Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F01%2FLikewomangr ESSENCE

#tiktokmademebuyit: Η essence προκαλεί μια ευφορία ομορφιάς

Η essence είναι μία από τις πιο αγαπητές μάρκες στο TikTok

Για την essence το σλόγκαν είναι: “Κάντε την ομορφιά διασκέδαση”! Και ποιο άλλο μπορεί να είναι το καλύτερο μέρος για να το πετύχεις αυτό αν όχι το TikTok; Η πλατφόρμα σηματοδοτεί την αυθεντικότητα, τη χαρά και τη δημιουργικότητα – κάτι που την κάνει ιδανική για την essence. Η essence είναι ενεργή στο TikTok με πρωτότυπο περιεχόμενο από το 2019 και από τότε έχει γίνει η αγαπημένη της κοινότητας. Και ποιο είναι το No. 1 προϊόν που έχει γίνει viral; Το essence JUICY BOMB shiny lip gloss. Η essence κέρδισε ακόμη και το Βραβείο TikTok στην κατηγορία «Καλύτερη Απόδοση» για το συγκεκριμένο προϊόν. Αλλά και η I LOVE EXTREME mascara και η BRIGHTEN UP! banana powder είναι επίσης δύο επιτυχημένα παραδείγματα του #tiktokmademebuyit.

Η essence έχει μια εξειδικευμένη στρατηγική στα social media και είναι μέρος της TikTok κοινότητας όπου ο καθένας μπορεί να εμπνεύσει τον άλλο! Και από ότι φαίνεται η στρατηγική αποδίδει: μέσα σε λίγους μήνες η essence ανέβηκε από το νούμερο 14 στους πίνακες του TikTok στο νούμερο 1. Η Elina Dimitrova, Junior Social Media Manager και TikTok Strategist στην εταιρεία cosnova που παράγει και εμπορεύεται διεθνώς το brand essence, μάς λέει πως ακριβώς το πέτυχαν αυτό.

ΕΜΕΙΣ ΡΩΤΗΣΑΜΕ, η essence απάντησε Elina Dimitrova, Junior Social Media Managerin και TikTok Strategist στην essence 

Το essence JUICY BOMB είναι αυτή τη στιγμή το απόλυτο hype στο TikTok – πώς έγινε αυτό;

Το JUICY BOMB εξαντλήθηκε από όλα τα σημεία πώλησης μέσα στο προηγούμενο καλοκαίρι – η τάση αυτή ήρθε αποκλειστικά και μόνο από το TikTok και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Είχαμε αναγνωρίσει εξαρχής το ενδεχόμενο να γίνει viral το προϊόν στην πλατφόρμα και προσπαθήσαμε να το ενισχύσουμε όσο μπορούσαμε. Δεν ήταν ένα συγκκεριμένο video που έκανε το προϊόν να γίνει viral, όπως στην περίπτωση της I LOVE EXTREME mascara και της BRIGHTEN UP! banana powder. Ήταν μία πολύ συνειδητή στρατηγική από την πλευρά μας να επικοινωνήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το JUICY BOMB στο TikTok και να δημιουργήσουμε ενδιαφέρον περιεχόμενο σε όλα τα επίπεδα.

Ποιες τάσεις έχει αποδειχτεί ότι δουλεύουν καλύτερα στο TikTok;

Η διασκέδαση και η έμπνευση είναι αυτό που κάνουν το TikTok μια απίθανη πλατφόρμα. Κι αυτό εξηγεί γιατί οι πρωτότυπες τάσεις και οι χρήσιμες DIY ιδέες που σχετίζονται με τη μάρκα δουλεύουν τόσο καλά. Όταν μιλάμε για προϊόντα, υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που έχουν τις προδιαγραφές να γίνουν viral στο TikTok: συσκευασίες με έντονα γραφικά και σχέδια, ασυνήθιστη υφή, cool χρώματα και προϊόντα που δημιουργούν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, ό,τι μπορεί να πετύχει ένα άμεσα ορατό και μοναδικό αποτέλεσμα.

Τα viral προϊόντα της essence πληρούν όλα αυτά τα κριτήρια: με την I LOVE EXTREME μάσκαρα και τη BRIGHTEN UP! banana powder, το δραματικό wow αποτέλεσμα της μάσκαρα ή το ματ αποτέλεσμα της πούδρας μπορούν να φανούν ΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Το JUICY BOMB ήταν ξεκάθαρα ο νικητής γιατί έχει μια πολύχρωμη, υπέροχη συσκευασία και μια συναρπαστική γεύση που στο τέλος έγινε «εσωτερικό αστείο» αφού όλοι ήθελαν να το φάνε! Και λόγω της πολύ ενδιαφέρουσας ποικιλίας σε αποχρώσεις και γεύσεις, το JUICY BOMB είναι ιδανικό για τη δημιουργία συλλογής!

Likewomangr ESSENCE 1

Τι κάνει το κανάλι της essence στο TikTok να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα κανάλια;

Με το κανάλι μας δεν είμαστε απλώς ένα brand, αλλά είμαστε κι εμείς οι ίδιοι μέρος αυτής της κοινότητας. Στον πυρήνα της η στρατηγική μας στο TikTok αποτελείται από 3 κύρια συστατικά: 1. τη δημιουργία μίας TikTok personas, 2. την προσαρμογή στη φύση του TikTok και 3. το να πηγαίνουμε πέρα από τα δικά μας κανάλια.

Βλέπετε διαφορές μεταξύ του κοινού της essence στο TikTok και το Instagram;

Το κοινό στο TikTok είναι πολύ νεότερο από ότι στο Instagram. Η αυθεντικότητα του περιεχομένου είναι η πρώτη τους προτεραιότητα και τίνουν να βλέπουν αρνητικά τις διαφημίσεις. Ως αποτέλεσμα, η βάση για τη στρατηγική μας στο TikTok είναι να ανεβάζουμε περιεχόμενο που κλείνει το μάτι, να μοιραζόμαστε ενδιαφέροντα tips και συμβουλές που έχουν αξία και να ανταποκρινόμαστε στα insights που μας δίνει η κοινότητα.  Είμαστε φίλοι με τους followers μας και δείχνουμε ότι πρώτοι από όλους εμείς διασκεδάζουμε με το περιοχόμενό μας, χωρίς να προσπαθούμε να είμαστε «τέλειοι». Είμαστε δημιουργικοί και καταλαβαίνουμε το χιούμορ της Gen-Z –  αυτό είναι που η κοινότητα αγαπάει σε εμάς!

Πώς παράγει η essence περιεχόμενο για το TikTok;

Το 100% από το περιεχόμενο που ανεβάζουμε στον λογαριασμό μας παράγεται από εμάς στην εταιρεία. Συμπληρωματικά, έχουμε και δημιουργούς περιεχομένου σε διάφορα μέρη του κόσμου όπου ανεβάζουν το περιεχόμενο της essence στα δικά τους TikTok κανάλια. Μέσα στο καλοκαίρι του 2022, δημιουργήσαμε και μία fan base στο TikTok όπου ο καθένας μπορεί πλέον να δημιουργήσει viral περιεχόμενο και να απευθυνθεί σε εκατομμύρια ανθρώπους. Η στρατηγική μας για τη δημιουργία προϊόντων με ιδιαίτερη συσκευασία είναι ένας από τους τρόπους να ενθαρρύνουμε και να παρακινήσουμε τους fans μας να ανεβάζουν περισσότερο περιεχόμενο για τη μάρκα μας. Tο γεγονός αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά στην πολύ ισχυρή παρουσία της essence στο TikTok.

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RECENT

RELATED