Η Τζένιφερ Άνιστον λανσάρει τη δική της νέα hair care σειρά “LolaVie”

Η ηθοποιός Τζένιφερ Άνιστον, που έκανε τη “The Rachel” ένα από τα πιο εμβληματικά χτενίσματα της δεκαετίας του 1990, μοιράζεται με τον κόσμο τα μυστικά περιποίησης των μαλλιών της.

Αφού τίζαρε το νέο εγχείρημα που ονομάζεται LolaVie στο Instagram την περασμένη εβδομάδα, η σταρ των “Friends” αποκάλυψε τη μάρκα και το πρώτο της hair care προϊόν.

Αναφερόμενη στο παρατσούκλι της Άνιστον, “Λόλα”, η γραμμή διαφημίζεται ως vegan και χωρίς σκληρυντικά στοιχεία. Η ηθοποιός συμμετείχε σε μεγάλο βαθμό σε όλα, από την ανάπτυξη προϊόντων έως τη δημιουργική κατεύθυνση, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

Η μάρκα φαίνεται να επικεντρώνεται στα φυσικά συστατικά, με το σπρέι για τα μαλλιά  να αποτελείται από συστατικά που περιλαμβάνουν σπόρους chia και λεμόνιαμεταξύ άλλων. Η σειρά ισχυρίζεται επίσης ότι είναι απαλλαγμένη από σιλικόνες, parabens, θειικά, φθαλικά, γλουτένη και συντηρητικά. Η χρήση της ουσίας από μπαμπού θα βοηθήσει στη μείωση της κατανάλωσης νερού, προκειμένου να «προστατευθεί ο πιο πολύτιμος πόρος του πλανήτη».

Το πρώτο προϊόν που κάνει το ντεμπούτο της LolaVie είναι ένα σπρέι που ισχυρίζεται ότι ξεμπερδεύει, αυξάνει τη λάμψη και προστατεύει τα μαλλιά από φθορές. Η τιμή του ανέρχεται στα 25 δολάρια, και είναι σε ένα κομψό λευκό μπουκάλι και περιέχει απολεπιστικά βότανα.

Η Άνιστον προκάλεσε το κοινό της λέγοντας ότι ξεκινούσε κάτι καινούργιο που έχει να κάνει με την ομορφιά βάζοντας  #LolaVie σε μια ανάρτηση της στο Instagram που έγραφε απλά: «Κάτι έρχεται». Από ότι έχουμε καταλάβει με αναφορές από το 2019 η Άνιστον αποκαλύπτει από τότε το εμπορικό σήμα  LolaVie και ότι πρόκειται να είναι «μη φαρμακευτικά παρασκευάσματα για τη φροντίδα του δέρματος, των μαλλιών, των νυχιών και του σώματος. Τζελ μπάνιου, αφρόλουτρο, αποσμητικά για προσωπική χρήση, καθώς και λοσιόν». Ο λογαριασμός με το συγκεκριμένό hastag στο Instagram αποκάλυψε μερικές ακόμη λεπτομέρειες εκείνη την εποχή, με την πρώτη της ανάρτηση να δείχνει απλά μια εικόνα από από μπαμπού σε ένα γυάλινο βάζο.

Η Άνιστον ταυτίστηκε με το συγκεκριμένο χτένισαμ από τις εμφανίσεις της κατά τις πρώτες σεζόν του “Friends”. Αρχικά δημιουργήθηκε από τον κομμωτή Κρις ΜακΜιλλαν, το στιλ “The Rachel” όπου και έγινε ορόσημο ομορφιάς της δεκαετίας του 1990 και πήρε το όνομά του από τον χαρακτήρα της Rachel Green.

Η ηθοποιός είναι η τελευταία σε μια μακρά σειρά διασημοτήτων που μπήκε στην αγορά ομορφιάς, με αστέρια όπως η Ριάνα και η Σελένα Γκομεζ να λανσάρουν μάρκες μακιγιάζ, ενώ άλλες, συμπεριλαμβανομένων των Millie Bobby Brown και Pharrell, στρέφονται στην περιποίηση του δέρματος. Ενώ λιγότεροι έχουν στραφεί στα προϊόντα μαλλιών, η Άνιστον ενώνεται με τους Tracee Ellis Ross και Taraji P. Henson, οι οποίοι ξεκίνησαν και οι δύο συλλογές περιποίησης μαλλιών τα τελευταία χρόνια.

Εμείς περιμένουμε πάντως πως και πως να το δοκιμάσουμε!

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue