Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F08%2Fzendaya

Η Lancôme, το Λούβρο και η Zendaya εμπνέονται από την τέχνη και δημιουργούν μια μαγική σειρά μακιγιάζ

LANCÔME X THE LOUVRE

Η Zendaya ενσαρκώνει την Αφροδίτη, γνωστή και ως Αφροδίτη της Αρλ, από το Μουσείο του Λούβρου

Τον Σεπτέμβριο, οι λάτρεις της τέχνης και της ομορφιάς θα έχουν την ευκαιρία να «πάρουν» ένα κομμάτι από το Λούβρο μαζί τους στο σπίτι. Το διάσημο παριζιάνικο μουσείο συνεργάζεται με τη Lancôme σε μια συλλογή μακιγιάζ εμπνευσμένη από μερικές από τις πιο εμβληματικές απεικονίσεις γυναικείας δύναμης και ομορφιάς στη συλλογή του.

Για αυτή τη συνεργασία, η Lancôme άντλησε έμπνευση από την Αφροδίτη της Μήλου, τη Νίκη της Σαμοθράκης, την Corine, τη Νταϊάνα της Γκάμπι, τη Νύμφη με Σκορπιό, την Ηχώ, την Υγεία, την Αφροδίτη της Αρλ και τον Κοιμωμένο Ερμαφρόδιτο. Κάθε ένα από αυτά τα γλυπτά, με την ιστορία του και τον μύθο που αντιπροσωπεύει, ενέπνευσε τη Lisa Eldridge, Global Creative Director της Lancôme Makeup, να δημιουργήσει αυτή την ξεχωριστή συλλογή μακιγιάζ.

Η παλέτα Lancôme x Louvre Richelieu, για παράδειγμα αποθεώνει το γλυπτό της Corine, Ελληνίδας ποιήτριας του 5ου αιώνα π.Χ. που παρουσιάζεται στην πτέρυγα Richelieu του Λούβρου. Η δημιουργία αυτής της παλέτας από την Lisa Eldridge είναι εμπνευσμένη από το μαγνητικό φως της γκαλερί, με έναν συνδυασμό από το ανάγλυφο των γλυπτών «αποκαλύπτοντας τη σιωπηλή αλλά εκπληκτική ομορφιά τους».

«Είμαι ενθουσιασμένος με αυτήν την πρώτη συνεργασία με τη Lancôme, η οποία αναδεικνύει με απίστευτο ταλέντο την ποικιλία των μορφών ομορφιάς που βρίσκονται στις συλλογές του Λούβρου – ένας διάλογος μεταξύ πολιτισμών που ξεπερνά το χρόνο και τη γεωγραφία», δήλωσε ο Laurence des Cars, πρόεδρος-διευθυντής του Musée du Louvre. «Με αυτή τη συνεργασία, το Λούβρο ως ένας σύγχρονος καλλιτεχνικός χώρος συμβάλλει στην επανεγγραφή της ομορφιάς στο παρόν».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Musée du Louvre (@museelouvre)

«Συνεχίζοντας το διάλογο μεταξύ της γαλλικής επωνυμίας μας με ιστορία περίπου 90 ετών και του πιο εμβληματικού ναού της τέχνης, θέλουμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την καλλιτεχνική μας κληρονομιά για να ανοίξουμε νέους ορίζοντες ομορφιάς για τις γυναίκες σήμερα και να γιορτάσουμε το γεγονός ότι η ομορφιά είναι μια αέναη κίνηση», σημείωσε η Françoise Lehmann, πρόεδρος της παγκόσμιας επωνυμίας Lancôme.

Η Lancôme έκανε τα πάντα για να λανσάρει τη συλλογή, επιστρατεύοντας ένα εντυπωσιακό ρόστερ διασημοτήτων για να ενσαρκώσουν τις θεές που στεγάζονται στο Λούβρο. Η Zendaya, η ambassador της καμπάνιας, φωτογραφίζεται δίπλα στη Νίκη της Σαμοθράκης, ένα φτερωτό άγαλμα που απεικονίζει τη θεά της νίκης.

«Για μένα, η στάση της δείχνει μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση. Ένα ισχυρό σύμβολο επιτευγμάτων», δήλωσε η Zendaya σε ένα δελτίο τύπου. «Και αυτή είναι η αληθινή ομορφιά: να αντλούμε δυνάμεις από τη δική μας ιστορία για να δώσουμε φτερά στον εαυτό μας».

Η συνεργασία της Lancôme είναι μία από τις πολλές πρόσφατες περιπτώσεις οίκων ομορφιάς που συνεργάζονται με μεγάλα μουσεία — ένα απροσδόκητο μοντέλο που ολοένα φαίνεται να αυξάνεται. Τον Μάρτιο, η κορεατική μάρκα περιποίησης δέρματος Sulwhasoo ανακοίνωσε μια εκτεταμένη συνεργασία με το θρυλικό μουσείο The Met, ενώ η έκθεση του Μουσείου του Μπρούκλιν το 2019, “Frida Kahlo: Appearances Can Be Deceiving”, συγχρηματοδοτήθηκε από την Revlon.

Η συλλογή Lancôme x Louvre θα είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο της Lancôme.

RELATED