Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F11%2FLikewoman 1200800 1 2

This and That #116 | Fashion & beauty edition – Όλα τα καινούργια trends της εβδομάδας!

This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα από τον κοσμο της μόδας που συμβαίνουν γύρω μας.

BERSHKA x SSSTUFFF

BERSHKA x SSSTUFFF

Με την ονομασία «BERSHKA x SSSTUFFF», η BERSHKA παρουσιάζει τη νέα της συνεργασία με τη SSSTUFFF, αποτέλεσμα της οποίας είναι μια καινοτόμα κολεξιόν κάψουλα στην οποία η δημιουργικότητα ενώνεται με το ετερόκλητο στιλ της μάρκας από τη Βαρκελώνη. Η BERSHKA x SSSTUFFF αποτελείται από 34 διαδραστικά κομμάτια εμπνευσμένα από το χαρακτηριστικό ασιατικό σούπερ μάρκετ, που είναι και η βασική θεματική της SSSTUFFF.

Κάθε κομμάτι διατηρεί μια μοναδική αφήγηση μέσα από λεπτομέρειες που θυμίζουν τη φρενήρη ατμόσφαιρα στα καθημερινά ψώνια, με χαρακτηριστικά γραφικά όπως προσφορές, καρτέλες, απορρυπαντικά, καταψυγμένα προϊόντα και ροφήματα. Τα γραφικά στοιχεία παίζουν κεντρικό ρόλο σε αυτή τη συνεργασία και παρουσιάζονται τόσο σε ρούχα όσο και σε αξεσουάρ. Ξεχωρίζει η ανάμιξη σε στάμπες και χρώματα, καθώς η εισαγωγή υφασμάτων όπως το νάιλον, το mesh, η φόρμα, το knitwear και το denim με γυαλιστερή όψη. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ σχεδιάστηκαν με στόχο να προσφέρουν κάτι περισσότερο από απλή λειτουργικότητα. Όπως λένε οι Jepi και Ho, δημιουργοί της SSSTUFFF, «Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι περισσότερο από ένα απλό ρούχο, θέλαμε να προσφέρουμε μια εμπειρία». Η κολεξιόν αντικατοπτρίζει το δημιουργικό, διασκεδαστικό και διαδραστικό όραμα που χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Η κολεξιόν «BERSHKA x SSSTUFFF» είναι διαθέσιμη στο www.bershka.com και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα Bershka.

Η Calzedonia λανσάρει την καινούργια της καμπάνια για το 2023 | «Κάθε βήμα είναι ένα βήμα μπροστά»

Το διάσημο brand αποτελούσε πάντα σύμμαχο των γυναικών, και τώρα εξερευνά μια νέα πλευρά της γυναικείας ενδυνάμωσης. «Μας λένε πως το να προχωράς στη ζωή γίνεται με βήματα μπροστά…Τι πραγματικά σημαίνει όμως μπροστά;»

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calzedonia Official (@calzedonia)

Με αυτή την ερώτηση ξεκινάει η καινούργια διαφήμιση της Calzedonia: δεν αποτελεί απλώς μια καμπάνια, αλλά μια αντανάκλαση για το πως η κοινωνία επιβάλει προκαθορισμένους στόχους και πρότυπα με στόχο την ολοκλήρωση. Το να προχωράς μπροστά συχνά σημαίνει να ξεπερνάς αόρατα εμπόδια. Μια φράση που ζωντανεύει μέρα με την μέρα εν μέσω ανεπαίσθητων κλισέ.

Η Calzedonia, ένα comfy και αυθεντικό icon, επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά το ρόλο της ως σύμμαχος των γυναικών και με αυτή τη διαφήμιση διαχωρίζει τον εαυτό της από τα στερεότυπα που συνδέονται με τις γυναίκες, προσφέροντας μια διαφορετική, πιο βαθυστόχαστη οπτική: Αν γίνεται συνειδητά και με πεποίθηση, κάθε απόφαση μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για πρόοδο στην ζωή. Ακόμη και ένα βήμα πίσω ή μία αναστροφή, όπως το να αναθεωρήσεις τα σχέδια σου και να ορίσεις ξανά τις προτεραιότητες σου.

Γιατί «μπροστά» μπορεί να σημαίνει προς κάθε κατεύθυνση, όσο μας οδηγεί  εκεί που θέλουμε πραγματικά να πάμε. Το brand εκπροσωπεί αυτή τη νέα διάσταση εκφράζοντας την επιθυμία να κρατήσει απόσταση από τις γενικότητες και να εστιάσει σε πιο ατομικές επιλογές, έχοντας την ανάγκη να ξεπεράσει κάθε πλαίσιο. Το “βήμα” που πάντα υποστήριζε η Calzedonia, απευθύνεται στη ψυχή όλων των γυναικών, καλώντας τες να στηριχθούν στις δικές τους δυνάμεις.

«Κάθε βήμα είναι ένα βήμα μπροστά» και η Calzedonia προσφέρει σε όλες τις γυναίκες μια νέα προοπτική και μια νέα άποψη. Θέτοντας νέους ορίζοντες, όπου με το να κάνεις ένα βήμα μπροστά απορρίπτεις τις κατευθύνσεις που ορίζει η κοινωνία. Η καινούργια καμπάνια της Calzedonia αναδεικνύει αμέτρητους τρόπους να προσεγγίσεις το ταξίδι της ζωής: επειδή όταν πρόκειται για την επίτευξη της δικής σου ολοκλήρωσης, όποια κατεύθυνση και να πάρεις είναι πάντα η σωστή.

ZARA HARRY LAMBERT Collection

1311230255 1 1 1

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Cutie Chaos, της πρώτης συνεργασίας μεταξύ του γεννημένου στο Norwich, στυλίστα μόδας Harry Lambert με έδρα το Λονδίνο και της Zara. Η συλλογή άνω των 60 τεμαχίων σηματοδοτεί την πρώτη του εισβολή σε μια πλήρη προσφορά σχεδιασμού μόδας, αντλώντας έμπνευση από τη δουλειά και το προσωπικό του στυλ για να δημιουργήσει μια capsule γκαρνταρόμπα σχεδιασμένη να αναμειγνύεται, να ταιριάζει, να αγαπά και να μοιράζεται.

Η συλλογή τρέχει παράλληλα με την εύκολα αναγνωρίσιμη υπογραφή του, γεμάτη με vintage αναφορές, μια υπερμεγέθη σιλουέτα, κατασκευές κληρονομιάς, μια νοσταλγική χρωματική παλέτα και εντυπωσιακά αξεσουάρ για να προσφέρουν αυτή την υπογραφή Lambert. Αν και φημίζεται για τον καθορισμό του σύγχρονου ενδυματολογικού zeitgeist, η προσέγγιση του Lambert συχνά ανατρέχει στο παρελθόν για να επαναπροσδιορίσει ρετρό κομμάτια με πολλά από τα αγαπημένα του σπάνια ευρήματα τα οποία παρέχουν βασική έμπνευση για το Cutie Chaos.

Για τον Lambert, αυτή η εμπειρία έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας ευκαιρίας για όλους να είναι σε θέση να ντυθούν με αυτά τα μοναδικά κομμάτια που αναζητούσε εδώ και καιρό, είτε για τη δική του γκαρνταρόμπα που χρονολογείται από τις πρώτες μέρες του ως φοιτητής μόδας, είτε για το επαγγελματικό του χαρτοφυλάκιο. Το αποτέλεσμα είναι μια συλλογή που αισθάνεται ενστικτωδώς πιστή στην επιδραστική αισθητική του Lambert.

1311230243 1 1 1

Τα πλεκτά είναι ένα σημαντικό συστατικό της συλλογής. Ο Lambert εισάγει κομμάτια intarsia με θρασύδειλους χαρακτήρες που προσωποποιούν τη διάθεση του Cutie Chaos. Έχει δοθεί έμφαση στη διαμόρφωση των πλεκτών με ένα εκτεταμένο πλευρό στον καρπό και τη μέση που φαίνεται στα περισσότερα και εμπνευσμένο από ένα vintage εύρημα. Η συλλογή περιλαμβάνει ένα πουλόβερ ουράνιου τόξου, που προορίζεται να φορεθεί με ένα πολύ μακρύ κασκόλ, καθώς και γιλέκα βιβλίων που θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα πουκάμισα με ισχυρό γιακά που έρχονται σε απροσδόκητες αποχρώσεις όπως το βιολετί μοβ της Πάρμας ή το κλασικό ριγέ βαμβάκι.

Η συλλογή διαθέτει επίσης μια πλούσια επιλογή εξωτερικών ενδυμάτων. Τα μπουφάν με φερμουάρ με γιακά είναι ένα τράνταγμα νοσταλγίας, ενώ άλλα κομμάτια παίρνουν την κλασική ανδρική σιλουέτα, αλλά τώρα έρχονται υπερμεγέθη σε υπερβολικές αναλογίες. Ένα σακβουαγιάζ, με φόδρα από ψεύτικη γούνα είναι ένα προσωπικό αγαπημένο του Lambert, ενώ ένα άλλο σακάκι faux-shearling έρχεται κομμένο στη μέση και το μανίκι για να αμφισβητήσει το παιχνίδι αναλογίας και την εκτέλεση με βάση το φύλο.

Το έργο του Lambert έχει αναγνωριστεί για την ικανότητά του να αναδιατυπώνει πώς και από ποιον φοριούνται τα κομμάτια, κάτι που εδώ παίζει ρόλο, ιδιαίτερα στην αντίθεση των αξεσουάρ. Τα κοσμήματα έχουν ως τίτλο ένα κρυστάλλινο κολιέ, όπως αυτά που φοράει καθημερινά ο ίδιος ο Lambert, ενώ οι τρεις τσάντες είναι ένα χιαστί Cutie Chaos, ένα εικονογραφημένο στυλ μεταφοράς και ένα καφέ δερμάτινο πορτοφόλι με γρήγορη λαβή. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με μια επιλογή από αθλητικά παπούτσια με κορδόνια με χοντρή σόλα σε ψαροκόκαλο ή σουέτ σε χρωματική αντίθεση.

Οι ίνες αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο αυτής της συλλογής, σύμφωνα με το όραμα της Lambert για πιο βιώσιμα προϊόντα και με τους στόχους βιωσιμότητας της Inditex. Δηλαδή, μέχρι το 2030, το 100% των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων της Inditex θα χρησιμοποιεί μόνο υλικά που έχουν μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον, ένας στόχος που έχει ήδη επιτευχθεί με αυτή τη συλλογή. Το Cutie Chaos έχει παραχθεί με έμφαση σε υφάσματα με ανακυκλωμένες πρώτες ύλες όπως ανακυκλωμένο μαλλί, πολυεστέρα, νάιλον και βαμβάκι. Ένα άλλο κομπλιμέντο είναι μια επιλογή από vintage εμπνευσμένα τζιν και μπλουζάκια από οργανικό βαμβάκι, εμπνευσμένα από αυτά που έχει βρει ο Lambert στα εκτεταμένα ταξίδια του.

Το Cutie Chaos είναι κάτι σαν ερωτική επιστολή προς την κοινότητά του. Ο Lambert έχει αναβαθμίσει τη συλλογή με τελευταίες πινελιές και κρυφές λεπτομέρειες που μιλούν για το άψογο μάτι του στυλίστα του. Το σκισμένο φαρδύ τζιν έρχεται κεντημένο στη ζώνη της μέσης με ένα διακριτικό αλλά γνωστό Cutie Chaos, ενώ περαιτέρω σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως κουμπιά rouleaux στο πουκάμισο, τσέπες παντελονιών που έρχονται σε περίοπτη θέση στο μπροστινό μέρος και σωληνώσεις εμπνευσμένες από τη Δύση που προστίθενται στην προσαρμογή μιλούν για μια ανύψωση που τοποθετεί αυτά τα κομμάτια μεταξύ των πολύτιμων αγαπημένων. Το Cutie Chaos προορίζεται να φορεθεί – και ενθαρρύνει τον χρήστη να συλλέξει τις δικές του ιστορίες και αναμνήσεις με κάθε φθορά.

Η συλλογή Harry Lambert x Zara θα είναι διαθέσιμη από τις 13 Νοεμβρίου στο Zara.com και σε επιλεγμένα καταστήματα

DSQUARED2 Συλλογή Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023

image

H DSQUARED2 παρουσιάζει τη Συλλογή Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023, που σχεδιάστηκε, παράχθηκε και διανεμήθηκε σε συνεργασία με την Safilo, τον παγκόσμιο ηγέτη στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών ηλίου, οράσεως και αθλητικών γυαλιών και προϊόντων.

Ο μοντέρνος σχεδιασμός των καινούργιων γυαλιών ηλίου και οράσεως HYPE αποτυπώνει το σύγχρονο DNA της DSQUARED2: έντονα και συνάμα κομψά μοντέλα που αποτελούν μια δυνατή δήλωση μόδας, χάρη στον πολυτελή σχεδιασμό τους και τις εμβληματικές τους λεπτομέρειες όπως το νέο, μεταλλικό λογότυπο DSQUARED2, το χαρακτηριστικό λογότυπο «D2», το ξεχωριστό λογότυπο με τα τυπώματα (digit print) που θυμίζει την ετικέτα των τζιν, και το χαρακτηριστικό φύλλο Σφένδαμου, που κοσμούν τα ακροβραχιόνια και τα επιρρίνια.

Τα νέα γυαλιά ηλίου ICON είναι τολμηρά και εντυπωσιακά, καθώς ξεχωρίζουν για το μεγάλο, μεταλλικό λογότυπο ICON με τα κοφτά γράμματα, που τονίζει ακόμη περισσότερο η ποπ χρωματική παλέτα, για στιλ που δεν περνά ποτέ απαρατήρητο.

INTIMISSIMI UOMO New Openings στο κέντρο της Αθήνας και στη Λάρισα

INTIMISSIMI UOMO New Openings στο κέντρο της Αθήνας και στη Λάρισα

Η πρωτότυπη αλυσίδα που καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου άνδρα σε είδη underwear, knitwear, easywear, κάλτσες και μαγιό με ιταλική υπογραφή, βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη. Τo brand INTIMISSIMI UOMO αποτελεί μέρος του CALZEDONIA GROUP. Aπευθύνεται αποκλειστικά στον άντρα με συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ με 342 καταστήματα σε 36 χώρες σε όλον τον κόσμο. Στην Ελλάδα, η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυό της καθώς πρόσφατα άνοιξαν καταστήματα στη Λάρισα (Ρούσβελτ 6) και στο κέντρο της Αθήνας, (Ερμού 60). Σήμερα, η αλυσίδα μετράει 10 καταστήματα Intimissimi Uomo ενώ έπονται στις αρχές Δεκεμβρίου τα πολυαναμενόμενα λανσαρίσματα της αλυσίδας ανδρικής ένδυσης στη Θεσσαλονίκη(Τσιμισκή 31) και στη Χαλκίδα (Αβανδών 45).

Η ανδρική συλλογή βασίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, ειδικά σχεδιασμένων έως και την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρουν άνεση, πρακτικότητα και στιλ. Στόχος του brand είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά εσωρούχων και outerwear, πιτζάμες, κάλτσες αλλά και μαγιό – προσφέροντας την επιλογή στον σύγχρονο άντρα να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για όλες τις ώρες της μέρας.

Η συλλογή φθινόπωρο-χειμώνας 2023 της Intimissimi Uomo παρουσιάζει τη σειρά silk-modal, ένα ύφασμα με εξαιρετικά απαλή, πολυτελή και βελούδινη αίσθηση που χρησιμοποιείται για πλεκτά, σχεδιασμένα τόσο ως άνετα homewear όσο και ως κομψές εναλλακτικές επιλογές για το κάτω μέρος της πιτζάμας, για εσώρουχα και easywear σύνολα. Στα nightwear, ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στη νέα printed εκδοχή με τις εμβληματικές silk πιτζάμες. Ένας άλλος πρωταγωνιστής της σεζόν είναι το πλεκτό πικέ: Με sporty αλλά και κομψή αίσθηση, χρησιμοποιείται για μακρυμάνικα πουκάμισα, παντελόνια και σορτς, δημιουργώντας ευέλικτες και σύγχρονες εμφανίσεις.

Επιστροφή για τους ψυχρότερους μήνες κάνουν τα απαραίτητα κομμάτια για να σας διατηρήσουν ζεστούς: Thermal Cashmere, Merino Wool και Warm Cotton είναι οι ίνες που συνθέτουν τη χειμερινή knitwear collection της Intimissimi Uomo. Ιδανικά για χαλάρωση, σπορ, δουλειές και ελεύθερο χρόνο, οι ιδιότητες που προσφέρουν αυτά τα υφάσματα προσαρμόζονται σε όλες τις ανάγκες, με αποτέλεσμα μία αίσθηση άνετης ζεστασιάς και διαπνευστικότητας.

Χρυσό βραβείο για το ZOE Bio Regenerative Wellness Clinic στη Σαντορίνη, στην κατηγορία «Best Greek Health & Wellness Experience»

Χρυσό βραβείο για το ZOE Bio Regenerative Wellness Clinic στη Σαντορίνη, στην κατηγορία «Best Greek Health & Wellness Experience»

Τιμητική διάκριση έλαβε η κλινική ZOE Bioregenerative Wellness Clinic κατά τη διάρκεια των Greek Hospitality Awards λαμβάνοντας χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Greek Health & Wellness Experience». Τα βραβεία Greek Hospitality Awards, ο πλέον καταξιωμένος θεσμός επιβράβευσης της ελληνικής φιλοξενίας απονεμήθηκαν για 9η συνεχή χρονιά υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ.

Η κλινική ΖΟΕ είναι η πρώτη κλινική Βίο-αναγεννητικής ιατρικής στην Ελλάδα που δημιουργήθηκε πρόσφατα στο ενεργειακό περιβάλλον της Σαντορίνης. Το ZOE έχει ως πρωταρχικό στόχο να προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση Health & Wellness για τη βελτιστοποίηση της υγείας και της ποιότητας ζωής, μέσα από προσαρμοσμένα προγράμματα ευεξίας, καινοτόμες θεραπείες αλλά και τεχνολογίες αιχμής. Η μοναδική προσέγγιση του ZOE, βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες που προάγουν τη βέλτιστη υγεία: Διάγνωση, Αποτοξίνωση, Θεραπεία και Αναζωογόνηση (Diagnose, Detoxification, Repair, Rejuvenate). Κάθε πυλώνας παίζει ζωτικό ρόλο στην κυτταρική αναγέννηση και τη θεραπεία εκ των έσω, ενώ συνεργάζονται μεταξύ τους για την αντιμετώπιση των βαθύτερων αιτιών που προκαλούν διάφορα θέματα υγείας.

Ιωάννα Λυμπεροπούλου Blogger

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RELATED