Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F11%2Flikewomangr ATHENS FASHION WEEK ENARXI

Η λαμπερή πρεμιέρα της 33ης Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η έναρξη του 33ου Athens Fashion Week, της πολυαναμενόμενης εβδομάδας μόδας της Αθήνας που δίνει το καθιερωμένο της ραντεβού αυτή τη σεζόν στον πανέμορφο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου. Καταξιωμένοι σχεδιαστές που υμνούν τη σύγχρονη μόδα και προτείνουν νέες τάσεις εντυπωσίασαν το κοινό της Αθήνας και όχι μόνο.

Η  33η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με τον οίκο μόδας NikosTakis και με την haute couture συλλογή “Illusions”, γιορτάζοντας με αυτό τον τρόπο τα 60 χρόνια δημιουργίας Nikos-Takis. Τολμηρά σχέδια, πολυτελή υφάσματα και τρισδιάστατα στοιχεία δημιουργούν τη δική σας ψευδαίσθηση, ίσως σε μια γιορτή! Μια γιορτή με χρώματα, αρώματα, μουσική, μια γιορτή των 60χρόνων δημιουργίας Nikos-Takis.  Η συλλογή για το 2024 περιλαμβάνει γυναικείες και ανδρικές δημιουργίες haute couture που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με βάση το τρίπτυχο: πολυτελή υφάσματα, άψογη ραφή, τέλειο φινίρισμα. Στο catwalk περπάτησε το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer με 11 εκατομμύρια followers, Elton Illirjani. Ο Elton είναι εκφραστής της ισότητας και της ελευθέριας του genderless modeling και ήρθε στην Ελλάδα από την Αμερική αποκλειστικά για το Athens Fashion Week. To επετειακό catwalk προλόγισε ο κύριος Αλέξης Κωστάλας ενώ συγκινητική ήταν και η παρουσία του σχεδιαστή Τάκη στο show.

Τη σκυτάλη πήρε, η σχεδιάστρια μόδας Irene Angelopoulos. Η καινούρια συλλογή της σχεδιάστριας Irene Angelopoulos έχει το άρωμα της γυναίκας εκείνης που ήρθε για να σε σαγηνέψει. Η collection ονομάζεται “Sin of the female gender” και όπως και το όνομά της είναι μία αμαρτία γένους θηλυκού. Η Irene Angelopoulos λατρεύει να αναδεικνύει την γυναικά μέσα από τα ρούχα της και ο οίκος της είναι γνωστός για τα περίτεχνα κεντήματα από κρύσταλλα, τις haute couture χειροποίητες ραφές με τις εκπληκτικές εφαρμογές που τονίζουν το κορμί της κάθε γυναίκας. H Irene εμπνεύστηκε τη συλλογή της από την ίδια την γυναικεία φύση και την πολυπλοκότητα της, την ομορφιά αυτή του θηλυκού γένους που σε αποπλανεί.

Η πρώτη μέρα της Εβδομάδας Μόδας έκλεισε ο οίκος μόδας Kathy Heyndels και ο Marios Togos με την συλλογή “Night Drops. Μια συλλογή που το κάθε της ρούχο είναι σαν μια μοναδική σταγόνα νερό. Sexy παιχνιδιάρικα και αέρινα φορέματα που τονίζονται από τις διακυμάνσεις των αποχρώσεων από το πιο σκούρο στο πιο φωτεινό. Μαλακά υφάσματα που γλιστράνε στο σώμα σαν δροσοσταλίδες.  Το μπλε του νερού και του Ουρανού είναι η παλέτα που παίζει σημαντικό ρολό στις δημιουργίες αυτής της collection.

Ο Μάριος Τογκος με σλόγκαν “do it for the nights you only had yourself” στην νέα συλλογή “Night Drops” δίνει κίνητρο σε μικρούς και μεγάλους να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους για τον εαυτό τους και μόνο. Η φετινή συλλογή συνδυάζει το formal με  το streetwear που στοχεύει και επενδύει στον δυναμισμό και στην αυτοπεποίθησή. Η μίξη διαχρονικών pattern όπως το καρό και το pied de poule σε συνδυασμό με έντονες λεπτομέρειες, κλασσικά σακάκια με cargo παντελόνια, tracksuit με oldschool μάλλινο ύφασμα και jean με δέρμα είναι ένα μικρό δείγμα της φετινής εντυπωσιακής συλλογής.

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Νίκος Βαρβέρης, Νίκος Παπαδάκης, Κώστας Σόμμερ, Βαλεντίνη Παπαδάκη, Ελένη Τσολάκη, Μαρία Λεμονιά, Ματίνα Ζάρα, Ιωάννα Μπούκη – Σρόιτερ, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Κιμ Κίλιαν, Κώστας Κοκκινάκης, η σύζυγος του Πρέσβη της Τουρκίας κα. Hala Erciyes.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το LOfficiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το LOfficiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντόυχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης,  οι παρευρισκόμενοι  έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών:  iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια,  Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμού WWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.

Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός – των “New Designers Awards”.  Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να το δουν από κοντά, να το δοκιμάσουν και να μάθουν όλα τα μυστικά αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του στο maximum!

Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.

Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα  να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).

To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.

Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.

H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.

Τα Hondos Center  όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.

Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.

Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι  υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, το Δειπνολόγων Catering, Minoan Water και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management. 

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Περιφέρεια Αττικής, Enterprise Greece,

Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).

Τέλος, την 33η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ). 

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, HELLO, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!

Προπώληση εισιτήριων viva.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED