Υιοθέτησε αυτές τις 15 εύκολες συνήθειες και θα βελτιώσεις τη ζωή σου σε λιγότερο από 30 λεπτά

Κανείς δεν έχει όλο το χρόνο που θα ήθελε για να σκεφτεί και να εργαστεί πάνω στην αυτο-βελτίωση και την προσωπική ανάπτυξη όταν υπάρχει δουλειά και οικογένεια και λογαριασμοί που πρέπει να πληρώθουν, οπότε ας ξεκινήσουμε με μόλις 30 λεπτά την εβδομάδα. Ναι, αυτό είναι όλο που χρειάζεται, καλά ακούτε.

Γιατί για τη βελτίωση της ζωής σας δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι τεράστιο. Το αντίθετο μάλιστα. αρκεί να είστε αφοσιωμένοι σε αυτό και θα δείτε ότι χρειάζονται μικρά πράγματα που κάνετε κάθε μέρα.

Σας παροτρύνω λοιπόν να δοκιμάσετε μία (ή δύο, ή πέντε ή όλες) από αυτές τις δραστηριότητες και να δείτε αν θα σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτεροι “εσείς”, αν αυτό σημαίνει αύξηση της αυτοπεποίθησής σας, μείωση του άγχους σας, δημιουργία βαθύτερων σχέσεων , ή βελτίωση της υγείας σας.

1. Επίτευξη ενσυνειδητότητας

Είμαι σίγουρη ότι έχετε βαρεθεί να ακούτε ότι θα πρέπει να “δοκιμάσετε να κάνετε διαλογισμό”, όπως κι εγώ. Όμως, η ενσυνειδητότητα κ είναι πολύ πιο ρεαλιστικό να επιτευχθεί κάνοντας ένα είδος διαλογισμού που δεν απαιτεί χρόνια πρακτικής και χαλάκι γιόγκα. Διαρκεί μόνο 30 λεπτά (ή λιγότερο!). και μπορεί να γίνει όσο κάθεστε στο γραφείο σας.

2. Αναπτύξτε μια πρωινή ρουτίνα

Το κλειδί για να έχετε μια παραγωγική μέρα και να εξοικονομείτε χρόνο το πρωί είναι να χωρίζετε κάθε εργασία σε μικρά βήματα και, στη συνέχεια, να προγραμματίζετε τα πάντα ξεκινώντας από το τέλος της ημέρας. Αυτό σημαίνει ότι έτσι θα γνωρίζετε ακριβώς τι δραστηριότητα θα κάνετε και πότε από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε. Ακούγεται λίγο τρομακτικό, αλλά ο λόγος που λειτουργεί είναι επειδή δεν χάνετε χρόνο προσπαθώντας να αποφασίσετε για διάφορα πράγματα – να διαλέξετε ρούχα, να αποφασίσετε αν θα πάτε για τρέξιμο και τι ώρα κλπ κλπ.

3. Αναπτύξτε μια βραδινή ρουτίνα.

Ένα ευτυχισμένο, υγιές πρωϊνό ξεκινά με μια σωστή “ρουτίνα ύπνου”. Δεν υπάρχει τέλεια συνταγή για να τη φτιάξετε, αλλά το σημαντικό είναι να φτιάξετε μια και να την τηρήσετε. Για παράδειγμα, κάθε βράδυ κάνω ντους, φτιάχνω το μεσημεριανό μου για την επόμενη μέρα και περνάω περίπου 10 λεπτά κάνοντας κάτι που με χαλαρώνει στο κρεβάτι, είτε χαζεύω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαβάζω 15 σελίδες ενός βιβλίου ή μιλώ στους γονείς μου στο τηλέφωνο. Δεν είναι κάθε βράδυ έτσι, αλλά η συνέπεια με βοηθά να κοιμηθώ καλύτερα και νιώθω έτοιμη να κατακτήσω την επόμενη μέρα.

4. Φτιάξτε ξανά την κρεβατοκάμαρά σας 

Ειδικά όταν είστε απασχολημένοι ή αγχωμένοι, μπορεί να είναι δύσκολο να κοιμάστε καλά το βράδυ. Δοκιμάστε να δημιουργήσετε ένα χώρο όπου θα νιώθετε πάντα καλά να κοιμάστε.

5. Κάντε το μεσημεριανό σας (και το δείπνο σας)

Το να φτιάχνετε τα γεύματά σας κάθε μέρα, όχι μόνο εγγυάται ότι έχετε τον έλεγχο της υγείας σας, αλλά επίσης σας εξοικονομεί χρήματα και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για αποκτήσετε μια νέα ενασχόληση ή έστω να πειραματιστείτε με τις ικανότητές σας στο μαγείρεμα. Επιπλέον, μπορείτε να υπερηφανεύεστε στους συναδέλφους σας όταν σας ρωτούν πού πήρατε το φαγητό σας.

6. Διαχωρίστε τη δουλειά από το διάλειμμα

Ένα διάλειμμα είναι πάντα απαραίτητο και καλύτερα μακρυά από το γραφείο. Έχει μεγάλη σημασία να βρείτε την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

7. Παρακολουθήστε μερικές ομιλίες TED.

Μπορεί να σας διδάξουν περισσότερα για τον εαυτό σας ή να σας εμπνεύσουν να καινοτομήσετε και να πραγματοποιήσετε αυτό το όνειρο που πάντα σκεφτόσασταν. Επιπλέον, διαρκούν μόνο περίπου 20 λεπτά – παρακολουθήστε ένα ενώ ετοιμάζεστε για εργασία το πρωί ή κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος ή όταν κάθεστε σε μια αίθουσα αναμονής.

8. Ακούστε Podcast.

Μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών, ειδήσεων κλπ . Και πολλές φορές είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να χαλαρώσετε. Μπορείτε να ακούσετε podcast κατά τις μετακίνήσεις σας, για παράδειγμα στο δρόμο προς τη δουλειά.

9. Κάντε όλες τις μικροδουλειές σας

Αφιερώστε 30 λεπτά για να κάνετε όλες αυτές τις μικροδουλειες που έχετε προγραμματίσει για την ημέρα. Πρώτον, αυτό σας εμποδίζει να αφήσετε να μαζευτούν οι δουλειές αυτές για αργότερα, όταν θα έχετε να διαχειριστείτε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φτάνουν σωρηδόν. Δεύτερον, σας αναγκάζει να αντιμετωπίσετε μια κι έξω όλα εκείνα τα πράγματα που σας κάνουν να αγψώνεστε αφήνοντάς τα για μετά – πράγματα που, μόλις τελειώσουν, θα κάνουν τη ζωή σας πολύ πιο εύκολη.

10. Γνωρίστε τον εαυτό σας

Ποιος καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τη ζωή σας υπάρει από το να μάθετε τα πάντα για τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σας και να αξιοποιήσετε τον καλύτερο εαυτό σας; Ξεκινήστε άμεσα.

11. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας

Πόσος καιρός πέρασε από τότε που περιποιηθήκατε τον εαυτό σας με ένα χαλαρωτικό μασάζ ή ένα μανικιούρ; Λοιπόν, ίσως αυτή είναι η εβδομάδα σας για να το κάνετε. Το αξίζετε, οπότε κάντε το!

12. Επανεξετάστε τους στόχους σας

Πιθανότατα πήρατε κάποιες αποφάσεις για το Νέο Έτος ή θέσατε μηνιαίους στόχους (είτε σε χαρτί είτε στο μυαλό σας). Έχετε παρακολουθήσει την πορεία για κάποιο από αυτά; Υπάρχουν κάποια από αυτά που μπορείτε ή θέλετε να αλλάξετε; Αισθάνεστε σίγουροι για την επίτευξη όλων; Αφιερώστε λίγο χρόνο αυτήν την εβδομάδα για να σκεφτείτε πόσο μακριά έχετε φτάσει και πού θα θέλατε να είστε και καταγράψτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να φτάσετε εκεί.

13. Επικοινωνήστε με έναν παλιό φίλο

Αν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που έχετε δει ή μιλήσει με κάποιον, επικοινωνήστε και πείτε του ό,τι τον σκέφτεστε.

14. Καθαρίστε το ντουλάπι σας

Όχι μόνο το ντουλάπι σας , το γραφείο σας, την κρεβατοκάμαρά σας, ή ακόμα και τα ντουλάπια  της κουζίνας σας. Η καθαριότητα μπορεί να μας ανακουφίζει από το άγχος και στην πραγματικότητα είναι μια μορφή “διαλογισμού”, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες. Έτσι, θα έχετε “με ένα σμπάρο, δυο τριγώνια”.

15. Βγείτε έξω

Περπατήστε, καθίστε στο πάρκο και διαβάστε, ή πηγαίνετε για μια χαλαρή βόλτα με το ποδήλατο. Το να βρίσκεσαι σε εξωτερικούς χώρους είναι καλό για πολλούς λόγους. Βελτιώνει τη δημιουργικότητα, μας κάνει πιο ευτυχισμένους και, μπορεί πραγματικά να μας εμπνεύσει να  ασκηθούμε περισσότερο (η επιστήμη το λέει!).

Δεν νιώθετε ήδη καλύτερα; Δοκιμάστε αυτές τις απλές συμβουλές και δείτε αν μπορείτε να αρχίσετε να αναπτύσσετε καλύτερες συνήθειες – με στόχο να είστε πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένοι πολύ πιο συχνά από ό, τι επί μόνο 30 λεπτά την εβδομάδα.

Γιώτα Ροζάνα Blogger

Είμαι η Γιώτα Ροζάνα και είμαι…όσο νιώθω. Λατρεύω την κόρη μου, τη σοκολάτα και το μπαλέτο. Εδώ θα σας παρουσιάζω τις ιστορίες μου χρησιμοποιώντας τρία υλικά: Εμπειρίες, Συναισθήματα και Αλήθειες!

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue