Μεσογειακή Διατροφή: 8 Συμβουλές Που Μπορείτε Να Ακολουθήσετε Για Καλύτερη Υγεία Και Ομορφιά!

Γιατροί, διατροφολόγοι και εικόνες στο Pinterest αγαπούν να προωθούν τη Μεσογειακή Διατροφή. Και μάλιστα για καλό λόγο: Η έρευνα έχει αποδείξει ότι η συγκεκριμένη διατροφή επιβραδύνει τη γήρανση, μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και μπορεί ακόμη και να πολεμήσει τον καρκίνο. Επιπλέον, περιλαμβάνει και το αγαπημένο στους περισσότερους κόκκινο κρασί!

Η Μεσογειακή Διατροφή δεν είναι μια αυστηρή, βασισμένη σε κανόνες διατροφή. Αντ ‘αυτού, επιτρέπει αρκετή αναπροσαρμογή στις λαμβάνουσες τροφές, πράγμα που μας αρέσει και μας διευκολύνει πολύ. Έτσι, εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη ή στη γλουτένη και θέλετε να αποκλείσετε από τη διατροφή σας τα γαλακτοκομικά ή το αλεύρι, αυτό είναι εντάξει. Αν λατρεύετε το γιαούρτι, προχωρήστε και φάτε όσο γιαούρτι θέλετε, λέει ο Delbridge. Στο τέλος, η καλύτερη δίαιτα είναι αυτή που μπορείτε να προσαρμόσετε με όλη την υπόλοιπη ζωή σας.

Ωστόσο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του να κάνετε τη Μεσογειακή Διατροφή να δουλέψει για σας ή να αποπροσανατολιστείτε εντελώς από αυτή και να βγείτε εκτός πορείας. Εδώ είναι μερικές από τις καλύτερες συμβουλές του Delbridge για να ακολουθήσετε μια Μεσογειακή Διατροφή εύκολα και απλά, όπως και να΄χει:

1. Περιορίστε την κατανάλωση των επεξεργασμένων τροφίμων όσο το δυνατόν περισσότερο.

2. Κάντε τα λαχανικά το μισό του κάθε γεύματος.

3. Φάτε θαλασσινά τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

4. Αντικαταστήστε τα επεξεργασμένα δημητριακά με ολικής.

5. Αυξήστε τη λήψη σε φακές, φασόλια και άλλα όσπρια

6. Βάλτε όρια στα μεγέθη (π.χ. τα ζυμαρικά πρέπει να είναι ένα μικρό πιάτο στο πλάι, όχι ένα κύριο πιάτο!).

7. Ενσωματώστε φυτικής προέλευσης λίπη σε κάθε γεύμα, όπως το ελαιόλαδο και το αβοκάντο.

8. Φάτε άπαχες πρωτεΐνες αντί για λιπαρές

 

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue