Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2017%2F02%2Fimages easyblog images 928 00c935e00a0e1781a9130e68a6026b4f XL

Η CARRERA επιβεβαιώνει τον Jared Leto ως το πρόσωπο της καμπάνιας CARRERA 2017

Η Carrera, η παγκόσμια Μάρκα lifestyle γυαλιών και γυαλιών για αθλητικές δραστηριότητες, είναι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και μουσικός Jared Leto θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια γυαλιών Carrera για το 2017. 
 
Η καμπάνια είναι το πρώτο βήμα μιας συνεργασίας που θα επεκταθεί περαιτέρω, με την κυκλοφορία της συλλογής Inspired by Jared Leto, που θα διατεθεί  στα καταστήματα τον Σεπτέμβριο του 2017.
 
Μετά την επιτυχημένη συνεργασία ενός έτους για τη σειρά «The Maverick», η νέα καμπάνια επεκτείνει τη σχέση της Carrera με τον Jared Leto, ένα από τα πιο αντισυμβατικά ταλέντα παγκοσμίως τον οποίο το Business of Fashion έχει χαρακτηρίσει ως Διαμορφωτή της Παγκόσμιας Βιομηχανίας Μόδας.
 
Ο Jared Leto αντιπροσωπεύει πλήρως το τολμηρό, αυθεντικό και καινοτόμο πνεύμα της Carrera, η οποία από το 1956 έχει συνδέσει το όνομά της με ποιοτικά προϊόντα εξαιρετικού σχεδιασμού για ανθρώπους που είναι γεννημένοι νικητές.
«Η Carrera ήταν πάντα κάπως διαφορετική και είχε ανέκαθεν μια ισχυρή ταυτότητα», λέει ο Jared Leto. «Διαθέτει μια κλασική εμφάνιση και έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στο πέρασμα του χρόνου. Και αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν έχεις ένα προϊόν που λειτουργεί και έναν προοδευτικό σχεδιασμό».
 
Ο Terry Richardson, ο διεθνούς φήμης εμβληματικός φωτογράφος, υπογράφει το εικαστικό αποτέλεσμα, δημιουργώντας με τον Leto τολμηρά πορτρέτα γεμάτα αυτοπεποίθηση που αποτυπώνουν ιδανικά τη νέα συλλογή γυαλιών.
 
 Η CARRERA επιβεβαιώνει τον Jared Leto  ως το πρόσωπο της καμπάνιας CARRERA 2017
«Είμαστε πραγματικά παθιασμένοι με την καμπάνια 2017 για την Carrera», λέει ο Matteo Cuelli, Global Brand Director της Carrera. «Ο Jared Leto και ο Terry Richardson είναι πραγματικοί θρύλοι που ξεχωρίζουν από το πλήθος. Ενσαρκώνουν τέλεια τη στάση του νικητή και την αυθεντικότητα της Μάρκας και είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους».
 
Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον Φεβρουάριο του 2017. Ταυτόχρονα, θα κυκλοφορήσει η νέα συλλογή γυαλιών Carrera στα καταστήματα. 
 
Ως τέλειος συνδυασμός ρετρό αισθητικής και σύγχρονης αίσθησης, τα νέα γυαλιά ηλίου και οράσεως είναι αποτέλεσμα της απαράμιλλης κατασκευαστικής δεξιότητας, χρήσης εξελιγμένων υλικών και έρευνας για την καλύτερη ποιότητα φακών.  
 

SHARE

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED