Skip to main content
Likewoman 1200800 3 1 406e5163

Πως να διατηρήσετε ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής

Είναι κοινό μυστικό ότι οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Μια αδυναμία, η οποία ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουμε τόσο στις προσωπικές μας σχέσεις όσο και στην υγεία και γενικά στην ευτυχία και ευδαιμονία μας. Εάν λοιπόν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παρούσα κατάσταση, δείτε παρακάτω μερικούς τρόπους, οι οποίοι ενδεχομένως μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε να επανέλθει η ισορροπία. 

Πως να διατηρήσετε ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής

1| Κλείστε τον διακόπτη

Μετά την αποχώρηση από τη δουλειά, κλείστε οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτή. Αντισταθείτε στον πειρασμό να ελέγξετε τα emails σας ή να απαντήσετε σε τυχόν μηνύματα, εκτός και εάν είναι κάτι επείγον. 9 στις 10 φορές τα emails που λαμβάνουμε εκτός ωραρίου εργασίας είναι απλά ενημερωτικά. Εάν προκύψει κάτι επείγον, μην ανησυχείτε θα σας καλέσουν στο τηλέφωνο σίγουρα. Κλείστε λοιπόν τον διακόπτη. Αυτό θα σας βοηθήσει να τραβήξετε μια γραμμή μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. 

2| Πείτε όχι

Ενδεχομένως να μην είναι τόσο εύκολο να αρνηθείτε αιτήματα/απαιτήσεις του προϊσταμένου ή των πελατών σας ή ακόμα και προσκλήσεις από συναδέλφους. Παρόλ’ αυτά, κάντε ένα βήμα πίσω και σκεφτείτε εάν το πρόγραμμά σας είναι ήδη γεμάτο ή όχι. Προσπαθήστε την επόμενη φορά που θα σας ρωτήσουν, να μην απαντήσετε αμέσως και αντ’ αυτού να ζητήσετε λίγο χρόνο προκειμένου να το σκεφτείτε. 

Πως να διατηρήσετε ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής |  Απλοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να επαναφέρετε την ισορροπία σας.

3| Ξεχάστε την τελειότητα

Μερικοί έχουμε την τάση να αναζητάμε την τελειότητα στη δουλειά μας, αλλά όλο αυτό είναι μια μεγάλη πηγή άγχους και η αλήθεια είναι ότι η τελειότητα δύσκολα επιτυγχάνεται. Γι’ αυτό λοιπόν μην φορτώνετε τον εαυτό σας με επιπλέον πίεση για το τέλειο, απλά συγκεντρωθείτε και κάντε τη δουλειά σας όσο το δυνατόν καλύτερα. 

4| Μην ξεχνάτε να κάνετε διάλειμμα 

Μερικές φορές είμαστε τόσο συγκεντρωμένοι στην εργασία σας και σε όλα αυτά που πρέπει να γίνουν σε σημείο που ξεχνάμε να σταματήσουμε, να κάνουμε ένα διάλειμμα ή ακόμα χειρότερα να φάμε και να πάμε στην τουαλέτα. Επειδή λοιπόν αυτό επηρεάζει μακροπρόθεσμα την απόδοσή μας αλλά και την υγεία μας, καλό είναι να σταματάμε και να ανανεώνουμε τις “μπαταρίες” και τη διάθεσή μας. 

5| Αφήστε τη δουλειά στη δουλειά

Όταν η εργάσιμη ημέρα φτάνει στο τέλος, πρέπει να τελειώνει εκεί. Αφήστε όλα τα σχετικά με τη δουλειά εκεί, προκειμένου να σας απασχολήσουν την επόμενη εργάσιμη. 

author ioanna lymperopoulou

Ιωάννα Λυμπεροπούλου Blogger

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RECENT

RELATED