Φτιάξετε δύο ελαφριά πρωϊνά εύκολα και γρήγορα γεμάτα ενέργεια

Το καλοκαίρι η διατροφή σας πρέπει να είναι ελαφριά και γεμάτη βιταμίνες.

Ένα λόγος παραπάνω που η ζέστη χτυπάει κόκκινο, το σώμα και το δέρμα αφυδατώνεται και για αυτό χρειαζόαστε περισσότερες περισσότερη ενέργεια.

Τι μπορείτε να τα φτιάξετε εύκολα και γρήγορα:

Εμπλουτισμένο ανάμεικτο φυσικό χυμό (να περιέχει αγγούρι & 2-φρούτα εποχής, 1κουτ .σούπας σιταρόχορτο , 1κουτ. σούπας σπόρους όπως :κολοκυθόσπορο, λιναρόσπορο, ηλιόσπορο & ξηρούς καρπούς (καρύδια 3-4τμχ. ή αμύγδαλα: 8τμχ.)

Κεφίρι ή αμυγδαλόγαλο (1φλιτζ.) με φρούτο εποχής (1τμχ.) ”υπερτροφές” (1-2κουτ.σούπας κράμπερι-γκότζι μπέρι-σταφίδες), κανέλα κεϋλάνη και μέλι (1κουτ.γλυκού)

Επιπλέον:
*Το σιταρόχορτο είναι πλούσιο σε βιταμίνες, αμινοξέα, μέταλλα και ένζυμα. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση και προστατεύει τον οργανισμό από ατμοσφαιρικούς ρύπους, καθαρίζει από τα βαρέα μέταλλα και τις τοξίνες, βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου, βελτιώνει τον αιματοκρίτη, δίνει ενέργεια
*Οι ‘«υπερτροφές» δίνουν πολλά θρεπτικά συστατικά σε μικρές ποσότητες. Αναμείξτε σπόρους (ηλιόσπορο, chia, κολοκυθόσπορος κ.α.) και υπερτροφές (κράνμπερι, γκότζι μπέρι, ιπποφαές κ.α.) και σε ένα βάζο ώστε να έχετε ποικιλία γεύσεων και θρεπτικών συστατικών.

 

*Το παραπάνω κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RECENT

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue