει μια μικρή Rihanna εκεί».

 

Τα μανεκέν καλύπτουν μια ποικιλία τύπων σώματος, με ορισμένες φόρμες να γίνονται από τρισδιάστατες σαρώσεις μοντέλων Savage. «Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι όποιος και αν είναι ο πελάτης, θα δει τον εαυτό του στα καταστήματά μας».

«Δεν είμαστε απαραιτήτως γνωστοί ως επωνυμία, αλλά εκμεταλλευόμαστε αυτή την ευκαιρία για να συγχωνεύσουμε πραγματικά τη φυσική και την ψηφιακή με έναν τρόπο που απλώς δεν έχουμε δει να γίνεται, ειδικά όχι σε αυτήν την κατηγορία όπου η εφαρμογή και η άνεση είναι σημαντική στα εσώρουχα. Το σώμα και η αυτοπεποίθησή σας είναι πολύ σημαντικά», λέει ο Pendarvis.

Η εταιρεία συνεργάστηκε με το Fit Match για να λανσάρει το Fit Xperience, μια εφαρμογή σάρωσης σώματος που υποστηρίζεται από το LiDAR με δύο συσκευές σε κάθε κατάστημα που επιτρέπει στους πελάτες να λαμβάνουν τρισδιάστατη σάρωση του σώματος τους και προτάσεις προϊόντων με βάση αυτό που μπορεί να τους κολακεύει καλύτερα.

«Δεν προορίζεται για να αντικαταστήσει την τεχνογνωσία ενός συνεργάτη, αλλά είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να έχετε μια πραγματικά ακριβή εικόνα του σώματος και να κάνετε εξατομικευμένες συστάσεις με βάση τη συλλογή μας. Πιστεύουμε ότι αυτό θα αλλάξει το παιχνίδι για εμάς».

Εκτός από την τεχνολογία σάρωσης 3D, οι αίθουσες τοποθέτησης στα καταστήματα Savage X Fenty θα έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις ατμόσφαιρας, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να δοκιμάσουν την εμφάνισή τους στη σωστή ατμόσφαιρα. «Θέλαμε να είμαστε σε θέση να έχουμε αυτή την ατελείωτη ικανότητα εμπορευματοποίησης και να μπορούμε πάντα να αλλάζουμε τους χώρους, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία Savage».

«Το κατάστημα λέει μια ιστορία και είναι ιδιαίτερα επικεντρωμένο σε μια αληθινή εμπειρία. Κάθε λεπτομέρεια επιμελήθηκε προσεκτικά για να βυθίσει τον κόσμο στη μάρκα και να αναβαθμίσει την εμπειρία του καταναλωτή, ενώ είναι παιχνιδιάρικο, φιλόξενο και διασκεδαστικό.» λέει η Rihanna.

«Θέλαμε να είμαστε σε θέση να συνδεθούμε με τους πελάτες μας στην πραγματική ζωή και να τους δώσουμε κάτι που δεν έχουν ξαναδεί. Η δημιουργία του χώρου χρειάστηκε πολλή φαντασία, παντρεύτηκε με πράγματα που πάντα ήθελα να αλλάξω σχετικά με τις εμπειρίες μου ως πελάτης, από μανεκέν μέχρι το Fit Xperience, μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών. Είμαστε τόσο χαρούμενοι με το αποτέλεσμα και τώρα ανυπομονώ να το δει ο κόσμος».

Savage X Fenty Anthony Mair 2 R1.jpg

Savage X Fenty Anthony Mair 4 R1.jpg

Savage X Fenty Anthony Mair 2 R1.jpg 1

 

 

Ειρήνη Ρισσάκη

Μου αρέσουν τα ταξίδια και η μόδα. Στο μέλλον θα ήθελα να δουλέψω σε κάποιο οίκο μόδας, στο κομμάτι του marketing. Είμαι τελειομανής και μου αρέσουν οι αυθόρμητες αποφάσεις καθώς έτσι ζεις τις ωραιότερες περιπέτειες.  

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue