Τα do’s και τα don’ts της διατροφή μας πριν τα Χριστούγεννα

Κατά την διάρκεια των γιορτών η παραπάνω κατανάλωση γλυκών, φαγητού και αλκοόλ είναι αναπόφευκτη.

Πολλοί θα αφεθούμε, με την σκέψη ότι θα κάνουμε δίαιτα μετά τις γιορτές. Ωστόσο, καλό είναι να υπάρξει μια παραπάνω προσοχή και πριν τα Χριστούγεννα, ειδικά τώρα που είμαστε πολλές ώρες μέσα στο σπίτι, ώστε να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην ξεφύγει ο δείκτης της ζυγαριάς.

Αρχικά καταναλώνετε 5 μικρομερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα,τα φρούτα ως ενδιάμεσο σνακ και την σαλάτα πριν το μεσημεριανό και το βραδινό.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλούσιο πρωινό και μην παραλείπετε την παρουσία πρωτείνης(πχ γαλακτοκομικά ,αυγό)

  1. Επιλέξτε ψάρι 2- 3 φορές την εβδομάδα
  2. Επιλέξτε άπαχο κρέας με λαχανικά
  3. Επιλέξτε όσπρια
  4. Επιλέξτε 1 φορά την εβδομάδα ζυμαρικά σύμφωνα με το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής.
  5. Τέλος επιλέξτε ένα ελαφρύ βραδινό χωρις πολλά λιπαρά και περιορίστε τα γλυκά και το αλκοόλ ώστε να τα χαρείτε άφοβα τις γιορτές!

Καλές γιορτές να έχετε και να απολαύσετε τις όμορφες στιγμές με τους δικούς σας!

Ακολουθήστε με στα social για να μαθαίνετε περισσότερα και να μου στέλνετε τις ερωτήσεις ή τις διατροφικές σας απορίες. Facebook | Instagram | diet4u.gr

cover photo Photo Unsplash

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue