3 εύκολοι τρόποι να εντάξετε το πρωινό στην καθημερινότητά σας

”Το πρωί φάε σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος”….

Πολλές φορές μπορεί να μην προλαβαίνετε και άλλες τόσες να μην επιθυμείτε πρωινό, πιθανόν να θεωρείτε και ότι μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Αυτό όμως είναι κάτι που δεν βοηθάει το οργανισμό σας να λειτουργήσει σωστά καθώς και να επιτύχει το επιθυμητό βάρος .

Έρευνες δείχνουν για το πρωινό ότι :

άτομα που κατανάλωναν πρωινό είχαν μικρότερο Δ.Μ.Σ. (οπότε και χαμηλότερο σωματικό βάρος) από όσους το παρέλειπαν.
τα άτομα που καταναλώνουν πρωινό συνήθως καταναλώνουν και μικρότερο ποσοστό τροφών πλούσια σε λίπος μέσα στην ημέρα. Αυτό οφείλετε στο ότι έχουν μικρότερες πιθανότητες για ‘’υπερφαγικά’’ επεισόδια και ότι έχουν μπει σε διαδικασία να προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους και την κατανάλωση λιπαρών.
η γνωστική ικανότητα που συνδέεται με τη μνήμη είναι καλύτερη σε άτομα που καταναλώνουν πρωινό
η αποφυγή του πρωινού δημιουργεί ανισορροπία στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2

Τι να κάνετε :

– αρχικά καταναλώστε έστω και μια μικρή και εύκολη επιλογή π.χ. ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι με μέλι κ.α.
– σταδιακά κάντε διάφορες επιλογές πρωινού ώστε να δείτε τι σας ταιριάζει π.χ. βρώμη με αμυγδαλόγαλο , τοστ κ.α.
– εάν δεν προλαβαίνετε προετοιμάστε το πρωινό σας από το βράδυ ή το πρωί και πάρτε το μαζί σας

*Το παρόν έχει ενημρωτικό χαρακτήρα

Ακολουθείστε με για περισσότερες πληροφορίες ή ερωτήσεις στο facebook

RELATED

Absolute Feminine Stories

© 2020, LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue