Νικόλαος Κοντογιάννης: «Κάθε έννοια και κάθε συναίσθημα που δίνει το μεγαλύτερο νόημα στη ζωή μας είναι γένους θηλυκού!»

O Nίκος Κοντογιάννης είναι ένας άνθρωπος έμπνευση για πολλούς στην σημερινή εποχή. Τον έχουμε γνωρίσει εδώ και ενάμιση χρόνο και δεν σταματά να μας εκπλήσει ούτε λεπτό. Το χαμόγελό  του, η θετικότητά του αλλά και το επιχειρηματικό του μυαλό, μας μεταφέρει μία αισιοδοξία στο συνεχίσουμε να κάνουμε ότι κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά και να μην σταματάμε να κάνουμε όνειρα. Γιατί οι έλληνες όταν θέλουν γίνονται οι καλύτεροι και ο Νικόλας έχει αποδείξει ότι σε αυτό που ονειρεύτηκε είναι ο καλύτερος.
Εμείς είχαμε την χαρά να τον συναντήσουμε σε μια συνέντευξη Τετ α τετ.

Πως εμπνεύστηκες τη Νemertes (Νημερτής) και γιατί διάλεξες αυτό το όνομα για το brand σου;

Η συνάντηση μου με τη Νημερτής έγινε αναζητώντας το όνομα που θα έδινα σε αυτό το νέο μου εγχείρημα.  Ως λάτρης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και έχοντας την τύχη να ζω σε μια χώρα που περιβάλλεται από θάλασσα, βρήκα στο πρόσωπο της μίας εκ των 50 Νηρηίδων, την κόρη του Νηρέα και της Ωκεανίδας, αυτό που θα εξέφραζε την εταιρική μας φιλοσοφία.

Ετυμολογικά, Νημερτής σημαίνει αυτή που δεν αμαρτάνει (Νη+αμαρτάνω), που δεν αστοχεί. Υπό την έννοια αυτή, μας εκφράζουν οι άνθρωποι που ακολουθούν τους στόχους τους. Το υγρό στοιχείο αντικατοπτρίζει τα ανθρώπινα συναισθήματα. Όπως η θάλασσα είναι άλλοτε ήρεμη και γαλήνια και άλλοτε τρικυμιώδης, έτσι και ο άνθρωπος άλλοτε είναι ήρεμος και άλλοτε τον διακατέχει λύπη και θυμός. Η Νημερτής είναι γνωστή από τα αρχαία χρόνια για την φιλαλήθεια της. Ακολουθώντας τα βήματα της χτίζουμε αληθινές και σταθερές σχέσεις, γεμάτες διαφάνεια, με τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας και με το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Η “γέννηση” της ήταν όραμα και αγάπη ή επιχειρηματικός στόχος;

Η Nemertes προέκυψε από μια εσωτερική μου ανάγκη να ασχοληθώ με έναν τομέα που αγαπούσα από μικρός –αυτόν του καλλωπισμού και της υγείας- αλλά παράλληλα και από την προσπάθεια μου να αλλάξω και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζούσα. Στόχος μου ήταν να δημιουργήσω κάτι νέο. Κάτι φρέσκο. Μια εταιρεία που θα παράγει νέες ιδέες, που θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα εκφράζει μια νέα επιχειρηματική νοοτροπία. Για εμάς, οι πελάτες μας είναι η οικογένεια μας. Αποτελούν τον κινητήριο μοχλό της ανάπτυξης μας και μοιράζονται μαζί μας ένα κοινό όραμα. Εξάλλου πιστεύω ότι μια εταιρεία δεν πρέπει να αποτελεί έναν στείρο οργανισμό παραγωγής οικονομικών αποτελεσμάτων. Πρέπει να είναι χώρος δημιουργίας και έμπνευσης για τους πολίτες. Ακόμα και για αυτούς που δεν είναι πελάτες της.

Η γυναίκα είναι έμπνευση;

Η γυναίκα αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης ακόμη και για επαγγέλματα που φαινομενικά δεν ταυτίζονται με αυτήν. Νομίζω πως είναι ο κινητήριος μοχλός των προσωπικών και επαγγελματικών μας επιτευγμάτων. Εξάλλου κάθε έννοια και κάθε συναίσθημα που δίνει το μεγαλύτερο νόημα στη ζωή μας είναι σίγουρα γένους θηλυκού!

Έχεις δημιουργήσει και την αντρική σειρά την οποία επικοινώνησες πριν λίγο καιρό. Θεωρείς ότι ο άντρας έχει τα ίδια δικαιώματα στην ομορφιά και την περιποίηση με τη γυναίκα;

Η αλήθεια είναι ότι η αντρική σειρά είναι ακόμη στα σπάργανα. Μελετάμε καθημερινά τις ανάγκες του σύγχρονου άντρα και το πως επηρεάζουν την επιδερμίδα του οι περιβαλλοντικές αλλαγές. Ο τόπος και ο τρόπος διαβίωσης καθώς και οι επαγγελματικές του ιδιαιτερότητες δημιουργούν ένα σύνθετο αλλά και εξειδικευμένο πλαίσιο αναγκών.

Ο άντρας σήμερα οφείλει να είναι όμορφος και υγιής. Να φροντίζει και να περιποιείται τον εαυτό του σε καθημερινή βάση. Αυτό το οφείλει όχι μόνο στον εαυτό του αλλά και στην γυναίκα που έχει δίπλα του. Νομίζω ποια πως είναι καιρός να απεγκλωβιστούμε από τα παλιά στερεότυπα και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί βλέπω πως κινούμαστε ήδη σε αυτόν τον δρόμο.

Πριν δημουργήσεις την καινούργια ανδρική σειρά ομορφιάς εσύ φρόντιζες το πρόσωπό σου το ίδιο με τώρα; 

Είχα την τύχη να ξεκινήσω την φροντίδα του πρόσωπου μου από σχετικά μικρή ηλικία. Αυτό ήταν ιδιαίτερα αποτέλεσμα της έντονης λιπαρότητας που είχε το δέρμα μου. Αναγκαστικά λοιπόν μπήκα στη φιλοσοφία του σωστού καθαρισμού και αυτό είναι κάτι που το συνεχίζω ευλαβικά έως και σήμερα. Τα προϊόντα ενυδάτωσης μπήκαν πολύ αργότερα στη ζωή μου όταν άρχισα και εγώ να ενημερώνομαι πιο εμπεριστατωμένα για τις καθημερινές ανάγκες της επιδερμίδας. Σίγουρα το γεγονός ότι δραστηριοποιούμαι πλεον στο χώρο του καλλυντικού είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την προσωπική μου ποιοτική φροντίδα.

Συνάντησες εμπόδια και δυσκολίες στον δρόμο σου μέχρι να φτάσεις στην ολοκλήρωση του στόχου σου;

Με ότι κι αν καταπιαστεί ο άνθρωπος συναντάει εμπόδια.Έρχεται αντιμέτωπος με τις προσωπικές του ανεπάρκειες και με τις ανεπάρκειες του περιβάλλοντος του. Αυτό όμως είναι που τον εξελίσσει και τον κάνει πιο δημιουργικό και πιο εφευρετικό.Όπως είπε και ο Μάρκος Αυρήλιος «Ότι στέκεται εμπόδιο στο δρόμο,γίνεται ο δρόμος»

Είσαι ένας good looking άντρας και πολύ επικοινωνιακός, αυτό κάνει το κομμάτι της δουλειά σου πιο εύκολο ή πιο δύσκολο;

Η γοητεία σίγουρα αποτελεί ένα εισιτήριο που μπορεί να σου εξασφαλίσει μια πιο άνετη πρόσβαση στους χώρους που επιθυμείς.

Είναι όμως ένα εισητήριο με πολύ υψηλό αντίτιμο. Καθημερινά πρέπει να εργάζεσαι και να αναδεικνύεις τα υπόλοιπα στοιχεία της προσωπικότητας σου για να μπορείς να γίνεις αποδεκτός. Ουσιαστικά η ομορφιά αποτελεί ένα κλειδί. Τα δύσκολα ξεκινούν μόλις περάσεις το κατώφλι της πόρτας.

Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου ως καθημερινό άνθρωπο και πως ως επιχειρηματία;

Νομίζω ότι ο χαρακτήρας και ο τρόπος που ενεργείς είναι κάτι που αναπόφευκτα μεταφέρεται και στο χώρο της εργασίας σου. Σίγουρα ως επιχειρηματίας καλείσαι πολλές φορές να πάρεις σκληρές αποφάσεις για να προασπίσεις τα συμφέροντα της εταιρείας σου και των συνεργατών σου. Είσαι η κορυφή μιας αλυσίδας που δεν μπορείς να επιτρέψεις να σπάσει. Η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός και το αίσθημα δικαιοσύνης θεωρώ ότι είναι τα βασικά στοιχεία που με χαρακτηρίζουν και στις δυο εκφάνσεις της ζωής μου.

Πως βλέπεις την αγορά από τότε που έχουμε μπει στην covid εποχή;

Πιστεύω ότι η αγορά πολύ σύντομα θα ισορροπήσει και θα βρεθεί στην προ Covid εποχή. Το θέμα είναι να υιοθετήσουμε και να προσαρμόσουμε πρακτικές που χρησιμοποιήσαμε αυτό το διάστημα και είχαν θετικά αποτελέσματα. Ο ταχύτερος ψηφιακός μετασχηματισμός για παράδειγμα, κράτους και επιχειρήσεων, είναι κάτι που αναδείχτηκε στη διάρκεια του Covid και οφείλουμε να τον διατηρήσουμε στις ίδιες ταχύτητες. Η οικονομία είναι όπως η ζωή, επιβιώνει αυτός που προσαρμόζεται πιο γρήγορα στις νέες συνθήκες

Είσαι ένα νέος άνθρωπος και παράδειγμα για αρκετούς που ακολουθούν την δική σου γενιά και όχι μόνο. Ποια συμβουλή έχεις να δώσεις στη νέα γενιά στους νέους ανθρώπους που δεν στο κρύβω νιώθουν αρκετά απογοητευμένοι;

Εάν μπορούσα από τη μικρή μου εμπειρία να δώσω μια συμβουλή στους νέους ανθρώπους είναι να μην φοβούνται να κάνουν λάθος. Αυτό το αίσθημα μας κρατάει πολλές φορές μακριά από τη δράση. Και η δράση είναι η βασική προϋποθέση για κάθε προσωπική και κοινωνική εξέλιξη.

Πες μας για τη νέα σειρά περιποίηση ποδιών, που έχεις δημιουργήσει γιατί όπως καταλαβαίνεις ως γυναίκες μας αφορά όσο δεν φαντάζεσαι.

Όπως προανέφερα η δυνατότητα μιας επιχείρησης να μπορεί να προσαρμόζεται ταχύτατα στο νέο περιβάλλον αποτελεί βασικό συστατικό για την επιβίωση και την ανάπτυξη της. Κατά την περίοδο του Covid δημιουργήσαμε μια σειρά οργανικών προιόντων με φυσικές πρώτες ύλες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, εξειδικευμένη για την αντιμετώπιση βασικών αναγκών των κάτω άκρων. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι το λευκό της απλότητας και της αγνότητας.Έτσι όπως προσεγγίζουμε την ανάγκη του κάθε μας πελάτη. Η είσοδος μας σε αυτή την αγορά ήταν μια στρατηγική που μας δικαίωσε.Όπως σε κάθε μας εγχείρημα προσπαθούμε δημιουργούμε συνεργασίες με ανθρώπους κορυφαίους στο είδος τους.

O μέσος άνθρωπος κάνει 7500 βήματα την ημέρα και 274.000.000 βήματα στη διάρκεια μιας μακρόχρονης ζωής, κάτι που ισοδυναμεί με το να κάνει πεζός το γύρο του κόσμου 6 φορές. Εμείς στη Nemertes θέλουμε να είμαστε μέρος αυτού του ταξιδιού σας.

Τι επόμενο ετοιμάζεις τώρα;

Στα άμεσα σχέδια μας είναι η δημιουργία της παιδικής μας σειράς με προϊόντα εξειδικευμένα για βρέφη και μικρά παιδιά. Επίσης σχεδιάζουμε τη δημιουργία μιας exclusive σειράς προσανατολισμένης κυρίως για τις αγορές του εξωτερικού. Σίγουρα πάντως κάθε μας βήμα θα είστε από τις πρώτες που θα το μαθαίνετε!

Θα ήθελες να ταξιδέψει το brand σου στο εξωτερικό;

Ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι η ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας και των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.Η σύγχρονη εποχή δε σου επιτρέπει να σκέφτεσαι και να λειτουργείς μόνο σε τοπικό επίπεδο. Τεχνολογικά και οικονομικά βιώνουμε τις ιδανικότερες συνθήκες των τελευταίων ετών αναφορικά με τη δυνατότητα των εξαγωγών και η χώρα μας οφείλει να έχει μια ισχυρή παρουσία.Ήδη έχουμε ξεκινήσει να εξάγουμε στη Σουηδία όπου η εκεί καταναλωτές έχουν δείξει μεγάλη αγάπη για τα προϊόντα μας.

Μια ευχή σου για όλο τον κόσμο;

Η ευχή μου είναι να κατανοήσουμε τη σημαντικότητα της ανθρώπινης ζωής και αυτού του μοναδικού δημιουργήματος που λέγεται άνθρωπος. Μόνο έτσι θα εξελιχθούμε ως άτομα και ως κοινωνίες.

Ευχαριστούμε τον Νικόλαο Κοντογιάννη για την εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που μας έδωσε.

Φωτογραφίες: Eleven Produactions Studio (Γιάννης Βλασσερός)
Mua: Marianna Monopoly with catrice cosmetics
Ρούχα: Paris Valtadoros
Παπούτσια: Gianna Kazakou
Κοσμήματα: Armonia Craft
Digital: Evi Mili
Likewomangr team: Jenny Oikonomou, Tania Nikolopoulou, Evi Mili, Natalie Rizou, Ioanna Limberoupoulou

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue